ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE
«Είμαστε αργοί», λέει ο Μαξ Φερστάπεν

«Είμαστε αργοί», λέει ο Μαξ Φερστάπεν

Είμαστε αργοί λέει ο Φερστάπεν

Ο Μαξ Φερστάπεν λέει ότι η Red Bull είναι «αργή», αφού δεν μπόρεσε να ακολουθήσει τον ρυθμό του Λιούις Χάμιλτον και τελικά τον πέρασε και ο Μπότας στο Γκραν Πρι της Στυρίας.

Ο Ολλανδός με επιθετική οδήγηση είχε μεγάλες ελπίδες να αμφισβητήσει τον poleman Χάμιλτον, χάρη στην καλή εκκίνηση που έκανε, αλλά τελικά δεν κατάφερε ποτέ να απειλήσει πραγματικά τον παγκόσμιο πρωταθλητή.

Έχοντας περίπου πέντε δευτερόλεπτα διαφορά από τη Mercedes του Χάμιλτον για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, μια τυχαία ζημιά στην μπροστινή πτέρυγα του από μια «μπούκα» σε κάποιο κερμπ, του στέρησε μάλλον την 2η θέση. Καθώς ο ρυθμός του Φερστάπεν εξ αιτίας της ζημιάς στην εμπρός πτέρυγα έπεσε, τον έφτασε ο Μπότας και τον πέρασε με σχετική ευκολία.

Ο ίδιος το περιγράφει κάπως έτσι: «Προσπάθησα αλλά είμαστε πιο αργοί. Έκανα ό, τι μπορούσα ακόμα και όταν με πέρασε ο Βάλτερι. Προσπάθησα να του το κάνω λίγο δύσκολο, γιατί πάντως ήξερα πως θα με προσπερνούσε έναν γύρο αργότερα. Αλλά τουλάχιστον ήταν λίγο διασκεδαστικό γιατί ο αγώνας ήταν βαρετός. Το βάθρο τελικά ήταν καλό, αλλά πρέπει να κάνουμε αρκετή δουλειά αν θέλουμε σε κάθε αγώνα να αντιμετωπίζουμε την Mercedes επί ίσοις όροις.»

Ο Φερστάπεν  πιστεύει ότι η Red Bull πρέπει να κάνει βελτιώσεις παντού. Τόσο στο αυτοκίνητο όσο και στον κινητήρα, εάν η ομάδα θέλει πραγματικά να καλύψει το κενό με τη Mercedes.

«Πιέζω όσο πιο σκληρά μπορώ ώστε να μείνω μαζί τους, αλλά προφανώς δεν φτάνει. Έκανα 70 γύρους με των ρυθμό των κατατακτήριων...», είπε για τη διαφορά με τη Mercedes. «Το χάσμα σε σύγκριση με τον Λιούις και τον Βάλτερι είναι τεράστιο. Είμαι λίγο σοκαρισμένος. Είμαι σαν χαμένος... Δοκίμασα ό, τι μπορούσα, αλλά εξακολουθεί να μην είναι αρκετό. Έχουμε ακόμη αρκετή δουλειά να κάνουμε. Αλλά το να επιστρέψουμε από μηδέν πόντους την περασμένη εβδομάδα στο βάθρο είναι μια καλή αρχή, αλλά νομίζω ότι ως ομάδα θέλουμε να κερδίσουμε και θέλουμε να αγωνιστούμε για το πρωτάθλημα και για να γίνει αυτό πρέπει να κερδίσουμε αγώνες. Πρέπει να το δούμε σε βάθος. Νομίζω ότι χάνουμε επίσης λίγο στην ευθεία, εκτός από τις στροφές, οπότε πρέπει να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε σκληρότερα ώστε να κλείσουμε το κενό.».