WRC-Ράλι Ισπανίας: Βραχεία κεφαλή Νεβίλ (vid)

Πάνος Σεϊτανίδης
WRC-Ράλι Ισπανίας: Βραχεία κεφαλή Νεβίλ (vid)
Προηγείται ο οδηγός της Hyundai, μπροστά από τον Οζιέ βρίσκεται ο Έβανς.

Συναρπαστικό σε εξέλιξη ήταν το πρώτο σκέλος του Ράλι Ισπανίας, που αποτελεί τον ενδέκατο και προτελευταίο γύρο του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος. Ένα σκέλος, η εξέλιξη του οποίου διατηρεί τα πάντα ανοιχτά στη μάχη του τίτλου.

Στην κορυφή είναι ο Τιερί Νεβίλ της Hyundai Motorsport, που επωφελήθηκε αλλαγών που έκανε στο στήσιμο του i20 Coupe WRC στο μεσημεριανό σέρβις, βρήκε αυτοπεποίθηση και ήταν ο απόλυτος πρωταγωνιστής των απογευματινών ειδικών διαδρομών.

Το πρωί μοιράστηκε μία πρωτιά με τον Έλφιν Έβανς αλλά το απόγευμα έκανε το 3 στα 3 και πήρε κεφάλι στη γενική κατάταξη.

«Δυσκολευόμουν με την υποστροφή το πρωί. Προσπαθήσαμε να λύσουμε το πρόβλημα ενόψει του απογευματινού loop και αποδείχθηκε πως κάναμε ένα σωστό βήμα, γι’ αυτό μπορούσα να κινηθώ πιο γρήγορα. Όμως πρέπει να κάνουμε ένα ακόμα βήμα αύριο, διότι νιώθω πως μπορούμε να πάρουμε ακόμα περισσότερα από το αυτοκίνητο», είπε ο Βέλγος.

Elfyn Evans

Όσο για τον Έβανς, είναι 24 πόντους πίσω από τον Σεμπαστιέν Οζιέ στη βαθμολογία και στοχεύει στο να μειώσει όσο γίνεται περισσότερο αυτή τη διαφορά. Ξεκίνησε δυναμικά, το πρωί πήρε δύο ειδικές και μοιράστηκε μία, όμως το απόγευμα δεν είχε απάντηση στην ταχύτητα του Νεβίλ.

Μάλιστα, σε ένα σημείο το παράκανε, χτύπησε σε ένα βράχο αλλά ήταν τυχερός καθώς αυτό δεν προκάλεσε ζημιές στο Toyota Yaris WRC. Έτσι, μπορεί να είναι 7 δέκατα του δευτερολέπτου πίσω από τον Νεβίλ, παραμένει όμως 18.7 δευτερόλεπτα μπροστά από τον μεγάλο του αντίπαλο στη μάχη του τίτλου.

Όσο για τον Γάλλο, περισσότερο απειλήθηκε παρά απείλησε. Κρατήθηκε όμως μπροστά από το Hyundai του Ντάνι Σόρντο. Πίσω από τον Ισπανό βρίσκεται ο Κάλε Ροβάνπερα με το τρίτο Yaris. Την εξάδα, αν και αρκετά πίσω, την ολοκλήρωσε ο Αντριέν Φουρμό της M-Sport.

Όσο για τις απώλειες της ημέρας, ο Όιτ Τάνακ βγήκε εκτός δρόμου στην τέταρτη ειδική και πλήγωσε την ανάρτηση του Hyundai i20 ενώ ο Τακαμότο Κατσούτα δεν κατάλαβε καλά μία οδηγία του συνοδηγού του και έστειλε το Yaris στις μπαριέρες.

Elfyn Evans

Αναλυτικά η κατάταξη μετά το πρώτο σκέλος:

1. Νεβίλ, Hyundai i20 1hr 01min 26.6sec
2. Έβανς, Toyota Yaris +0.7sec
3. Οζιέ, Toyota Yaris +19.4sec
4. Σόρντο, Hyundai i20 +24.8sec
5. Ροβάνπερα, Toyota Yaris +38.0sec
6. Φουρμό, Ford Fiesta +1min 10.2sec

Το σκέλος του Σαββάτου είναι και το μεγαλύτερο του Ράλι Ισπανίας. Περιλαμβάνει 117.54 αγωνιστικά χιλιόμετρα που μοιράζονται σε επτά ειδικές διαδρομές – τρεις επαναλαμβανόμενες, με τη δράση να ολοκληρώνεται με μία υπέρ-ειδική στην παραλία του Σαλού.

Φωτογραφίες: redbullcontentpool.com

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!