ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Πέτρες και καύσωνας ταλαιπώρησαν τα πληρώματα

Κώστας Μπιτσικώκος
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Πέτρες και καύσωνας ταλαιπώρησαν τα πληρώματα
Μάχη επιβίωσης αποτέλεσαν οι ειδικές διαδρομές του Σαββάτου, με πληρώματα και μηχανικούς να έχουν πολλή δουλειά.

Το πρωί του Σαββάτου, φεύγοντας από το parc ferme της Λαμίας, κανείς δεν περίμενε την εξέλιξη που θα είχε το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Οι 6 ειδικές διαδρομές, ιδίως οι τρεις πρωινές, αποτέλεσαν μία εξαντλητική δοκιμασία για τα πληρώματα αλλά και τα αγωνιστικά αυτοκίνητα.

Εγκαταλείψεις, όπως του Σεμπαστιάν Λεμπ και του Εσαπέκα Λάπι, κλαταρίσματα, έξοδοι και πολλά ακόμη περιλαμβάνονται στην περίληψη της ημέρας. Σε όλα τα παραπάνω προστέθηκαν και οι υψηλές θερμοκρασίες, κάτι στο οποίο στάθηκαν οι οδηγοί στις δηλώσεις τους.

Οι δηλώσεις των οδηγών

#69 Κάλε Ροβάνπερα / Γιόνε Χάλτουνεν

«Είμαστε συγκεντρωμένοι. Η σημερινή μέρα χαρακτηρίστηκε από ένα λάθος. Αν το είχαμε αποφύγει, θα μπορούσαμε να διεκδικήσουμε κάποιους βαθμούς. Θα προσπαθήσουμε, αλλά δεν πιστεύω πως έχουμε ελπίδες για βαθμούς στην Power Stage. Δεν είμαστε εκεί που θα θέλαμε σε επίπεδο ταχύτητας».

#8 Οτ Τάνακ / Μάρτιν Γιαρβέογια

«Ήμουν λίγο απογοητευμένος, επειδή είχαμε κάποια προβλήματα τα οποία έκοψαν το ρυθμό μας. Αλλά δεν εγκαταλείψαμε. Η ομάδα κατέβαλε μεγάλη προσπάθεια για να κρατήσει το αυτοκίνητο αξιόμαχο. Δεν πιστεύω πως ο Τιερί θα μου παραχωρήσει τη θέση του. Είναι υπερβολή να ζητήσω κάτι τέτοιο…».

#11 Τιερί Νεβίλ / Μάρτιν Βιντάγκε

«Η ταχύτητά μας ήταν εντάξει. Έπρεπε να διαχειριστώ τα ελαστικά μου. Αντιμετώπισα κάποια μικρά προβλήματα με το αυτοκίνητο και αγχώθηκα, αλλά τελικά βρισκόμαστε εδώ. Το πρόβλημα στην υβριδική μονάδα ήταν μεγαλύτερο σε σχέση με των υπολοίπων. Στόχος είναι να ανεβούν τα τρία Hyundai στο podium».

Τιερί Νεβίλ ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

#33 Έλφιν Έβανς / Σκοτ Μάρτιν

«Αντιμετωπίσαμε πρόβλημα με το υβριδικό σύστημα στο ξεκίνημα της ΕΔ13 και χρειάστηκε να το επανεκκινήσουμε. Το απόγευμα ήταν καλύτερο, οι χρόνοι μας βελτιώθηκαν. Θα πρέπει να διατηρήσουμε την πίεση για να διεκδικήσουμε μία θέση στο podium».

#18 Τακαμότο Κατσούτα / Άαρον Τζόνστον

«Προσπαθούμε να βρούμε κάτι. Δεν αισθάνομαι άνετα με το αυτοκίνητο. Δεν είναι εύκολο. Ακόμα και να μείνουμε στο δρόμο είναι δύσκολο. Αλλά βρισκόμαστε εδώ και πρέπει να μείνουμε συγκεντρωμένοι για την αυριανή μέρα. Αυτές οι θερμοκρασίες καταπονούν σώμα και αυτοκίνητο».

#42 Κρεγκ Μπριν / Πολ Νιγκλ

«Περίεργο που δεν αντιμετωπίσαμε προβλήματα σήμερα. Είναι λυπηρό αυτό που συνέβη χθες. Η θερμοκρασία στο εσωτερικό του αυτοκινήτου ήταν τρελή. Δε θα έχουμε άσχημη σειρά εκκίνησης και τα πράγματα θα είναι καλύτερα αύριο».

#6 Ντάνι Σόρντο / Καντίτο Καρέρα

«Ήμουν κάπως καλύτερος σήμερα. Όχι πραγματικά γρήγορος, αγχωμένος να μην κάνω κάποιο λάθος, γιατί θα είναι τέλειο να κάνουμε το “1-2-3”. Τα ελαστικά μου ήταν σε κακή κατάσταση και αντιμετώπισα πρόβλημα με την υβριδική μονάδα, αλλά καταφέραμε να γυρίσουμε πίσω».

