Πρότυπο συνδεσιμότητας το νέο σκούτερ της Κymco

Γιώργος Βαρίνος
Πρότυπο συνδεσιμότητας το νέο σκούτερ της Κymco
Tο Kymco XCiting S400i NOODOE είναι η χρυσή τομή στα Scooter γενικής χρήσης, δυνατό, ευρύχωρο, ελαφρύ, με φρενάρες, με αποθηκευτικούς χώρους και τρομερές δυνατότητες συνδεσιμότητας.

Η ζωή είναι ένας διαρκής συμβιβασμός. Για όλους όσοι χρειάζονται στην καθημερινότητά τους μια μοτοσυκλέτα, η επιλογή του κατάλληλου δίτροχου είναι ένας πονοκέφαλος. Συνήθως στην αγορά του πρέπει να σταθμίσεις πολλά διαφορετικά πράγματα, όπως τις πραγματικές ανάγκες σου αλλά και το συναίσθημα, τους χώρους , την ιπποδύναμη αλλά και την τιμή αγοράς. Το Kymco Xciting S 400i ABS με την ενσωματωμένη εφαρμογή Noodoe και την θύρα UBS που εξασφαλίζει φόρτισμένο κινητό, αποτελεί τον καλύτερο συμβιβασμό για τους λάτρεις των δύο τροχών.
Είναι μοντέρνο, ποιοτικότατο, άνετο, πολύ δυνατό, έχει τρομερά φρένα και χωρά 2 ενήλικες με άνεση και τιμή κάτω από το ψυχολογικό όριο των 7.000€.
Η εμφάνιση του Kymco Xciting S 400i ABS, είναι τυπική για την κατηγορία με ένα επιθετικό εμπρός μέρος -με έναν ρυθμιζόμενο σε ύψος ανεμοθώρακα- και ένα ανασηκωμένο πίσω τμήμα με μια σέλα πολλαπλών επιπέδων που προσδίδει σε ύφος και ποιότητα.
Το Kymco Xciting S 400i ABS αποτελεί το πέμπτο «μεγάλο σκούτερ» της Kymco, μετά το Downtown 350, το AK 550, το X-Town 300 και το πρόσφατο People S 300 και πλέον η μάρκα κυριαρχεί στην κατηγορία.
Τα τελευταία χρόνια η Kymco έχει κάνει άλματα στο κομμάτι του ποιοτικού ελέγχου και της προσοχής στη λεπτομέρεια, ενώ ποιότητά της είναι επιπέδου ΒΜW, καθόλου τυχαία αφού η Ταιβανέζικη εταιρεία έχει αναλάβει την κατασκευή των scooter της γερμανικής premium εταιρείας.
Η σέλα είναι εξαιρετική, άνετη και ξεκούραστη και κρατά τον οδηγό στη θέση του, τόσο στις επιταχύνσεις όσο και στο φρενάρισμα.
Ο ανεμοθώρακας είναι αρκετά πλατύς και προστατεύει ικανοποιητικά προς τον αναβάτη, ενώ ρυθμίζεται ως προς το ύψος του σε 5 θέσεις.
Οι περιορισμένες διαστάσεις του, το κάνουν να μοιάζει περισσότερο με ένα 300 και η σωστή κατανομή βάρους των 195 κιλών το κάνουν πιο ευέλικτο, μαζί με τη σχετικά γρήγορη γεωμετρία του.
Ο κινητήρας είναι ένας υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος, μονοκύλινδρος, με 1ΕΕΚ που αποδίδει 35,5 ίππους και ενθουσιάζει με την απόδοση του. Μας έκανε εντύπωση καθώς σε πλάγιασμα και επιτάχυνση ντριφτάρει το πίσω ελαστικό!
Το πλαίσιο συνεργάζεται αρμονικά με τις αναρτήσεις δημιουργώντας έναν sport χαρακτήρα, προσφέροντας στιβαρή αίσθηση και σιγουριά.
Οι 35,5 ονομαστικοί ίπποι μπορούν να επιταχύνουν το Kymco Xciting S 400i ABS μέχρι τα 166 χλμ./ώρα ενώ στην επιτάχυνση των 0-400 μέτρων είναι το ταχύτερο...

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!