Formula 1: Ποσό «μαμούθ» καλείται να πληρώσει η Red Bull

Στάθης Κοκκορόγιαννης
Formula 1: Ποσό «μαμούθ» καλείται να πληρώσει η Red Bull
H Red Bull Racing καλείται να πληρώσει το ποσό των 5,5 εκατομμυρίων ευρώ στην FIA για τη συμμετοχή της στο πρωτάθλημα του 2023 για την F1.

Για να λάβουν μέρος στο παγκόσμιο πρωτάθλημα, όλες οι ομάδες της Formula 1 πρέπει να πληρώσουν τη ρήτρα συμμετοχής στην FIA. Αυτή ανέρχεται στα 547.316 ευρώ. Επιπλέον, στους κανονισμούς αναγράφεται πως η πρωταθλήτρια ομάδα στους κατασκευαστές πληρώνει 6.566 ευρώ για κάθε βαθμό που κατέκτησε, ενώ οι υπόλοιπες ομάδες 1.000 ευρώ λιγότερα ανά βαθμό που σκόραραν στη σεζόν.

Για το 2022, η Mercedes-AMG ως κατέλαβε ως πρωταθλήτρια κατασκευαστών του 2021 το ποσό των 4,5 εκατομμυρίων ευρώ στην FIA, ενώ τότε, η δεύτερη Red Bull Racing 3,7 εκατομμύρια ευρώ. Τώρα, είναι η σειρά των «ταύρων» να δώσουν τα περισσότερα χρήματα στην παγκόσμια ομοσπονδία μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Φέτος η αυστριακή ομάδα κέρδισε 17 αγώνες και είδε τον Μαξ Φερστάπεν να κυριαρχεί στο πρωτάθλημα. Στην τελική κατάταξη, η Red Bull Racing συγκέντρωσε 759 βαθμούς και αυτό σημαίνει πως καλείται να πληρώσει την FIA το ποσό των 5.527.714,50 ευρώ - τα περισσότερα από κάθε άλλη ομάδα στο παρελθόν.

Μαξ Φερστάπεν

Το ποσό αυτό εξέπληξε τους ανθρώπους της Red Bull Racing, με τον επικεφαλής της, Κρίστιαν Χόρνερ, να κάνει σχετική αναφορά στο πλαίσιο των της τελετής των απονομών βραβείων της FIA, που έγινε στη Μπολόνια της Ιταλίας.

«Η φετινή χρονιά ήταν ιδιαίτερη για εμάς. Οι οδηγοί μας ήταν φανταστικοί εφέτος, ειδικά ο Μαξ είχε εξαιρετική σεζόν. Κερδίσαμε 17 Grand Prix, δύο Αγώνες Σπριντ και είχαμε πέντε 1-2. Αυτό μας έφερε στους 759 βαθμούς. Δεν είχαμε συνειδητοποιήσει πόσα χρήματα πρέπει να πληρώσουμε την FIA για τους βαθμούς αυτούς. Μας ήρθε ο λογαριασμός πριν μερικές ημέρες, ήταν τρομερό», ανέφερε ο Βρετανός.

Το 2023 η Red Bull Racing θα επιχειρήσει να υπερασπιστεί και τα δύο πρωταθλήματα που κατέκτησε εφέτος, όμως το έργο της δεν θα είναι εύκολο. Απέναντί της, θα έχει τις Scuderia Ferrari και Mercedes-AMG, όπως επίσης και το μειωμένο χρόνο στη χρήση αεροδυναμικής σήραγγας και CFD, λόγω της παραβίασης του budget cap το 2021.

Μαξ Φερστάπεν

Φωτογραφίες: Redbullcontentpool.com

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!