Θα ξυπνήσει η Ferrari το 2020 από το λήθαργο;
Η Ferrari άνοιξε πρώτη την Τρίτη 10 Φεβρουαρίου τον χορό των επίσημων παρουσιάσεων των νέων μονοθεσίων όλων των ομάδων για το εφετινό πρωτάθλημα της Formula 1. Οι Ιταλοί oργάνωσαν ένα φαντασμαγορικό σόου με ορχήστρα και μπαλέτα ανεβάζοντας ήδη από την αρχή ψηλά τον πήχη για την SF1000. Οι προσδοκίες από το νέο αυτοκίνητο είναι βεβαίως τεράστιες και η δίψα των τιφόζι μεγάλη, καθώς οι τελευταίοι τίτλοι ήρθαν στο Μαρανέλο το 2007 από τον Ράικονεν στο παγκόσμιο πρωτάθλημα οδηγών και ένα χρόνο αργότερα με την κατάκτηση του παγκόσμιου πρωταθλήματος κατασκευαστών.
Πλησιάζει η ώρα της αλήθειας
Στις 19 Φεβρουαρίου ξεκινούν στη Βαρκελώνη οι εξαήμερες δοκιμές και θα αρχίσουμε να έχουμε μία πρώτη εικόνα της δυναμικότητας των ομάδων. Ο Ματία Μπινότο ήταν υποχρεωμένος να αντικρούει πέρυσι συνεχώς τις κατηγορίες των Mercedes και Red Bull, ότι η Ferrari χρησιμοποιούσε αθέμιτες μεθόδους για την αύξηση ισχύος των κινητήρων της. Ο πενηντάχρονος δήλωσε για το συγκεκριμένο θέμα τα εξής: «Ελπίζω να ξεπεράσαμε πλέον αυτές τις φλυαρίες. Τώρα μετρά μόνον το νέο αυτοκίνητο. Ίσως να μη δείχνει πολύ διαφορετικό από εκείνο του 2019, όμως όλη η κατασκευή είναι νέα. Προσπαθήσαμε να «πακετάρουμε» τον κινητήρα και το σαζμάν τόσο μαζεμένα όσο γινόταν».
Πάει για τίτλο ο Λεκλέρ
Ο Φέτελ έδειξε από την πλευρά του πολύ ικανοποιημένος με τις αλλαγές στο πολύ λεπτότερο πίσω μέρος, το οποίο του οποίου προκαλέσει και τα περισσότερα προβλήματα πέρυσι. O Γερμανός δήλωσε ενθουσιασμένος, ότι «είναι ένα φανταστικό αυτοκίνητο. Αγαπώ το ιταλικό φαγητό, τους ανθρώπους και το πάθος της Ferrari. Ωστόσο χρειάζεται υπομονή».
Θα καταφέρει να διαψεύσει εφέτος ο Φέτελ τους επικριτές του και θα επιστρέψει στις νίκες και στις επιτυχίες ή θα υποχρεωθεί να υποκλιθεί στην ανωτερότητα του Σαρλ Λεκλέρ, όπως πιστεύουν πολλοί ειδικοί της Formula 1; Ο νεαρός Μονεγάσκος νίκησε τον Γερμανό πέρυσι με σκορ 264 – 240 βαθμούς, ενώ βρέθηκε τέταρτος και μπροστά από τον Φέτελ στο τέλος του πρωταθλήματος. Ο Λεκλέρ ήταν απολύτως ξεκάθαρος στις δηλώσεις του κατά την παρουσίαση της νέας Ferrari, όπου τόνισε τα εξής: «Οι στόχοι μου είναι τώρα υψηλότεροι. Γνωρίζω την ομάδα ολοένα καλύτερα. Όποιος με ξέρει, γνωρίζει ότι στόχος μου παραμένει πάντα μόνον ο παγκόσμιος τίτλος».
Θα τα χιλιάσει εφέτος η Ferrari
Το εφετινό αυτοκίνητο της Scuderia αποτελεί το 66ο μονοθέσιο της ιταλικής μάρκας στη Formula 1, ενώ πήρε το όνομα SF1000 επειδή θα συμπληρώσει εφέτος η Ferrari τα 1.000 Γκραν Πρι. Ο απολογισμός είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό, καθώς μέχρι σήμερα έχει λάβει μέρος η Scuderia σε 991 αγώνες της Formula 1 και έχει νικήσει στους 238. Σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Ferrari, Λουίς Καμιλέρι, «τα συναισθήματα, η τεχνολογία, η πίστη στη μάρκα και οι άνθρωποι στην πίστα και στα εργοστάσια οφείλουν να συμβάλλουν, ώστε να πετύχουμε τους στόχους μας». Ο Καμιλέρι απέφυγε να μιλήσει για τίτλο, όμως αποτελεί κοινό μυστικό ότι πρόκειται για τον κρυφό πόθο όλων των φανατικών οπαδών της Ferrari.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!