H F1 τιμά τον αδικοχαμένο Αντουάν Ιμπέρ

Gazzetta team
H F1 τιμά τον αδικοχαμένο Αντουάν Ιμπέρ
Στο Γκραν Πρι Βελγίου το επόμενο τριήμερο, το νούμερο 19 θα βρίσκεται σε όλα τα μονοθέσια, στη μνήμη του Γάλλου πιλότου που τόσο άδικα έχασε τη ζωή του πέρυσι.

Το ημερολόγιο έδειχνε 31 Αυγούστου 2019, όταν μια είδηση από τον αγώνα της F2 στο Γκραν Πρι Βελγίου “πάγωσε” τις ομάδες, τους θεατές και τους οπαδούς σε όλο τον κόσμο: o πολλά υποσχόμενος Γάλλος πιλότος Αντουάν Ιμπέρ, μόλις 22 ετών, έχασε τη ζωή του σε ένα τρομακτικό ατύχημα.

Οι οργανωτές της F1 θα τιμήσουν τη μνήμη του σχεδιάζοντας το νούμερο της συμμετοχής του, τον αριθμό 19 που πλέον δεν θα χρησιμοποιηθεί ποτέ ξανά, με τέτοιο τρόπο ώστε να τοποθετηθεί σε όλα τα μονοθέσια της F1 και F2, κατά τη διάρκεια του φετινού Γκραν Πρι.

Antoine Hubert

Ταυτόχρονα, θα τηρήσουν ενός λεπτού σιγή το Σάββατο στην F2, όσο και την Κυριακή κατά την εκκίνηση του αγώνα της F1.

Mετά τη διπλή απώλεια Σένα και Ρατζενμπέργκερ στην πίστα της Ίμολα στην Ιταλία, το 1994, ο Ιμπέρ ήταν ο δεύτερος οδηγός -μετά τον Ζiλ Μπιανκί το 2014- που έχασε τη ζωή του σε διάστημα 25 χρόνων σε αγώνες της F1.

Πως έγινε το ατύχημα

Στην ανηφορική και ταχύτατη καμπή Raidillon ο Ιμπέρ έχασε τον έλεγχο του μονοθέσιου, το οποίο έπεσε στα προστατευτικά και στη συνέχεια συγκρούστηκε με τον Χουάν Μανουέλ Κορέα, με αποτέλεσμα να κοπεί στα δύο. Η ταχύτητα της αρχικής πρόσκρουσης υπολογίστηκε στα 250 χιλιόμετρα την ώρα, ενώ ο Κορέα εμβόλισε τον Ιμπέρ με περίπου 200 χιλιόμετρα.

Άμεσα μπήκαν στην πίστα ασθενοφόρο και ιατρικό προσωπικό για να βοηθήσει τους τραυματίες, με τον Ιμπέρ και τον Κορέα να μεταφέρονται στο νοσοκομείο. Λίγη ώρα μετά, ο Ιμπέρ κατέληξε, ενώ ο Κορέα με σοβαρά τραύματα και στα δύο πόδια, χρειάστηκε πλειάδα χειρουργικών επεμβάσεων και μήνες φυσικοθεραπείας για να περπατήσει.

Η αγωνιστική πορεία του Ιμπέρ

Ο Αντουάν Ιμπέρ γεννήθηκε στη Λιόν της Γαλλίας και ξεκίνησε να ανταγωνίζεται στα kart στην ηλικία των 12 ετών. Έκανε ντεμπούτο στην γαλλική F4 το 2013 και από τότε συνεχώς ανέβαινε κατηγορίες. Κέρδισε την Formula 4 της χώρας του στην πρώτη του σεζόν, πριν περάσει δύο χρονιές στην Formula Renault 2.0. Μπήκε στο GP3 με την ART το 2017 και τη δεύτερη σεζόν του, κατάφερε να στεφθεί πρωταθλητής. Το 2019 συμμετείχε στην F2 και, πριν τον άδικο χαμό του, είχε προλάβει να δείξει το ταλέντο του με νίκες στους αγώνες του Μονακό και της Γαλλίας.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!