Με έως 45% «καπέλο» η τιμή της νέας Corvette C8 στην Ευρώπη

Gazzetta team
Με έως 45% «καπέλο» η τιμή της νέας Corvette C8 στην Ευρώπη
Η νέα Corvette C8 αναμένεται το επόμενο διάστημα στην Ευρώπη, όπου όμως θα κοστίζει κατά μέσο όρο περίπου 30.000 ευρώ ακριβότερα σε σχέση με την τιμή αγοράς της στις ΗΠΑ!

Πάντα η Chevrolet Corvette είχε το όνομα του «φθηνού βρωμόγκαζου», καθώς είχε πανίσχυρους V8 κινητήρες, ελαφρύ αμάξωμα και συγκρατημένη τιμή. Στην Ευρώπη ποτέ δεν ήταν τόσο φθηνή όσο στις ΗΠΑ και αυτό δεν αναμένεται να αλλάξει ούτε στη νέα της γενιά (C8). Πιο συγκεκριμένα, στη Γερμανία θα κοστίζει από 99.000€ η «κλειστή», κουπέ έκδοση και από 106.000€ η κάμπριο.

Η τιμή στις ΗΠΑ ξεκινά από τις 60.000 δολάρια, όμως αυτή είναι η μισή αλήθεια. Στην πραγματικότητα, οι εκδόσεις που θα έρθουν στην Ευρώπη ανήκουν στο κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού, όπου συναντάμε εκτός από πλήρες πακέτο άνεσης και ασφάλειας, ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Magnetic Ride Control, το μεγαλύτερο σύστημα πέδησης της Brembo όπου στις βασικές εκδόσεις είναι έξτρα και ελαστικά της Michelin (Pilot Sport 4S), μεταξύ πολλών ακόμη.

30.150 ευρώ διαφορά με τις ΗΠΑ

Ακόμη κι έτσι όμως, οι διαφορές δεν παύουν να είναι μεγάλες. Σε αυτή την έκδοση, η τιμή στις ΗΠΑ φτάνει τα 77.745 δολάρια, ήτοι 68.850€. Η διαφορά μέχρι τις 99.000€ που θα φτάσει στη Γερμανία είναι κοντά στο 45%, πάρα πολύ μεγάλη δηλαδή. Αρχικά είχε ανακοινωθεί ότι στην Αγγλία οι τιμές θα ξεκινούν από τις 91.000€ για την «κλειστή», όμως τελικά μπήκαν ερωτηματικά για το αν τελικά θα ισχύει η συγκεκριμένη τιμή.

Αν και η τιμή της θα φτάσει τις 100.000€, η νέα Chevrolet Corvette παραμένει μια εξαιρετική επιλογή στην κατηγορία των σπορ μοντέλων, καθώς οι τιμές της κρίνονται απολύτως ανταγωνιστές σε σύγκριση με των αντιπάλων της. Η σημερινή γενιά (C8) είναι και η πρώτη που έχει τον κινητήρα στο κέντρο και η είδηση ότι θα έρθει στην Ευρώπη, έχει «σκάσει» εδώ και μερικές μόλις ημέρες. Κινείται από έναν ατμοσφαιρικό V8 βενζινοκινητήρα των 6.2 λίτρων που αποδίδει 495 ίππους και 637 Nm ροπής, ο οποίος εξασφαλίζει φανταστικές επιδόσεις και η κίνηση μεταδίδεται, παραδοσιακά, στους πίσω τροχούς.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!