Η Mercedes προτίμησε την ασφάλεια στη στρατηγική του Χάμιλτον

Η Mercedes προτίμησε την ασφάλεια στη στρατηγική του Χάμιλτον
Η Mercedes πραγματοποίησε εκτενή ανάλυση της στρατηγικής του Λιούις Χάμιλτον στο GP Τουρκίας, με τους υπολογισμούς της να βγάζουν ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον πόρισμα.

Ο Λιούις Χάμιλτον επιχείρησε να ολοκληρώσει το GP Τουρκίας δίχως να αλλάξει ελαστικά στο μονοθέσιό του. Όμως η ομάδα τον ανάγκασε να μπει για αλλαγή των ενδιάμεσων ελαστικών στον 51ο γύρο, ενώ ήταν στην 3η θέση. Ο 7 φορές Πρωταθλητής είδε τα ελαστικά του να μην του δίνουν την απόδοση που θα ήθελε και δεν κατάφερε να απειλήσει τον Σάρλ Λεκλέρ της Ferrari που ήταν μπροστά του.

Μετά τον αγώνα στο Ιστανμπούλ Παρκ, η Mercedes ξεκίνησε έρευνα και ανάλυση της στρατηγικής που ακολούθησε, με τον επικεφαλής μηχανολογίας της ομάδας, Άντριου Σόβλιν, να μιλά στο Motorsport.com για τα ευρήματά τους. «Εάν μέναμε έξω εκείνη τη στιγμή με σταθερό ρυθμό, τότε θα χάναμε θέση μόνο από τον Πέρεζ, αλλά θα μέναμε μπροστά από τον Λεκλέρ. Αλλά το σενάριο αυτό, δεν προβλέπει άλλη φθορά ελαστικών, αλλά σε εκείνο το σημείο ήταν εμφανές πως χάναμε απόδοση. Οι υπολογισμοί που δεν μπορούσαμε να κάνουμε μέχρι και μετά το τέλος του αγώνα ήταν να λάβουμε υπόψη τη φθορά του Οκόν που τελείωσε τον αγώνα δίχως αλλαγή ελαστικών. Αν υποθέσουμε πως ο Λιούις θα είχε την ίδια φθορά, τότε θα έχανε πολλές θέσεις. Θα έδινε μάχη στο τέλος με τον Κάρλος Σάινθ. Αυτούς τους υπολογισμούς όμως δεν μπορείς να τους κάνεις εκείνη τη στιγμή».

Εν συνεχεία ο Σόβλιν αποκάλυψε πως στη Mercedes θυσίασαν το βάθρο, αλλά ήθελαν να διασφαλίσουν πως ο Χάμιλτον θα πάρει καλούς βαθμούς. «Βρεθήκαμε σε ένα δίλλημα όπου γνωρίζαμε πως δεν έχουμε κάνει τη βέλτιστη δουλειά, όμως πως μπορείς να πάρεις το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα; Φαινόταν από ένα σημείο και μετά πως το πιο ασφαλές σενάριο ήταν η αλλαγή ελαστικών, ακόμα κι αν η απόδοσή τους δεν ήταν η ιδανική. Ο οδηγός όντας στην πίστα γνωρίζει πως είναι η αίσθηση των ελαστικών, αποκτούν αυτή την εμπειρία με τα χρόνια. Αυτός είναι ο λόγος που ακούμε πολλές φορές τον Λιούις σε τέτοια ζητήματα. Όμως σε αγώνες όπως η Τουρκία είναι πάρα πολύ δύσκολο να έχεις τη σωστή στρατηγική».

Η Mercedes ήταν ανοικτή στο ενδεχόμενο να φτάσει μέχρι τέλους ο Χάμιλτον, όμως εκ του αποτελέσματος, ακόμα και το pit-stop στον 51ο γύρο του στέρησε την ευκαιρία να διεκδικήσει ο Βρετανός το βάθρο τον αγώνα.

Ο Χάμιλτον υπολείπεται 6 βαθμών έναντι του Μαξ Φερστάπεν της Red Bull Racing στο Πρωτάθλημα Οδηγών, με έξι αγώνες να απομένουν για το τέλος της φετινής σεζόν.

Image credit: Mercedes-AMG

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!