Έτοιμη για περιπέτειες η νέα Skoda Octavia Scout (pics)

Πέτρος Σηφαλάκης
Έτοιμη για περιπέτειες η νέα Skoda Octavia Scout (pics)
Η Skoda παρουσιάζει τη νέα Octavia Scout, την έκδοση με τον εκδρομικό χαρακτήρα που έχει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, διάθεση για εκτός δρόμου περιπλανήσεις και προαιρετικά, τετρακίνηση.

Στην γκάμα της Skoda Octavia πάντα υπήρχε η έκδοση Scout για όσους ήθελαν να συνδυάσουν τους άπλετους χώρους του μοντέλου με εκτός δρόμου ικανότητες. Η νέα γενιά της Octavia είναι γεγονός εδώ και κάμποσους μήνες και πλέον η Skoda, κάνει τα αποκαλυπτήρια της Scout, δίνοντας μια εναλλακτική σε εκείνους που θέλουν εκδρομικό χαρακτήρα αλλά όχι ένα SUV. Ξεχωρίζει άμεσα από τα προστατευτικά πλαστικά χαμηλά στο αμάξωμα, που προστατεύουν από μικροεπαφές κατά τη διάρκεια της εκτός δρόμου οδήγησης.

Η σχεδίασή της είναι παρόμοια με τη station wagon έκδοση. Εμπρός και πίσω δείχνει δυναμική και με όμορφες αναλογίες ενώ στο Scout, οι ζάντες αλουμινίου της βασικής έκδοσης είναι 18 ιντσών και προαιρετικά, μπορούν να μπουν και 19άρες. Στο εσωτερικό αλλάζουν οι ταπετσαρίες, όπου στις ραφές έχουμε καφέ χρώμα. Κατά τα λοιπά δεν εντοπίζονται άλλες αλλαγές.

Την παράσταση κλέβει η μεγάλη οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα που φτάνει έως και τις 10 ίντσες, μαζί με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Τέλος, αρμονικά με το χαρακτήρα του μοντέλου δένουν τα ξύλινα διακοσμητικά και ο ατμοσφαιρικός φωτισμός σε πράσινο χρώμα. Αν ο ιδιοκτήτης το επιθυμεί, τα διακοσμητικά μπορούν να γίνουν φιλέτα αλουμινίου και ο ατμοσφαιρικός φωτισμός έχει πολλά διαθέσιμα χρώματα προς επιλογή, από τις ρυθμίσεις του συστήματος infotainment.

Έως και 200 ίπποι για τους κινητήρες

Στην γκάμα των κινητήρων κρατήστε ότι υπάρχει ο τετρακύλινδρος τούρμπο βενζινοκινητήρας 1.5 TSI με τους 150 ίππους και ο τετρακύλινδρος τουρμποντίζελ 2.0 TDI με τους 115 ίππους, αμφότεροι με κίνηση στους εμπρός τροχούς. Αν ο αγοραστής επιθυμεί τετρακίνηση, τότε θα πρέπει να στραφεί στον τετρακύλινδρο τούρμπο βενζινοκινητήρα 2.0 TSI με τους 190 ίππους ή στον ντίζελ 2.0 TDI με τους 200 ίππους. Και στις δύο περιπτώσεις, το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG των επτά σχέσεων, είναι στάνταρ.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!