ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE
Mercedes E-Class: Ανανέωση σε όλα τα επίπεδα (pics)

Mercedes E-Class: Ανανέωση σε όλα τα επίπεδα (pics)

Mercedes E-Class: Ανανέωση σε όλα τα επίπεδα (pics)

Νέα δεδομένα φέρνει η Mercedes E-Class στην πολυτελή κατηγορία, ενώ παράλληλα ανανεώνεται αισθητικά για να ταιριάζει καλύτερα με την υπόλοιπη γκάμα.   

Η Mercedes E-Class ήταν πάντα, ένα από τα μοντέλα που όριζε την πολυτελή κατηγορία. Συγκαταλέγεται ανάμεσα στις κορυφαίες επιλογές και η γερμανική μάρκα, μας παρουσιάζει την ανανεωμένη εκδοχή της, που την τοποθετεί ξανά στην κορυφή. Αρχικά, δέχθηκε κάποιες αισθητικές παρεμβάσεις στο εξωτερικό της. Το εμπρός τμήμα άλλαξε γύρω από τα φωτιστικά σώματα, τη μάσκα και τον προφυλακτήρα, πίσω όμως, οι αλλαγές είναι αρκετά περισσότερες. Τα κάθετα φωτιστικά σώματα που υπήρχαν αντικαταστάθηκαν με νέα, που την εντάσσουν πολύ καλύτερα στη σημερινή γκάμα της μάρκας και δεν δείχνει σαν να έχει «ξεμείνει» λίγο πίσω. 

Στο εσωτερικό επίσης, συνανάμε την τελευταία γενιά του συστήματος MBUX. Η στάνταρ επιλογή στις οθόνες είναι δύο των 10,25 ιντσών και προαιρετικά, ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει τις μεγαλύτερες των 12,3 ιντσών. Αμφότερες έχουν πάρα πολλές λειτουργίες, προσαρμόζονται στα θέλω του οδηγού και ελέγχονται πολύ εύκολα, μέσω αφής ή της πρακτικής επιφάνειας αφής στην κεντρική κονσόλα. Επίσης, υποστηρίζεται έλεγχος μέσω φωνητικών εντολών, ακόμη και χειρονομιών! Νέο είναι και το τιμόνι με την εντυπωσιακή σχεδίαση και τους διακόπτες «δύο επιπέδων» στα αριστερά και τα δεξιά του. Κατά τα λοιπά, δεν άλλαξε και πολύ η εμφάνιση στην κονσόλα και το υπόλοιπο εσωτερικό. Η ποιότητα, προφανώς και θα είναι αψεγάδιαστη και μετά την ανανέωση, ενώ η ασφάλεια, βρίσκεται σε ακόμη υψηλότερο επίπεδο. 

Υπάρχουν τα συστήματα για τη διατήρηση απόστασης ασφαλείας, την ειδοποίηση ύπαρξης αυτοκινήτου στη νεκρή γωνία, τη λειτουργία αυτόνομης κίνησης σε συνθήκες κυκλοφοριακής συμφόρησης, κάμερα 360 μοιρών και πολλά ακόμη. Στους κινητήρες, η ανανεωμένη E-Class θα έχει προτάσεις από τους 156 έως τους 367 ίππους, σε ο,τι αφορά τη βενζίνη, ενώ οι ντίζελ ποικίλουν από τους 160 έως τους 326 ίππους. Ο κινητήρας βενζίνης M254 ενισχύεται με ένα υβριδικό σύστημα των 48V και έχει ως αποτέλεσμα, 20 ίππους και 180 Nm επιπλέον. Το ίδιο ισχύει και για τον εξακύλινδρο σε σειρά των 3.0 λίτρων. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι στις περισσότερες περιπτώσεις το 9G Tronic των εννέα σχέσεων, ενώ υπάρχει δυνατότητα επιλογής ανάμεσα στην πίσω κίνηση και την τετρακίνηση. 

Ανανέωση και για το All Terrain 

Η πιο «περιπετειώδης» έκδοση της E-Class, η All Terrain με τη μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, την τετρακίνηση και τα προστατευτικά αμαξώματος, επίσης ανανεώνεται. Το συγκεκριμένο μοντέλο θα αντικαταστήσει τις απλές Wagon εκδόσεις στις ΗΠΑ και στην Ευρώπη, θα ανταγωνίζεται το Volvo V90 Cross Country. Οι διαφορές στο εσωτερικό, αλλά και το εξωτερικό, εντοπίζονται στα σημεία που ανανεώθηκε και η «απλή» E-Class, μόνο που οι οθόνες του πίνακα οργάνων και του infotainment είναι οι μεγάλες των 12,3 ιντσών έκαστη, από το βασικό εξοπλισμό. 

Το εσωτερικό της διαφέρει και στο τιμόνι, το οποίο έχει πιο συντηρητική σχεδίαση, ενώ θα διατίθεται με τον τούρμπο εξακύλινδρο κινητήρα των 3.0 λίτρων με τους 367 ίππους. Σύντομα περιμένουμε ότι θα μάθουμε περισσότερα για την ανανεωμένη E-Class All Terrain, καθώς θα διατίθεται και με άλλους κινητήρες, εκτός του εξακύλινδρου βενζινοκινητήρα. 

Η AMG έρχεται με άγριες διαθέσεις 

Η ανανέωση της E-Class δεν θα μπορούσε να αφήσει πίσω την έκδοση E53 AMG. Τοποθετείται κάτω από την έκδοση E63 και εφοδιάζεται με τον εξακύλινδρο σε σειρά βενζινοκινητήρα των 3.0 λίτρων, που αποδίδει 435 ίππους και 520 Nm ροπής. Το ήπιο υβριδικό σύστημα EQ Boost προσθέτει άλλους 22 ίππους, όταν ο οδηγός πατήσει τέρμα γκάζι, μαζί με 250 Nm ροπής επιπλέον. Η συνδυασμένη, προσωρινή απόδοση, μετράται στους 457 ίππους και τα 770 Nm ροπής. Το μηχανικό σύνολο συνδυάζεται με ένα αυτόματο σασμάν εννέα σχέσεων AMG Speedshift και τετρακίνηση 4MATIC+ AWD, που μπορεί να απομονώσει την κίνηση και να τη μεταδίδει μόνο στον πίσω άξονα, αν ο οδηγός θελήσει να «παίξει»! 

Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 4,5 δευτερόλεπτα και η τελική της ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα, αν όμως ο αγοραστής το επιθυμεί, μπορεί να πληρώσει τα ανάλογα και να μετακινήσει τον κόφτη στα 270 χλμ./ώρα. Το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας έχει τρεις ρυθμίσεις, την Basic, την Advanced και την Pro, ενώ ο οδηγός διαλέγει ανάμεσα στα προγράμματα Comfort, Sport, Sport+, Individual και Slippery, που παραμετροποιούν την απόκριση στο γκάζι, τον ήχο από τις εξατμίσεις, το βάρος του τιμονιού, τη λειτουργία της τετρακίνησης, αλλά και του κιβωτίου.