Πωλήσεις αυτοκινήτων: Οι 10 πρώτες μάρκες στην Ελλάδα

Κώστας Μπιτσικώκος
Πωλήσεις αυτοκινήτων: Οι 10 πρώτες μάρκες στην Ελλάδα
Λόγω των προβλημάτων στην εφοδιαστική αλυσίδα, η παραγωγή νέων αυτοκινήτων υπολείπεται σημαντικά της ζήτησης.

Υποχώρηση κατά 20,1% σημείωσε η ελληνική αγορά νέων επιβατικών αυτοκινήτων τον Ιούνιο, έναντι του αντίστοιχου μήνα του 2021. Τον Ιούνιο ταξινομήθηκαν συνολικά 11.091 νέα αυτοκίνητα, έναντι 13.875 τον Ιούνιο του περασμένου έτους. Όπως ανακοίνωσε ο ΣΕΑΑ, σε επίπεδο εξαμήνου η πτώση ανέρχεται σε 6,1% (54.798 έναντι 58.362).

Η προσφορά παραμένει σε πολύ χαμηλότερα επίπεδα από τη ζήτηση, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και διεθνώς. Αιτία είναι τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα και ιδίως η έλλειψη ημιαγωγών, που έχει περιορίσει σημαντικά τη δυνατότητα παραγωγής νέων οχημάτων.

Πρώτη μάρκα σε πωλήσεις στη χώρα παρέμεινε και τον Ιούνιο η Toyota και μάλιστα με εντυπωσιακό μερίδιο: 17,6%. Στο πρώτο μισό του έτους, η ιαπωνική μάρκα έχει μερίδιο 15,3%, καθώς έχει εξασφαλίσει ένα σημαντικό αριθμό οχημάτων για την ελληνική αγορά.

Αναλυτικά οι 10 πρώτες μάρκες στην ελληνική αγορά, κατά το πρώτο εξάμηνο του 2022:


ΜάρκαΠωλήσειςΜερίδιο
1. Toyota8.40715,3%
2. Hyundai5.2179,5%
3. Volkswagen4.3207,9%
4. Peugeot3.7116,8%
5. Opel3.2275,9%
6. Kia2.9675,4%
7. Mercedes-Benz2.8725,2%
8. Citroen2.5824,7%
9. Fiat2.5464,6%
10. BMW2.1073,8%

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!