Χάμιλτον: «H φετινή Mercedes είναι η μεγαλύτερη ντίβα»

Χάμιλτον: «H φετινή Mercedes είναι η μεγαλύτερη ντίβα»
H Mercedes βρέθηκε πολλές φορές σε δύσκολη θέση στη φετινή σεζόν, με τον Λιούις Χάμιλτον να παραδέχεται πως το μονοθέσιο έχει τις δικές του ιδιαιτερότητες.

Στη φετινή σεζόν της Formula 1 είχαμε αρκετά μεγάλες αλλαγές στους αεροδυναμικούς κανονισμούς που επηρέασαν αρκετά τις ομάδες. Αυτές με τις μεγαλύτερες απώλειες ήταν οι Mercedes και Aston Martin, με τα πρώτα σημάδια να φαίνονται από τις χειμερινές δοκιμές. Μάλιστα, σύμφωνα με την ίδια τη γερμανική φίρμα, το μειονέκτημα έναντι της Red Bull Racing πριν την έναρξη της σεζόν ήταν στα επτά δέκατα.

Όμως με δύο αγώνες να απομένουν για το τέλος της σεζόν, ο Λιούις Χάμιλτον βρίσκεται 8 βαθμούς πίσω από τον Μαξ Φερστάπεν της Red Bull στο Πρωτάθλημα Οδηγών. Αμφότεροι έχουν κυριαρχήσει στη χρονιά προσφέροντας ιδιαίτερα συναρπαστικές μονομαχίες.

Κατά το παρελθόν, η Mercedes είχε δημιουργήσει δύστροπα μονοθέσια, με αυτό το 2017 να χαρακτηρίζεται ως «ντίβα» από τον επικεφαλής της, Τότο Βολφ. Τώρα, όμως ο Χάμιλτον μιλώντας σε επιλεγμένα media στο πλαίσιο του GP Κατάρ, αποκάλυψε πως το φετινό μονοθέσιο, η W12 είναι ακόμα πιο δύσκολη στο στήσιμο και την οδήγηση.

«Μπορώ να πω πως είμαι πιο αφοσιωμένος από ποτέ στην οδήγηση. Είμαι αρκετά ευχαριστημένος από το επίπεδο οδήγησής μου. Αλλά αυτό που έχω δει εγώ και η ομάδα μου είναι πως το μονοθέσιο είναι πολύ δύσκολο να το στήσεις και να το ρυθμίσεις. Δεν θυμάμαι ποια χρονιά ήταν που ο Τότο είχε πει το μονοθέσιό μας ντίβα, όμως το φετινό είναι μια «τεράστια ντίβα». Είναι όλο και πιο δύσκολο να φέρουμε το μονοθέσιο στο κατάλληλο παράθυρο λειτουργίας. Όταν δεν συμβαίνει αυτό, τότε περιορίζουμε τις δυνατότητές μας. Έτσι, δεν μπορώ να μεγιστοποιήσω τη δική μου απόδοση και είναι πάρα πολύ δύσκολο να βρούμε το σωστό δρόμο. Στη Βραζιλία έφερα το μονοθέσιο ακριβώς εκεί που ήθελα. Αυτό έχει συμβεί ξανά μία ή δύο φορές φέτος», ήταν τα λόγια του Χάμιλτον.

Hamilton 2021

Επιπλέον ο 7 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής αναφέρθηκε στις αλλαγές των φετινών κανονισμών και το πώς επηρέασαν τη Mercedes W12: «Γνωρίζαμε πως θα χάσουμε μεγάλα επίπεδα κάθετης δύναμης και όταν μάθαμε τα ακριβή νούμερα άλλαξαν όλα τα χαρακτηριστικά του μονοθεσίου. Δουλεύαμε τόσα χρόνια να φέρουμε το μονοθέσιο σε ένα συγκεκριμένο παράθυρο λειτουργίας και ήταν εφιάλτης ώστε να κάνουμε όλες τις απαραίτητες αλλαγές. Έπρεπε να βρούμε τρόπους να λειτουργήσουμε με λιγότερη αεροδυναμική. Υπάρχουν πολλοί λόγοι που το έκαναν πιο δύσκολο από ποτέ. Το φετινό είναι το δυσκολότερο μονοθέσιο να στήσουμε και έχω ξοδέψει πολλές ώρες στον προσομοιωτή. Αλλά και πάλι δεν μπορείς να έχεις ακριβή δεδομένα. Πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί με τα δεδομένα που έχουμε και τις αποφάσεις που παίρνουμε».

Ο Χάμιλτον έχει δύο αγώνες για να αντιστρέψει τη διαφορά των 8 βαθμών από τον Μαξ Φερστάπεν ώστε να κατακτήσει τον 8ο Παγκόσμιο Τίτλο της καριέρας του στη Formula 1.

Image credit: Mercedes-AMG

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!