#7 Πιερ-Λουί Λουμπέ / Βενσάν Λαντέ

«Ήταν πολύ δύσκολο το απόγευμα. Αντιμετωπίζαμε μικρά προβλήματα όλη την ώρα. Κάποια στιγμή είχα το νου μου στον κινητήρα και έχασα τα φρένα, με αποτέλεσμα να βγω από το δρόμο. Πίστευα πως θα μπορούσαμε να πάρουμε ένα φοβερό αποτέλεσμα σε αυτό το ράλλυ. Αλλά με το κλατάρισμα χάσαμε την ευκαιρία. Αύριο θα πιέσουμε ώστε να πάρουμε την καλύτερη δυνατή θέση».

#20 Αντρέας Μίκελσεν / Τορστάιν Έρικσεν

«Το ευχαριστηθήκαμε σήμερα. Κάναμε ό,τι μπορούσαμε. Οι ειδικές ήταν όμορφες, σκληρές και πολύ μακριές. Είχε πολλή ζέστη μέσα στο αυτοκίνητο, ήταν δύσκολο για ανθρώπους και μηχανές».

#21 Γιοχάν Ροσέλ / Βαλεντίν Σαρόντ

«Είχα ένα κλατάρισμα στην πρώτη ειδική του δεύτερου loop. Ο Sunninen αντιμετώπισε πρόβλημα και τώρα εγώ είμαι στο βάθρο. Αλλά αυτό το αποτέλεσμα δεν είναι καλό για το Πρωτάθλημα, παρόλο που σήμερα είχαμε καλό ρυθμό».

#22 Τέεμου Σούνινεν / Μίκο Μάρκουλα

Εγκατέλειψε στην ΕΔ13 με μηχανικό πρόβλημα.

#23 Νικολάι Γκριάζιν / Κονσταντίν Αλεξαντρόφ

«Πολύ καλή μέρα. Καταφέραμε να φυλάξουμε ελαστικά και φτάσαμε στο τέλος. Θα έπρεπε να είμαστε ευτυχισμένοι με αυτό. Αύριο σκοπεύουμε να διατηρήσουμε τη θέση μας, να πάμε όσο ταχύτερα μπορούμε, αλλά με σύνεση».

#24 Έιβιντ Μπρίνιλντσεν/ Ρότζερ Εϊλέρτσεν

«Ήταν δύσκολο, αλλά βρισκόμαστε εδώ. Αντιμετωπίσαμε δυσκολίες με τα ελαστικά, έχουμε λιγότερα σε σχέση με τους υπόλοιπους, γιατί δεν κάναμε Shakedown. Αύριο ελπίζουμε σε καλύτερα ελαστικά και σε μια καλή μέρα».

#25 Εμίλ Λίντχολμ / Ρίτα Χαμαλάινεν

«Απαιτητική, αλλά και όμορφη μέρα. Οι ειδικές ήταν πολύ μεγάλες με πάρα πολλές στροφές. Είχαμε όμως μια καλή μέρα, το διασκεδάσαμε. Αύριο θα συνεχίσουμε με τον ίδιο τρόπο και θα δούμε τι θα γίνει».

#49 Λάμπρος Αθανασούλας / Νίκος Ζακχαίος

«Τι να πούμε; Είμαστε εδώ, μόνο αυτό. Χάσαμε την υδραυλική υποβοήθηση τα τελευταία 15 χλμ., και εγώ λιποθυμούσα από πριν!»

#50 Αλέξανδρος Τσουλόφτας / Ρος Γουίτοκ

«Δύσκολη ημέρα, με δύο κλαταρίσματα. Οδηγούμε με ασφαλή ρυθμό και έχουμε στόχο να διατηρήσουμε τη θέση μας. Η αυριανή μέρα είναι σχετικά εύκολη, με μόλις τρεις ειδικές διαδρομές και θα ακολουθήσουμε τον ίδιο ρυθμό».

#53 Βασίλειος Βελάνης / Ιωάννης Βελάνης

«Ήταν μια δύσκολη μέρα και σίγουρα θέλω να δώσω συγχαρητήρια στον συνοδηγό μου. Οι ειδικές είχαν ξεκάθαρα ακροπολικό χαρακτήρα. Είδαμε ότι ήταν δύσκολες συνθήκες και καταφέραμε να επιβιώσουμε. Αύριο είναι μια καινούργια μέρα».

#54 Ευθύμιος Χαλκιάς / Ανδρέας Βίγκος

«Το συναίσθημα του να αγωνίζεσαι μπροστά σε τόσο κόσμο στις ειδικές διαδρομές είναι υπέροχο. Πάμε σε έναν ωραίο ρυθμό, χωρίς να ρισκάρουμε, αλλά απολαμβάνοντας την οδήγηση και προσφέροντας θέαμα στον κόσμο όπου μπορούμε».

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!