Kymco Downtown 350i Noodoe: Δικτυωμένο και ποιοτικό

Γιώργος Βαρίνος
Kymco Downtown 350i Noodoe: Δικτυωμένο και ποιοτικό
Η KYMCO παρουσιάζει το εντελώς νέο Downtown στοχεύοντας να συνδυάσει την άνεση που προσφέρει ένα Touring Scooter με την εμφάνιση και τη δύναμη ενός Sport. Ένα σκούτερ δύο-σε-ένα. Το νέο πλαίσιο, οι άνετοι χώροι και ο νέος κινητήρας με αυξημένη απόδοση, υπόσχονται απόλυτη ευελιξία, άνεση και oικονομία παντού.

Η Kymco είναι μια γιγάντια εταιρεία,με ειδίκευση στα scooter. Καθόλου τυχαία η BMW της έχει εμπιστευτεί την κατασκευή των scooter της. Με οχτώ εργοστάσια στην Ασία και με στενούς δεσμούς με τη Honda από την δεκαετία του '90 αποτελεί, με εκατομμύρια πωλήσεις σε όλο τον κόσμο, μια παγκόσμια σταθερά ειδικά στην κατηγορία των ποιοτικών scooter.

Το Kymco Downtown 350i Noodoe είναι ένα μεσαίο sport - touring scooter με 321 κ.εκ.κινητήρα και μεταξόνιο λίγο πάνω από το 1,5 μέτρο. Φυσικά όπως αρμόζει σε μια μοντέρνα υλοποίηση διαθέτει και ABS. Η ονομασία Downtown δηλώνει ξεκάθαρα την προβλεπόμενη χρήση του, που δεν είναι άλλη από την χρήση του ως κύριο μεταφορικό μέσο στην καρδιά κάθε πόλης. Ο εξωτερικός του σχεδιασμός είναι εντυπωσιακός και σαφώς αυτό οφείλεται στο γεγονός πως το κέντρο σχεδίασης της Kymco για την ευρωπαϊκή αγορά βρίσκεται στην Ιταλία. Η οπτική παρατήρηση μας αφήνει με μια γεύση υπερβολικής πολυτέλειας, τόσο στα σχεδιαστικά ευρήματα όσο και στα υλικά και την γενική αίσθηση. Ξεκάθαρα λέμε πως η Kymco βρίσκεται στην κορυφή, μαζί με τις ιαπωνικές και την BMW, στην ποιότητα των scooter της.

Προσωπική μου άποψη, πως υπερέχει στα σημεία ελαφρώς. Ο υγρόψυκτος κινητήρας είναι χαμηλά τοποθετημένος, με κέρδος στο χαμηλό κέντρο βάρους και την γενική ευστάθεια της μοτοσυκλέτας σε πολύ αργές ταχύτητες. Αποδίδει 28.9 ίππους στις 7.500 στροφές με ροπή 30,8 Nm στις 6.000 στροφές. Οι 28.9 ίπποι κρίνονται υπεραρκετοί για τη χρήση και τον χαρακτήρα του. H μεγάλη και άνετη σέλα είναι κατάλληλη και για μεγαλύτερες διαδρομές ενώ απέχει 77 εκατοστά από το έδαφος και βολεύει ακόμα και χαμηλά αναστήματα.
Τα 12,5 λίτρα του τεπόζιτου είναι μια χαρά για «μια εβδομάδα» προς και από την δουλειά, ενώ το βάρος των 179 κιλών γίνεται αντιληπτό μόνο όταν είναι ακίνητο σε δρόμους με μεγάλη κλίση. Τα φρένα είναι ένα από τα δυνατά σημεία του 350i Downtown. Με 260 χιλιοστά τριπίστονο μπροστά δισκόφρενο, σε σχεδίαση «μαργαρίτα» και 240 χιλιοστά πίσω δισκόφρενο -με ABS της Bosch-το 350i Downtown επιβραδύνει υποδειγματικά. Εμπρός το καλοσχεδιασμένο παρμπρίζ, προστατεύει εντυπωσιακά και δεν...

Διαβάστε ολόκληρη την δοκιμή εδώ!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!