Τεχνολογία από το MotoGP στο κοινό φέρνει η Ducati (pics & vid)

Gazzetta team
Τεχνολογία από το MotoGP στο κοινό φέρνει η Ducati (pics & vid)
H Ducati Panigale V4 S είναι μια πανίσχυρη μοτοσυκλέτα που φέρνει τον αγωνιστικό κόσμο στους δρόμους και προσφέρει ανόθευτη αίσθηση οδήγησης στον αναβάτη.

Άλλο ένα πραγματικό «διαμάντι» παρουσίασε η Ducati στο Μιλάνο της Ιταλίας. Πρόκειται για την Panigale V4 S που προσφέρει εμπειρία MotoGP στον αναβάτη της και βέβαια, αυτό σημαίνει και κορυφαίες επιδόσεις, εκτός από άριστη οδική συμπεριφορά. Εφοδιάζεται με έναν V4, 90 μοιρών κινητήρα 1.103 κυβικών εκατοστών που μέσα από τη βοήθεια του δεσμοδρομικού χρονισμού των βαλβίδων αποδίδει 214 ίππους και 124 Nm ροπή στρέψης!

Σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος των μόλις 175 κιλών, δίνει μια εξαιρετική σχέση ισχύος/βάρους και προσφέρει μοναδικές επιδόσεις. Το πλαίσιο Rolling Chassis είναι πιο συμπαγές και ελαφρύτερο από το αντίστοιχο των δύο δοκών που χρησιμοποιείται στο MotoGP και οι κορυφαίες αναρτήσεις της Ohlins που είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενες στην Panigale V4 S συμπληρώνουν το εξαιρετικό σύνολο.

Σε όλα αυτά, προσθέστε και τα φρένα με τις νέες δαγκάνες της Brembo και τις ειδικά εξελιγμένες, ελαφριές ζάντες και το αποτέλεσμα είναι απλώς κορυφαίο. Πολλά είναι και τα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, όπως το Cornering ABS Bosch Evo στον εμπρός τροχό, το Traction Control της Ducati, το Ducati Slide Control, το Ducati Wheelie Control, το Ducati Power Launch, το Ducati Quick Shift και το Engine Brake Control Evo.

Συνδυάζονται δε και με τρία προγράμματα οδήγησης (Race, Sport, Street) και ο αναβάτης παίρνει τα μέγιστα από τις ικανότητες της μοτοσυκλέτας, ενώ αν θέλει ακόμη περισσότερα, είναι συμβατή με το Ducati Data Analyser και το Ducati Multimedia System.

Στην παρουσίαση στο Μιλάνο βρίσκονταν και οι αναβάτες της εργοστασιακής ομάδας της Ducati στο MotoGP και αργότερα παρουσιάστηκε και η ειδική έκδοση Speciale, που θα παραχθεί σε μόλις 1.500 μονάδες και η Ducati προτείνει στους αγοραστές της να τη χρησιμοποιούν αποκλειστικά εντός πίστας. Αποδίδει 226 ίππους και 135 Nm ροπή στρέψης, την ώρα που το βάρος περιορίζεται στα 164 κιλά! Την αποκάλυψε ο Κέισι Στόουνερ, αναβάτης εξέλιξης στην ομάδα του MotoGP και μάλιστα είπε ότι βοήθησε σε μεγάλο βαθμό στην εξέλιξη αυτής της έκδοσης.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!