KAWASAKI W800: Γοητευτική κλασικότητα (vid)

Γιώργος Βαρίνος
KAWASAKI W800: Γοητευτική κλασικότητα (vid)
Στους γνώστες της μοτοσικλετικής ιστορίας, ίσως φαίνεται ανακόλουθο μια ιαπωνική εταιρεία να αναβιώνει ένα κλασικό βρετανικό σχήμα, που έγινε παγκοσμίως γνωστό από τις BSA και τις Norton.

Αν ψάξει κανείς λίγο περισσότερο στο χρονοντούλαπο της Kawasaki, θα διαπιστώσει ότι η ιαπωνική εταιρεία παρήγαγε από το 1965 το μοντέλο W1, το οποίο αποτελούσε κλώνο της BSA A7.

H W800 αποτελεί την αναβίωση αυτής της κληρονομιάς. Η νεότερη ιστορία της σειράς W ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και το μοντέλο W650, το οποίο στην πορεία έγινε 800 και πλέον η απλή εκδοχή με την ονομασία street συνοδεύεται και από μια cafe racer, με «μπικίνι» φέρινγκ, απομίμηση μονόσελου και στενό τιμόνι να μεταλλάσουν την εικόνα προς πιο σπορ πλευρά. Ο δικύλινδρος, αερόψυκτος κινητήρας τόσο της street όσο και της cafe εκδοχής αποδίδει 48 ίππους από 773 κ.εκ. χωρητικότητας κυλίνδρων και είναι υποτετράγωνος, κάτι που προδίδει τη διάθεσή σου να αποδίδει στις χαμηλές στροφές λειτουργίας, εξασφαλίζοντας επαρκή ροπή 63 Nm στις 4.800 σ.α.λ. Οι αναρτήσεις, χωρίς ρυθμίσεις, ακολουθούν τη λογική διαστάσεων της δεκαετίας του 60, όπως και οι τροχοί, που φέρουν ελαστικά πλάτους 100 και 130 χιλ. εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Τα φρένα περιλαμβάνουν δίσκους εμπρός και πίσω με δαγκάνες δύο εμβόλων και είναι επαρκή για τις επιδόσεις της W800.

Συνολικά η μοτοσικλέτα σε βάζει σε διάθεση χαλαρού cruising και, παρότι μπορεί να ταξιδεύει με 160 – 180 χλμ./ώρα, δεν νοιώθει ιδιαίτερα άνετα στις μεγάλες ταχύτητες. Αντίθετα, με εκμετάλλευση της ροπής του κινητήρα και οδήγηση με ροή, απολαμβάνεις τις μετακινήσεις τόσο στην πόλη, όσο και στην εξοχή. Για το στιλ ούτε λόγος, η W800 εύκολα γίνεται το επίκεντρο της προσοχής, καθώς αναβιώνει σχεδόν απόλυτα τη νοσταλγική δεκαετία του ’60. Στα θετικά της προσθέστε και την τιμή, η οποία είναι 10.590 ευρώ για την έκδοση street και 11.390 για την cafe.

Ακολουθήστε την σελίδα του InMotion στο Facebook!