HONDA CB500X: Best Seller!

Γιώργος Βαρίνος
HONDA CB500X: Best Seller!
Παλιά υπήρχε η Yamaha XT600, λίγα χρόνια μετά όλοι αγόρασαν Suzuki DL650 Vestrom και τώρα ήρθε η σειρά της Honda. Κυρίες και κύριοι το νέο Best Seller στη χώρα μας το εξαιρετικό από κάθε άποψη CB500X. Είναι εύκολο, είναι γρήγορο, είναι χαμηλό, έχει δυνατότητες και καταπληκτική τιμή.

Eίναι όμορφη και σχεδιαστικά δείχνει μοντέρνα. Το βασικό της χαρακηριστικό δεν είναι άλλο, από τις χυτές ζάντες αντί για τροχούς με ακτίνες. Ένα χαρακτηριστικό σκοπεύει στην κίνηση βασικά εντός δρόμου. Ο ψηλός ανεμοθώρακας εξασφαλίζει άνεση στον αυτοκινητόδρομο και σχετική ηρεμία στις υψηλές ταχύτητες. Εμπνευσμένη από το στυλ της Africa Twin, συνδυάζει κοφτερές γραμμές, επιθετική όψη και άνεση. Το χυτό πλαίσιο ραχοκοκαλιά δίνει μια χαρακτηριστική όψη στην μοτοσυκλέτα με το πίσω μέρος να «φεύγει» ανοδικά, προσθέτοντας χαρακτήρα. Τα πλαστικά είναι πέρα από κάθε κριτική και η γενική ποιότητα βρίσκεται στα γνωστά εξαιρετικά επίπεδα της Honda αν και το συγκεκριμένο μοντέλο κατασκευάζεται στο υπερσύγχρονο εργοστάσιο της Honda στην Ταϋλάνδη.
Ο 19 ιντσών μπροστινός τροχός, δίνει μια σιγουριά στις αλλαγές των στροφών, ενώ στο χώμα είναι σαφώς καλύτερος από τον προηγούμενο 17άρη. Το μακρύτερης διαδρομής πιρούνι των 41 χιλ., το μονό αμορτισέρ και τα διπλής χρήσης ελαστικά επιτρέπουν ομαλή οδήγηση σε κάθε περιβάλλον. Το μονό μπροστινό δισκόφρενο wave των 310 χιλ. και η πανίσχυρη δαγκάνα δύο εμβόλων συνεργάζονται άψογα με πίσω δίσκο 240 χιλ. με δαγκάνα ενός εμβόλου. Το 2-κάναλο σύστημα ABS διατίθεται στον βασικό εξοπλισμό. Στην οθόνη LCD εμφανίζονται η επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο και η ένδειξη αλλαγής ταχύτητας. Το τιμόνι παρέχει πολύ καλή αίσθηση, ενώ το ρεζερβουάρ των 17,5 λίτρων προσφέρει αυτονομία για 450 χιλιόμετρα χωρίς ανεφοδιασμό.
Το βάρος ορίζεται στα 200 κιλά και ναι είναι πολύ, αλλά κρύβεται επιμελώς από την χαμηλή σχετικά σέλα με ύψος 830 χιλιοστά, που επιτρέπει σε στάση να χειρίζεται ο οδηγός με άνεση και σιγουριά την μοτοσυκλέτα.
Μέσα στην πόλη θυμίζει περισσότερο 300άρι, αλλάζοντας κατεύθυνση χωρίς κόπο με το τιμόνι που ευτυχώς «κόβει» πολύ και ικανοποιεί τον αρχάριο και ενθουσιάζει τον...

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!