O Mπινότο περιέγραψε, πώς απέλυσε τον Φέτελ!

Gazzetta team
O Mπινότο περιέγραψε, πώς απέλυσε τον Φέτελ!
Ο Ματία Μπινότο αποκάλυψε, πώς ανακοίνωσε τηλεφωνικά στον Φέτελ ότι δεν θα συνεχίσει του χρόνου στη Ferrari, εξύμνησε την προσωπικότητα του Γερμανού οδηγού και τόνισε ότι ήταν μία δύσκολη απόφαση με γνώμονα το μέλλον της Scuderia!

Όλοι γνωρίζουν πλέον, ότι οι δρόμοι της Ferrari και του Φέτελ θα χωρίσουν στα τέλη της χρονιάς. Ωστόσο τώρα μάθαμε από τον ίδιο τον Ματία Μπινότο, με ποιον τρόπο ανακοίνωσε την απόφαση του διαζυγίου στον τέσσερις φορές παγκόσμιο πρωταθλητή της Formula 1. Οι αποκαλύψεις έγιναν πριν το Γκραν Πρι Ιταλίας στην Ίμολα κατά τη διάρκεια συνέντευξης του Μπινότο στον τηλεοπτικό σταθμό Sky Italia όπου δήλωσε μεταξύ άλλων τα εξής: «Πριν τηλεφωνήσω στον Σεμπ, επανέλαβα τρεις φορές από μέσα μου, τι θα πω και πώς θα του το πω. Η απόφαση σε βάρος του δεν ήταν εύκολη, γιατί τον αγαπούμε ως άνθρωπο για τη συμπεριφορά του και για όλα όσα έχει δώσει στην ομάδα αυτά τα χρόνια».

Ο διευθυντής της ομάδας της Ferrari περιέγραψε και την αντίδραση του Γερμανού πιλότου λέγοντας ότι «δεν έκλεισε το τηλέφωνο. Είναι πολύ έξυπνος και ένας υπέροχος άνθρωπος. Δεν είναι ποτέ αρνητικός, πάντα ενεργητικός και ένα πρόσωπο, που οφείλεις να σέβεσαι. Ερχεται όμως η στιγμή, όπου πρέπει να πάρεις αποφάσεις σχετικά με το μέλλον και να σκεφτείς ορθολογικά».

O Σαρλ Λεκλέρ (αριστερά) με τον Σεμπάστιαν Φέτελ.

Η απόφαση του Ματία Μπινότο δικαιώθηκε πάντως εκ του αποτελέσματος, καθώς ο Φέτελ βρίσκεται εφέτος σταθερά με σημαντική διαφορά πίσω από τους χρόνους του teammate του στη Ferrari, Σαρλ Λεκλέρ. Ο ίδιος ο Γερμανός παραδέχθηκε την Πέμπτη στην Ίμολα ότι «θεωρώ ότι έχουμε τα ίδια αυτοκίνητα. Προφανώς δεν είμαι αυτή τη στιγμή σε θέση, να πάρω τα ίδια πράγματα από το αυτοκίνητο όπως ο Σαρλ. Δεν είχα ποτέ στην καριέρα μου ένα τέτοιο πρόβλημα. Αυτή τη χρονιά ωστόσο είναι διαφορετικά. Δεν νομίζω ότι οφείλεται, στο πώς συμπεριφέρεται το αυτοκίνητο. Πρέπει πάντα να προσαρμόζεσαι σε αυτό. Μου λείπει όμως ξεκάθαρα κάτι και αυτό προσπαθώ να το καταλάβω».

Μικρές διαφορές σε κάθε στροφή

Στο ίδιο θέμα αναφέρθηκε και ο Μπινότο, ο οποίος διευκρίνισε τα εξής: «Εδώ δεν μιλάμε για μεγάλες διαφορές ή νούμερα. Είναι πάντα μερικά εκατοστά του δευτερολέπτου σε κάθε στροφή και αυτά αθροίζονται. Το ζητούμενο είναι να νιώσεις την πρόσφυση και να εξαντλήσεις τις δυνατότητες του αυτοκινήτου. Είναι δουλειά μας και υποχρέωσή μας να τον βοηθήσουμε. Τα δεδομένα δεν δείχνουν πάντως μεγάλες διαφορές».

Πάντως και στις κατατακτήριες δοκιμές του Γκραν Πρι Ιταλίας είχαμε την ίδια εικόνα όπως και στους προηγούμενους εφετινούς αγώνες με τον Λεκλέρ να μπαίνει στο Q3 και να πετυχαίνει τον έβδομο καλύτερο χρόνο και τον Φέτελ να αποκλείεται στο Q2 και να περιορίζεται στη 14η θέση εκκίνησης όντας πάλι περίπου οκτώ δέκατα του δευτερολέπτου πιο αργός από τον 22χρονο Μονεγάσκο.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!