O Λεκλέρ ανέλαβε την ευθύνη για την έξοδο από την πίστα

Gazzetta team
O Λεκλέρ ανέλαβε την ευθύνη για την έξοδο από την πίστα
Ο Σαρλ Λεκλέρ δήλωσε ότι νιώθει μόνον λίγα πονάκια και απέδωσε το ατύχημά του σε δικό του οδηγικό λάθος, αν και αποκάλυψε ότι το μονοθέσιό του ήταν πολύ δύσκολο να οδηγηθεί.

25 χρόνια είχαν να εγκαταλείψουν και οι δύο Ferrari στη Μόντσα. Το 1995 είχε συμβεί κάτι τέτοιο για τελευταία φορά, όμως ο Αλεζί και ο Μπέργκερ βρίσκονταν μέχρι εκείνη τη στιγμή στις δύο πρώτες θέσεις. Η εγκατάλειψή τους οφειλόταν σε μία onboard κάμερα που αποκολλήθηκε από τη Ferrari του Αλεζί, χτύπησε και έθεσε εκτός μάχης το μονοθέσιο του Μπέργκερ και ακολούθως τυλίχτηκε το καλώδιό της στον πίσω άξονα του αυτοκινήτου του Γάλλου οδηγού που βρέθηκε έτσι εκτός αγώνα.

Εφέτος εγκατέλειψε ο Φέτελ από βλάβη στα φρένα, ενώ ο Λεκλέρ είχε μία άσχημη έξοδο χάνοντας τον έλεγχο του πίσω μέρους του μονοθεσίου του στη στροφή Parabolica και πέφτοντας με μεγάλη ορμή στις ντάνες των ελαστικών στην άκρη της πίστας παρά την προσπάθειά του να το σώσει με ανάποδο τιμόνι. Ευτυχώς ο Μονεγάσκος δεν τραυματίστηκε, ενώ δήλωσε μετά τον αγώνα ότι νιώθει απλά μερικά ελαφρά πονάκια σε διάφορα σημεία του σώματός του.

Ο 22χρονος οδηγός ανέλαβε την ευθύνη του ατυχήματος, λέγοντας ότι «δεν υπήρξε κάποιο πρόβλημα, πρόκειται για δικό μου οδηγικό λάθος». Συνεχίζοντας αποκάλυψε ωστόσο, ότι το αυτοκίνητό του ήταν πολύ δύσκολο να οδηγηθεί όλο το τριήμερο και είπε τα εξής: «Νιώθω αρκετά καλά. Πονάει εδώ και εκεί όμως αυτό είναι φυσικό μετά από ένα τέτοιο χτύπημα. Ήταν δικό μου λάθος. Το αυτοκίνητο ήταν δύσκολο να οδηγηθεί. Είχα ένα σωρό προβλήματα με τον χειρισμό του. Όμως αυτό δεν πρέπει να αποτελέσει δικαιολογία. Ήταν δικό μου λάθος».

Ο Λεκλέρ κάλυψε έμμεσα τους ανθρώπους της Ferrari, καθώς από τα λεγόμενά του γίνεται ξεκάθαρο ότι η οδήγηση του κόκκινου μονοθεσίου στο όριο μπορούσε να εξελιχθεί σε επικίνδυνη υπόθεση όπως και συνέβη τελικά. Ας μην ξεχνάμε ότι σε εκείνο το σημείο του αγώνα είχε ανέβει ο Σαρλ στην τέταρτη θέση και ήθελε σίγουρα να αξιοποιήσει αυτή την ευκαιρία και να μείνει ψηλά, οπότε έπρεπε να πάρει ρίσκα και να οδηγήσει στο όριο.

Χαρακτηριστικό ήταν και το σχόλιο του Νίκο Ρόσμπεργκ στο RTL πως «όταν χάνει κάποιος όπως ο Σαρλ έτσι τον έλεγχο του αυτοκινήτου, τότε αυτό σημαίνει ότι το μονοθέσιο της Ferrari δεν μπορεί να οδηγηθεί».

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!