Νέο Piaggio Beverly: Αστικός μύθος

Νέο Piaggio Beverly: Αστικός μύθος

Gazzetta team

Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει αλλά οφείλει να εξελίσσεται σε κάθε επίπεδο. Ακριβώς όπως και το νέο Piaggio Beverly, που δείχνει τόσο οικείο αλλά ταυτόχρονα ιδιαίτερα κομψό και σύγχρονο, με εντυπωσιακή απόδοση και κορυφαία ψηφιακή τεχνολογία.

Εδώ και είκοσι χρόνια, το Piaggio Beverly έχει καταστεί status symbol στην αστική μετακίνηση, δημιουργώντας ένα σχεδόν αυτόνομο brand name. Ασύγκριτα κομψό τότε και τώρα, πρότεινε ένα νέο μοντέλο κινητικότητας που συνδύασε τόσο την ευελιξία στην πόλη, όσο και την ικανότητα αποδράσεων.

Μοιραία λοιπόν, έγινε ένα από τα σκούτερ με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Ιταλία και διαχρονικό best-seller της ελληνικής αγοράς. Το νέο Piaggio Beverly είναι περισσότερο από ποτέ ιδανικό για κάθε περίσταση, από την αστική μετακίνηση όπου υπερισχύουν η ευελιξία και η ευκολία χειρισμού, μέχρι και τα ταξίδια μεσαίων και μεγάλων αποστάσεων ακόμα και με συνεπιβάτη, όπου αναδεικνύονται η σταθερότητα, η ισχύς και η μέγιστη άνεση.

Η νέα σχεδίαση είναι εμφανώς σπορ. Το μπροστινό μέρος έχει ανασχεδιαστεί πλήρως, ενώ οι πλευρικές επιφάνειες είναι πιο δυναμικές και μυώδεις, οδηγώντας σε ένα πιο λεπτό, ανορθωμένο πίσω μέρος. Ο προβολέας, τα φλας και τα φώτα θέσης είναι τεχνολογίας LED και διαθέτουν φωτεινή «υπογραφή» που κάνει το νέο Beverly άμεσα αναγνωρίσιμο, ακόμη και κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Οι δύο νέοι ισχυροί κινητήρες Euro5 της οικογένειας HPE (High Performance Engine) 300 και 400 κ.εκ. κάνουν το ντεμπούτο τους στο νέο Piaggio Beverly. Eίναι 4-χρονοι, 4-βάλβιδοι, μονοκύλινδροι με υγρόψυξη και ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου. Στον κινητήρα 300 hpe έχει αυξηθεί η ισχύς κατά 23% σε σύγκριση με τον προηγούμενο κινητήρα ίδιου κυβισμού, φτάνοντας στου 25,8 ίππους με τη μέγιστη ροπή να έχει αυξηθεί κατά 15% και να αγγίζει πλέον τα 26 Nm.

Ο κινητήρας 400 hpe αντικαθιστά τον προηγούμενο κινητήρα 350. Το αποτέλεσμα είναι αυξημένη ισχύς στους 35,4 ίππους, με τη μέγιστη ροπή να αγγίζει τα 37,7 Nm.

Το πλαίσιο δύο δοκών διαθέτει νέο πιρούνι Showa με καλάμια διαμέτρου 35 χιλ. ενώ πίσω υπάρχει ένα ζεύγος αμορτισέρ διπλής ενέργειας Showa, τα οποία διαθέτουν ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου σε 5 θέσεις.

Οι τροχοί είναι φαρδύτεροι, διαμέτρου 16” μπροστά και 14” πίσω, ενώ η έκδοση 400 hpe υιοθετεί επίσης, φαρδύτερα ελαστικά (120/70 αντί 110/70 μπροστά και 150/70 αντί 140/70 πίσω), εξασφαλίζοντας μεγαλύτερη σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες.

Το νέο Piaggio Beverly έχει εφοδιαστεί με σύστημα keyless έτσι ώστε η εκκίνηση της μοτοσικλέτας, το άνοιγμα της σέλας και της τάπας του ρεζερβουάρ καυσίμου, καθώς και το κλείδωμα του τιμονιού, να απενεργοποιούνται χωρίς να βγει το κλειδί από την τσέπη του αναβάτη.

Νέα είναι και η πλήρως ψηφιακή LCD οθόνη οργάνων 5.5”, ενώ στο τιμόνι έχουν τοποθετηθεί νέα χειριστήρια, με εργονομικό σχεδιασμό. Ο εξοπλισμός ολοκληρώνεται με το σύστημα συνδεσιμότητας PIAGGIO MIA - στον βασικό εξοπλισμό της έκδοσης 400 hpe - που επιτρέπει τη σύνδεση smartphone μέσω Bluetooth, παρέχοντας αποκλειστικές λειτουργίες, για μια πιο απολαυστική και διασκεδαστική εμπειρία οδήγησης.

Τα νέα Piaggio Beverly διατίθενται και σε εκδόσεις S με πιο δυναμική σχεδιαστική λογική ενώ νέα συναρπαστικά χρώματα υπογραμμίζουν το μοναδικό τους χαρακτήρα. Το λευκό Bianco Luna και τα ολοκαίνουρια μπλε Blu Oxigen και γκρι Grigio Cloud, συνδυάζονται με ανοικτόχρωμα, μεταλλικά φινιρίσματα, σκούρα καφέ σέλα και τροχούς σε ανοιχτή γκρι απόχρωση.

Τα Piaggio Beverly S ξεχωρίζουν, κυρίως από τα σπορ ματ φινιρίσματα σε γκρι του γραφίτη. Διαθέσιμα θα είναι τρία αποκλειστικά χρώματα: ασημί Argento Cometa, μαύρο Nero Tempesta, τα οποία είναι ματ, και το αυθεντικό, φουτουριστικό και γυαλιστερό πορτοκαλί Arancio Sunset. Η έκδοση S διαθέτει νέα, δύο υλικών μαύρη σέλα και σκούρους γκρι τροχούς.

Το νέο Beverly είναι διαθέσιμο για ένα συναρπαστικό test ride σε όλα τα σημεία πώλησης Piaggio. Οι τιμές τους είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικές, στα 4.990 ευρώ (με προσφορά) για τις εκδόσεις 300 και 300 S και στα 6.290 ευρώ για τις εκδόσεις 400 και 400 S.