F1 - Τεράστιος ο αντίκτυπος του περιορισμού στην εξέλιξη για τη Red Bull

F1 - Τεράστιος ο αντίκτυπος του περιορισμού στην εξέλιξη για τη Red Bull
Στην αυστριακή ομάδα πιστεύουν πως η εξέλιξη της RB19 και του μονοθεσίου της επόμενης χρονιάς έχει επηρεαστεί ιδιαίτερα από το μειωμένο χρόνο εξέλιξης βάσει κανονισμών.

Η εξέλιξη στον αεροδυναμικό τομέα έχει αλλάξει σημαντικά στη Formula 1 τα τελευταία χρόνια. Η θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών της κάθε ομάδας καθορίζει το διαθέσιμο χρόνο χρήσης της αεροδυναμικής σήραγγας και του CFD. Πρόκειται για άκρως κρίσιμα εργαλεία για την εξέλιξη και βελτίωση ενός μονοθεσίου.

Η Red Bull Racing είναι η ομάδα που έχει το λιγότερο διαθέσιμο χρόνο σε αυτά. Επιπλέον, η ποινή της FIA για την παραβίαση του ορίου δαπανών το 2021 έχει μειώσει ακόμη περισσότερο το χρόνο της, τόσο στην αεροσήραγγα όσο και το CFD. Σύμφωνα με τον τεχνικό της διευθυντή, Πιέρ Βασέ, το μειονέκτημα της ομάδας του θα έχει τεράστιο αντίκτυπο το επόμενο χρονικό διάστημα.

«Δεν είναι εύκολο να εξελίξουμε το μονοθέσιό μας επειδή ηγούμαστε στο πρωτάθλημα. Είναι αρκετά δύσκολο, είμαστε στο όριο της εξέλιξης. Σίγουρα ο περιορισμός στο διαθέσιμο χρόνο χρήσης της αεροδυναμικής σήραγγας και του CFD θα επηρεάσει την εξέλιξη του φετινού μονοθεσίου και ίσως υπάρξει εξισορρόπηση της απόδοσης των μονοθεσίων. Αλλά θα επηρεαστεί σε τεράστιο βαθμό επίσης η εξέλιξη του επόμενου μονοθεσίου μας. Δεν μπορώ να πω πως είναι εύκολο να ανταπεξέλθουμε με τους περιορισμούς που έχουμε γιατί θέλουμε το καλύτερο μονοθέσιο για το 2024. Δεν ξέρω κατά πόσο θα επηρεαστεί η απόδοσή μας», είπε.

Στο στρατόπεδο της Mercedes-AMG δεν έχουν πολύ περισσότερο χρόνο διαθέσιμο σε σχέση με τη Red Bull Racing. Ο τεχνικός της διευθυντής, Τζέιμς Άλισον, δηλώνει πως είναι συναρπαστική η προσπάθεια για επιστροφή στην κορυφή της F1.

«Από την πλευρά μας ως Mercedes προσπαθούμε να αξιοποιήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τον περιορισμό στο χρόνο εξέλιξης του μονοθεσίου μας. Δεν ασχολούμαστε με τις ομάδες που βρίσκονται πίσω μας στη βαθμολογία και έχουν περισσότερο χρόνο στην αεροσήραγγα. Δεν διαχωρίζουμε τους πόρους μας στο εργοστάσιο και συνεχίζουμε να δουλεύουμε στο μονοθέσιο που έχουμε μέχρι να είναι αρκετά ανταγωνιστικό. Αν κάνουμε καλή δουλειά, τότε θα είμαστε και πάλι στη μάχη. Είναι πολύ διασκεδαστική διαδικασία μπορώ να πω. Είναι άκρως συναρπαστικό αυτό που κάνουμε», ανέφερε ο Άλισον.

Φωτογραφίες:

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!