Kawasaki Versys 650: Εύκολη, κάνει τα πάντα!

Γιώργος Βαρίνος
Kawasaki Versys 650: Εύκολη, κάνει τα πάντα!
Tο Versys 650 ουσιαστικά παραμένει αναλοίωτο από το 2015 που παρουσιάστηκε. Μας κέρδισε ακόμα μια φορά με τον γλυκό allaround χαρακτήρα του.

Η Kawasaki Versys 650 SE 2017, ακολουθεί την γνωστή συνταγή που ξέρουμε από το 2015, μιας εύκολης απολαυστικής στην οδήγηση μοτοσυκλέτας με μεγάλες δυνατότητες. Αν και εμφανισιακά πρόκειται για μια χορταστική στο μάτι μεγάλου μεγέθους μοτοσυκλέτα με εντυπωσιακά χαρακτηριστικά όπως το ορατό αμορτισέρ της πίσω ανάρτησης, την κρυμμένη εξάτμιση και τους δίσκους μαργαρίτες, στην πράξη το Versys 650 μοιάζει σε αίσθηση με ένα 250 ή με ένα 300. Τόσο εύκολο και ελαφρύ δείχνει και αυτό πιστεύω είναι το βασικό του προσόν. Η ευκολία. Είναι εύκολο σε όλα.

Οι νέες επιλογές χρωμάτων και η νέα ενσωματωμένη στον πίνακα πληροφοριών ένδειξη ταχύτητας κάνουν το νέο Versys να διαφοροποιείται από το προηγούμενο μοντέλο.
Παρατηρώντας το σταματημένο, δεν γίνεται να μην εντυπωσιαστείς από το τεράστιο χυτό αλουμινένιο πίσω ψαλίδι και τα μαύρα ανεστραμένα πηρούνια εμπρος.
Μόλις παραλάβαμε την πράσινη μοτοσυκλέτα από την Kawasaki, αμέσως νιώσαμε άνετα μαζί της σαν να την οδηγούσαμε χρόνια. Και το χρώμα... Νομίζω πως το πιο πετυχημένο χρώμα για την Versys 650 πρέπει να είναι το πράσινο. Είναι ξεκάθαρο πως οδηγείς μια Κawasaki από χιλιόμετρα μακρυά. Βολευτήκαμε αμέσως στην σέλα ύψους 840 χλστ. και εντυπωσιαστήκαμε με το πόσο υλικό έχει και ο συνεπιβάτης, κάνοντας την άνετη και για αυτόν ακόμα και σε μακρυνά ταξίδια. Το σκαλοπάτι της σέλας βοηθά τον οδηγό και τον στηρίζει στην βάση της σπονδυλικής στήλης του ξεκουράζοντάς τον και κρατώντας τον στην σωστή θέση..

Ο συμπλέκτης είναι προοδευτικός και η μανέτα του μαλακή στη χρήση. Η απόκριση του γκαζιού είναι ομαλή και προοδευτική κάνοντας την απόδοση του κινητήρα συνέχεια των σκέψεων του οδηγού. Η προστασία από τον αέρα είναι επίσης καλή με την μεσαίου μεγάθους ζελατίνα που προσφέρει στην όμορφη όψη της μοτοσυκλέτας.
Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας, των 649 κυβικών εκατοστών αποδίδει 69 ίππους και 6,5 χιλιογραμμόμετρα ροπής στις 8.500 και 7.000 στροφές αντίστοιχα και η απόδοσή του είναι...

Διαβάστε ολόκληρη την δοκιμή εδώ:

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!