Πρεμιέρα για το νέο Volkswagen Polo (pics & vid)

Νίκος Γιαννούλας
Πρεμιέρα για το νέο Volkswagen Polo (pics & vid)
Η ανανεωμένη 6η γενιά του μοντέλου διαθέτει νέα στοιχεία σχεδίασης, πλουσιότερο εξοπλισμό και προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης.

Με περισσότερα από 18 εκατομμύρια αυτοκίνητα να έχουν παραχθεί από το 1975, το Polo είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα συμπαγή αυτοκίνητα στον κόσμο.

Η Volkswagen προχώρησε σε μια ανανέωση του Polo, ώστε να διατηρήσει ισχυρό το αγοραστικό ενδιαφέρον για το μοντέλο. Μάλιστα, οι παραγγελίες θα ξεκινήσουν ήδη από τον Μάιο, στη χώρα μας ωστόσο το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο προς το τέλος του έτους.

Στο αμάξωμα έχουν αλλάξει πολλές λεπτομέρειες τόσο εμπρός όσο και πίσω, ενώ η γκάμα του βασικού εξοπλισμού έχει επεκταθεί σημαντικά. Σε κάθε έκδοση υπάρχουν στάνταρ προβολείς LED εμπρός και LED φώτα πίσω, ψηφιακός πίνακας οργάνων, ένα προηγμένο σύστημα ψυχαγωγίας και νέο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών, μεταξύ πολλών άλλων.

Επιπλέον, το Polo προσφέρει εν μέρει αυτοματοποιημένη οδήγηση σε όλο το εύρος ταχυτήτων, χάρη στο προαιρετικό σύστημα IQ.DRIVE Travel Assist. Άλλα νέα προαιρετικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν διαδραστικούς προβολείς IQ.LIGHT LED matrix και λειτουργία του αυτόματου κλιματισμού μέσω οθόνης αφής.

Το νέο Polo θα προσφέρεται με τέσσερις βενζινοκινητήρες και έναν κινητήρα φυσικού αερίου/βενζίνης, ενώ αργότερα θα παρουσιαστεί και έκδοση GTI.

Στο λανσάρισμα προσφέρονται τέσσερις κινητήρες, όλοι τρικύλινδροι, χωρητικότητας 999 κ.εκ., εξοπλισμένοι με turbo – με εξαίρεση τον πιο μικρό. Αναλυτικότερα:

  • 1.0 MPI με 80 ίππους (59 kW) και μέγιστη ροπή 93 Nm, συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων.

  • 1.0 TSI με 95 ίππους (70 kW). Ο μικρότερος κινητήρας άμεσου ψεκασμού (TSI) του Polo, ισχυρός και αποδοτικός, προαιρετικά συνδυάζεται με 7-τάχυτο DSG ως εναλλακτική λύση στο 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.

  • 1.0 TSI με 110 ίππους (81 kW). Αυτός ο βενζινοκινητήρας, με μέγιστη ροπή 200 ​​Nm, συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο DSG κιβώτιο ταχυτήτων στάνταρ.

  • 1.0 TGI με 90 ίππους (66 kW). Αυτός ο αποδοτικός κινητήρας διπλού καυσίμου (βενζίνης/φυσικού αερίου) παρέχει τη μέγιστη ροπή των 160 Nm σε πολύ χαμηλές στροφές και είναι εξαιρετικά οικονομικός.

Ακολουθήστε την σελίδα του InMotion στο Facebook!