Νέα Mercedes C63 AMG S με 510 ίππους

Γιάννης Καλογερόπουλος
Νέα Mercedes C63 AMG S με 510 ίππους
Σε δυο εκδόσεις C 63 AMG και C 63 AMG S, με 476 και 510 ίππους αντίστοιχα και εκρηκτική εμφάνιση.

Αυτή η C-Class είναι η κορυφαία της γκάμας και το δείχνει. Με μυώδες παρουσιαστικό που υπογραμμίζεται από τους νέους προφυλακτήρες με τις μεγάλες εισαγωγές αέρα, το καπό με την προεξοχή, το diffuser στο πίσω μέρος που συνοδεύεται από τέσσερις εξατμίσεις και τους τεράστιους τροχούς εδικής σχεδίασης με διάσταση 18 ιντσών.

Ανάλογα σπορ είναι η εικόνα και στο εσωτερικό, με τα μεγάλα μπάκετ καθίσματα να εντυπωσιάζουν τόσο αισθητικά, όσο και με την στήριξη που προσφέρουν. Το μικρό τιμόνι με το επίπεδο κάτω μέρος τονίζει ακόμα περισσότερο τη σπορ διάσταση του μοντέλου, όπως εξάλλου κάνουν και τα πεντάλ από ανοξείδωτο ατσάλι.

Η C 63 AMG θα είναι διαθέσιμη με sedan 4θυρο αμάξωμα, αλλά και το πιο πρακτικό Estate, όπως αποκαλεί η Mercedes-Benz τα station wagon.

Κάτω από το φουσκωμένο εμπρός καπό υπάρχει ο γνωστός από την AMG GT, 4λιτρος V8 biturbo κινητήρας, σε δυο εκδοχές. Η βασική, της C 63 AMG, αποδίδει 476 ίππους και 650 Nm ροπής. Αυτός συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων AMG Speedshift επτά σχέσεων, που στέλνει τη μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς. Η επιτάχυνση από στάση μέχρι τα πρώτα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 4,1 δλ. (4,2 δλ. Estate) ενώ η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

 

Η C 63 AMG πατάει στην σπορ ανάρτηση AMG Ride Control, με τρεις ρυθμίσεις λειτουργίας των αμορτισέρ. Επιπλέον, η κορυφαία C-Class εφοδιάζεται και με το νέο σύστημα διεύθυνσης με αμεσότερη απόκριση, ενώ όσον αφορά το σύστημα πέδησης χρησιμοποιούνται διάτρητοι αεριζόμενοι δίσκοι διαμέτρου 360 και 330 χιλ. αντίστοιχα για τον εμπρός και πίσω άξονα.

Η ανώτερη σε ισχύ έκδοση C 63 AMG S διακρίνεται για τις λεπτομέρειες σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα, τους μεγαλύτερους τροχούς 19 ιντσών, ενώ διαθέτει και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Σε αυτή την περίπτωση η απόδοση του V8 κινητήρα έχει ανέβει στους 510 ίππους, με τη ροπή να αγγίζει τα 700 Nm, ενώ η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται πιο γρήγορα σε μόλις 4,0 δλ. (4,1 δλ. Estate), με την τελική ταχύτητα να παραμένει ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 χλμ./ώρα.

Η επίσημη παρουσίαση του μοντέλου θα γίνει σε λίγες μέρες στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού, ενώ οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν αργότερα, στις αρχές του επόμενου χρόνου.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!