Dacia Spring: Το πιο προσιτό ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην Ευρώπη (pics & vid)

Gazzetta team
Dacia Spring: Το πιο προσιτό ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην Ευρώπη (pics & vid)
Το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της Dacia, το Spring, αναμένεται εντός του 2021, με πιο σημαντικό πλεονέκτημα τη χαμηλή τιμή του.

Η ημερολογιακή άνοιξη συνέπεσε με αυτή της Dacia σε όλα τα επίπεδα. Η μάρκα έχει καταφέρει να πείσει το ευρωπαϊκό κοινό που την έχει αναδείξει σε σημαντικό “παίκτη” στην αγορά. Πέρυσι ταξινόμησε περισσότερα από 700.000 αυτοκίνητα, κυρίως στις λιανικές πωλήσεις, δείχνοντας τη μεγάλη δυναμική της.

Dacia Spring

Το μεγάλο ατού της Dacia είναι φυσικά η σχέση αξίας/τιμής, που σε όλα τα μοντέλα της, τα Logan, Sandero και Duster, είναι εξαιρετική. Ακριβώς το ίδιο θα συμβεί και με το πρώτο ηλεκτρικό, το Spring, το οποίο όταν λανσαριστεί το 2021 η Dacia υποστηρίζει ότι θα είναι το πλέον προσιτό μοντέλο στην ευρωπαϊκή αγορά. Με στόχο φυσικά να διατηρήσει την παρατεταμένη άνοιξη της μάρκας.

Μικρό αλλά άνετο

Προφανώς, το Spring θα χρησιμοποιεί το σύστημα κίνησης από το Renault ZOE, το οποίο έχει αποδείξει την αξία του εδώ και χρόνια και πιθανώς έχει αποσβέσει το κόστος του. Ταυτόχρονα, το Spring δεν πλειοδοτεί σε επίπεδο αυτονομίας, καθώς η βασική του έκδοση θα ξεπερνά οριακά τα 200 χιλιόμετρα, σύμφωνα με το πρότυπο WLTP. Με προφανή στόχο, να διατηρηθεί το κόστος, το οποίο κατά βάση πιστώνεται στις συστοιχίες των μπαταριών, χαμηλά.

Dacia Spring

Η Dacia δεν έδωσε στη δημοσιότητα στοιχεία απόδοσης ή διαστάσεις του Spring, ωστόσο είναι είναι προφανές ότι πρόκειται για ένα πολύ συμπαγές μοντέλο με χαρακτηριστικά SUV. Το μήκος του θα βρίσκεται στη σφαίρα των 4 περίπου μέτρων, ενώ θα μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση 4 άτομα και αποσκευές.

Dacia Spring

Ιδανικό για car sharing

Σύμφωνα με την Dacia, το Spring θα είναι ιδανικό, λόγω χαμηλού κόστους φυσικά, για εταιρείες υπηρεσιών κοινής χρήσης οχημάτων. Ταυτόχρονα, με το κόστος του να αναμένεται κάπου στις 20.000 ευρώ προ των όποιων εθνικών κινήτρων τιμής ή φορολογίας, αναμένεται να έχει μια εξαιρετική πορεία και για όσους ψάχνουν ένα προσιτό ηλεκτρικό αυτοκίνητο για αστική και περιαστική χρήση.

Όπως υποδεικνύουν οι περισσότερες έρευνες, τα καθημερινά χιλιόμετρα του 90% των χρηστών αυτοκινήτου στις πόλεις δεν ξεπερνούν τα 50, ενώ το 98% δεν κάνει πάνω από 100. Έτσι, και με δεδομένο ότι οι σχετικά μικρής χωρητικότητας μπαταρίες του Spring θα ανακτούν γρήγορα ενέργεια, τότε μπορούμε να μιλάμε για μια μεγάλη επιτυχία. Αρκεί να περιμένουμε ένα χρόνο, περίπου, από σήμερα.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!