Formula 1: Η ζωή του Φερστάπεν μετά την F1

Στάθης Κοκκορόγιαννης
Formula 1: Η ζωή του Φερστάπεν μετά την F1
Ο Μαξ Φερστάπεν αποκάλυψε πού επιθυμεί να συνεχίσει την καριέρα του όταν αποχωρήσει από την F1, πιθανότατα μετά το 2028.

Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1, Μαξ Φερστάπεν, δεν πιστεύει πως θα παραμείνει για πολλά ακόμη χρόνια στο σπορ. Ο Ολλανδός εισήλθε στο κορυφαίο πρωτάθλημα σε τέσσερις ρόδες στα 17 του χρόνια και μέχρι σήμερα έχει κατακτήσει δύο παγκόσμιους τίτλους. Παρά το γεγονός πως έχει υπογράψει συμβόλαιο συνεργασίας με τη Red Bull Racing έως το 2028, το ενδιαφέρον του Φερστάπεν δεν επικεντρώνετα μόνο στη Formula 1. Αρκετές φορές έχει εκφράσει την επιθυμία του να αγωνιστεί σε άλλες κατηγορίες του motorsport, ενώ στον ελεύθερο χρόνο του τρέχει σε αγώνες sim-racing.

Στο πλαίσιο του Grand Prix Άμπου Ντάμπι, ο Φερστάπεν μίλησε στο motorsport.com για το μέλλον του στη Formula 1, το οποίο δεν προβλέπει να διαρκεί όσο των Φερνάντο Αλόνσο και Λιούις Χάμιλτον: «Ο κύριος λόγος που δεν θα μείνω για πάντα στη Formula 1 είναι το γεγονός πως έχει πλέον πάρα πολλούς αγώνες και είμαι πολύ χρόνο μακριά από το σπίτι μου. Επιπλέον αυτό που θέλω είναι να αγωνιστώ και σε άλλες μορφές αγώνων, πολύ διαφορετικές. Η Formula 1 είναι πολύ διασκεδαστική και αυτήν τη στιγμή το απολαμβάνω. Όμως θέλω να αγωνιστώ και αλλού. Το συμβόλαιό μου έχει διάρκεια μέχρι το 2028 και τότε θα είμαι 31 ετών. Πιθανότατα θα συνεχίσω να είμαι ανταγωνιστικός για αρκετά χρόνια ακόμα μετά το 2028. Θέλω όμως να ζήσω κι άλλες εμπειρίες, τις οποίες θα διασκεδάσω περισσότερο, θα έχω λιγότερη πίεση και θα αγωνίζομαι λιγότερο. Θα αγωνιστώ κυρίως σε αγώνες αντοχής».

24 Ώρες Λε Μαν

Με τον Φερστάπεν θα ήθελε να αγωνιστεί κάποια στιγμή και ο Αλόνσο σε αγώνες αντοχής. Ο Ισπανός συμμετείχε στη SuperSeason 2018-2019 του WEC του και κατέκτησε το πρωτάθλημα οδηγών με την Toyota Gazoo Racing. H ιδέα αυτή, αρέσει αρκετά πάντως στον Ολλανδό.

«Ο Φερνάντο δεν θα σταματήσει ποτέ να αγωνίζεται και δεν διαφέρουμε πολύ σε αυτό. Πρέπει όμως να υπάρξει η κατάλληλη ευκαιρία για εμάς ώστε να αγωνιστούμε στο Λε Μαν. Ο Φερνάντο θέλει ένα γρήγορο αγωνιστικό και ακριβώς αυτό θέλω κι εγώ. Γι’ αυτό δεν βιάζομαι με αυτό το πρότζεκτ, διότι συμβαίνουν τόσες πολλές αλλαγές στους αγώνες αντοχής. Θέλω να περιμένω να δω τι ακριβώς θα γίνει το επόμενο χρονικό διάστημα και μετά θα αποφασίσω», πρόσθεσε ο Ολλανδός.

Ο κόσμος των αγώνων αντοχής αλλάζει από το 2023, προς το καλύτερο. Η κορυφαία κατηγορία πρωτότυπων αγωνιστικών του WEC το 2023, Hypercar, θα έχει συμμετοχές από τις Toyota, Ferrari, Peugeot, Glickenhaus, Porsche, Cadillac, ενώ δύο ακόμη κατασκευαστές επιθυμούν να αγωνιστούν. Το 2024 το grid θα μεγαλώσει με την ένταξη των Acura, BMW, Lamborghini και Alpine στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής, στο οποίο περιλαμβάνονται οι 24 Ώρες Λε Μαν.

24 Ώρες Λε Μαν

Φωτογραφίες: Redbullcontentpool.com, Toyota

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!