F1 - Σε διαφορετική γραμμή Φερστάπεν και Red Bull για τα προβλήματα της RB21

F1 - Σε διαφορετική γραμμή Φερστάπεν και Red Bull για τα προβλήματα της RB21
O παγκόσμιος πρωταθλητής δεν συμφωνεί με τους ισχυρισμούς της ομάδας του πως η αεροσήραγγα στο Μίλτον Κινς ευθύνεται για την κακή της φόρμα, καθώς τους θεωρεί δικαιολογίες.

Ο Μαξ Φερστάπεν δηλώνει ξεκάθαρα πως η Red Bull Racing δεν μπορεί να αποδίδει αποκλειστικά στην παλιά αεροδυναμική σήραγγα τα προβλήματα που έχει αντιμετωπίσει με την εξέλιξη του φετινού της μονοθεσίου. Η αυστριακή ομάδα βρίσκεται σε κρίσιμο σημείο, καθώς τα πρώτα Grand Prix του 2025 αποκάλυψαν ασυνήθιστα προβλήματα στη συσχέτιση δεδομένων – δηλαδή, οι επιδόσεις στην πίστα δεν συμβαδίζουν με τα δεδομένα από προσομοιώσεις και αεροδυναμικές μετρήσεις.

Φερστάπεν και Red Bull σε διαφορετικά μονοπάτια

Ο επικεφαλής της αυστριακής ομάδας, Κρίστιαν Χόρνερ, ανέφερε πως ένας βασικός λόγος έλλειψης ρυθμού της RB21 είναι η παλιά αεροσήραγγα στο Μίλτον Κινς. Στο περιθώριο του GP Σαουδικής Αραβίας, ο Φερστάπεν εξέφρασε τη διαφωνία του πως αυτό ευθύνεται για την κακή απόδοση του μονοθεσίου του.

«Δεν είμαστε απόλυτα ικανοποιημένοι με την υπάρχουσα σήραγγα και ήδη δουλεύουμε πάνω σε μια νέα. Όμως αυτό δεν είναι φετινό πρόβλημα. Το ξέραμε ήδη από το 2023 ότι κάποιες λεπτομέρειες δεν αποτυπώνονται σωστά. Παρ' όλα αυτά, το μονοθέσιο του 2022 και του 2023 ήταν εξαιρετικό, οπότε δεν μπορούμε να τα ρίξουμε όλα εκεί», δήλωσε ο Φερστάπεν.

 

Ο Φερστάπεν ξεκαθάρισε επίσης ότι η τεχνική ομάδα της Red Bull έχει εμπειρία στη διαχείριση τέτοιων αδυναμιών και η ευθύνη δεν πρέπει να αποδίδεται σε έναν μόνο παράγοντα, όπως η σήραγγα.

Η νέα εξήγηση του Χόρνερ

Ο επικεφαλής της Red Bull Racing, Κρίστιαν Χόρνερ, επανέλαβε ότι η σήραγγα είναι ξεπερασμένη, ιδιαίτερα για τον σημερινό απαιτητικό τεχνικό κύκλο τεχνικών κανονισμών: «Βρισκόμαστε στο τέλος μιας εποχής κανονισμών, όπου κάθε βελτίωση είναι μικρή. Και η τρέχουσα σήραγγα μας αρχίζει να δυσκολεύεται να αποτυπώσει με ακρίβεια τα δεδομένα».

Η Red Bull ήδη κατασκευάζει μία νέα αεροδυναμική σήραγγα στο Μίλτον Κινς, η οποία αναμένεται να είναι έτοιμη στις αρχές του 2027. Μέχρι τότε, η αυστριακή ομάδα καλείται να συνεχίσει την εξέλιξη με τα υπάρχοντα εργαλεία.

Φωτογραφίες: Getty Images/Redbullcontentpool.com

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!