Ο Βολφ αντιμετώπισε με... απειλές την αντιπαλότητα Χάμιλτον-Ρόσμπεργκ

Πέτρος Σηφαλάκης
Ο Βολφ αντιμετώπισε με... απειλές την αντιπαλότητα Χάμιλτον-Ρόσμπεργκ
Η Mercedes θέλει οι οδηγοί της να σέβονται την ομάδα και να ανταγωνίζονται σε λογικό βαθμό, για αυτό και έβαλε... πάγο στον Χάμιλτον και το Ρόσμπεργκ μερινά χρόνια πριν.

Όλοι ξέρουμε ότι τα τελευταία χρόνια η Mercedes είναι ο απόλυτος κυρίαρχος στις πίστες της Formula 1. Πρωταθλήματα ομάδων και οδηγών έχουν κυριολεκτικά «σαρωθεί» από τα ασημένια βέλη (ή μαύρα βέλη, στις τελευταίες δύο σεζόν), ενώ φέτος η κατάσταση δείχνει ότι θα είναι η πρώτη χρονιά μετά από πολλές σεζόν κυριαρχίας που υπάρχει απειλή από κάποιο άλλο «στρατόπεδο».

Η Mercedes όμως, δεν έφτασε εδώ μόνο με το επίπεδο των οδηγών της και του μονοθεσίου, που είναι ανάμεσα στα δύο καλύτερα, αν όχι το καλύτερο σε κάθε χρονιά. Ο Τότο Βολφ ως ο επικεφαλής της αγωνιστικής ομάδας πάντα φροντίζει να κρατάει τις ισορροπίες και όταν αυτές πάνε να χαθούν, παίρνει δραστικά μέτρα. Ο Νίκο Ρόσμπεργκ αποχώρησε από τη Formula 1 μόλις κατέκτησε το πρώτο του Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

Μέχρι να συμβεί αυτό μέτρησε αρκετές σεζόν στο πλάι του Λιούις Χάμιλτον, του επτά φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή που μέχρι και σήμερα αποδεικνύει διαρκώς την αξία του. Οι δύο αυτές έντονες προσωπικότητες, ήρθαν αρκετές φορές σε ρίξη και δεν έλειψαν τα προβλήματα. Ο μεταξύ τους ανταγωνισμός ήταν μεγάλος. Αρκετές φορές σημειώθηκαν συμβάντα μεταξύ των δύο μονοθεσίων της Mercedes, όπως στο Σπα το 2014, την Αυστρία το 2016 και το Γκραν Πρι Ισπανίας πάλι στο 2016.

Η μάχη των δύο πιλότων στην Ισπανία πριν πέντε χρόνια έφεραν και την πρώτη νίκη στο όνομα του Μαξ Φερστάπεν, ο οποίος τότε ήταν νέος ακόμη στο σπορ. Ο Τότο Βολφ λοιπόν για να αποφύγει την... καταστροφή που θα ερχόταν στην ομάδα από τον έντονο ανταγωνισμό των δύο πιλότων, φρόντισε να τους βάλει πάγο και χρησιμοποίησε ακόμη και απειλές για να συνετιστούν.

«Ήθελα να ξεκαθαρίσω ότι κανείς δεν κάνει τέτοια στη Mercedes»

«Ήταν πολύ δύσκολο, είχα έρθει ως νέος στη Formula 1 και ο Νίκο με τον Λιούις είχαν πολλά περισσότερα χρόνια από εμένα στο σπορ. Έπρεπε όμως να δημιουργήσω ένα περιβάλλον όπου και οι δυο τους θα πρέπει να σέβονται την ομάδα. Μερικές φορές με πιο απόλυτο τρόπο, για να καταλάβουν ότι δεν μπορούν να μας πουλήσουν, δεν μπορούν να πουλήσουν τη Mercedes.

Μετά από τα περιστατικά είπα ότι την επόμενη φορά που ο ένας θα φτάσει κοντά στο αυτοκίνητο του άλλου θα πρέπει να σκεφτεί τη μάρκα της Mercedes, την ομάδα, κάθε ένα άτομο που δουλεύει για τα δικά μας αποτελέσματα, τον CEO της φίρμας. Αυτό πιθανότατα θα άλλαζε τον τρόπο που θα αντιδρούσαν. Δεν θα πρέπει να στήσεις στον τοίχο τον teammate ου. Και πάντα έκανα ξεκάθαρο ότι αν κάτι συμβαίνει συχνά και παρατηρήσω μεγάλη συνοχή αντιδράσεων, τότε δεν θα με κρατήσει τίποτα από το να σας βγάλω από μερικούς αγώνες.

Αυτό που θέλει περισσότερο ένας οδηγός είναι να αγωνίζεται με το αυτοκίνητο στα Γκραν Πρι. Και πάντα πρέπει να είναι ξεκάθαρο πως όταν αγωνίζεσαι με το αυτοκίνητο μιας ομάδας, καταλαβαίνεις και το παιχνίδι της. Φυσικά και για εμάς είναι δύσκολο γιατί κάθε ομάδα έχει δυο οδηγούς και είναι δύσκολο να βρεις αντικαταστάτη και μάλιστα, σε αυτό το επίπεδο. Αλλά είμαι διατεθειμένος να θυσιάσω έναν ή δύο αγώνες μόνο και μόνο για να ξεκαθαρίσω ότι κανείς δεν επιτρέπεται να κάνει τέτοια πράγματα στη Mercedes, να το δουν και οι επόμενες γενιές» ήταν τα λόγια του Τότο Βολφ.

Σήμερα τα πράγματα στη Mercedes είναι πολύ διαφορετικά. Μετά την κατάκτηση του πρώτου Παγκόσμιου Πρωταθλήματος από τον Νίκο Ρόσμπεργκ, ο τελευταίος ανακοίνωσε ότι φεύγει από τη Formula 1 και τη θέση του στην ομάδα την πήρε ο Βαλτέρι Μπότας. Ανεξάρτητα με την κριτική και τα... σχόλια που έχει λάβει μέχρι σήμερα ο Φινλανδός, ο Τότο Βολφ υποστηρίζει με κάθε ευκαιρία ότι είναι ο ιδανικός teammate για τον Χάμιλτον.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!