Αλλαγή κινητήρα και για Μπότας, πάει κι αυτός στην ουρά

Πάνος Σεϊτανίδης
Αλλαγή κινητήρα και για Μπότας, πάει κι αυτός στην ουρά
Η Mercedes-AMG Petronas προχωρά σε μία στρατηγική επιλογή με το βλέμμα στο πρωτάθλημα, αλλάζοντας τον κινητήρα του Μπότας πριν από τον αγώνα.

Για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα η Mercedes-AMG Petronas τοποθετεί νέα υβριδική μηχανή στο πίσω μέρος της W12 του Βάλτερι Μπότας, με αποτέλεσμα ο Φινλανδός να αναμένεται να εκκινήσει το Ρωσικό Grand Prix από τη δέκατη-έβδομη θέση.

Είναι μία κίνηση στρατηγικής από πλευράς της γερμανικής ομάδας, που εκμεταλλεύεται το γεγονός πως ο μεγάλος αντίπαλος του Λούις Χάμιλτον στη μάχη του τίτλου, Μαξ Φερστάπεν, εκκινεί τελευταίος.

Έτσι, «θυσιάζοντας» τον δεύτερο οδηγό της που μάλιστα είχε κακό πλασάρισμα στις κατατακτήριες δοκιμές και θα εκκινούσε έβδομος, ελπίζει να καθυστερήσει την προσπάθεια αναρρίχησης του οδηγού της Red Bull Racing.

Valtteri Bottas

Ανάμεσά τους θα είναι η Williams του Νικολά Λατίφι και η Ferrari του Σαρλ Λεκλέρκ που έχουν επίσης νέες μονάδες ισχύος. Όμως πέραν της παραπάνω στρατηγικής, ο Μπότας θα έχει δύο φρέσκους κινητήρες για την τελική ευθεία της σεζόν, πράγμα σημαντικό στην οικονομία του πρωταθλήματος, δεδομένου πως κάθε αλλαγή από εδώ και πέρα, συνεπάγεται ποινή.

Θυμίζουμε πως βάσει κανονισμών, κάθε οδηγός μπορεί να χρησιμοποιήσει κατά τη διάρκεια της σεζόν μόνο τρεις μονάδες ισχύος. Κάθε νέα μονάδα, συνεπάγεται ποινή στο grid. Ο Μπότας έφτασε στις 5, ο Φερστάπεν χρησιμοποιεί την 4η ενώ ο Χάμιλτον είναι ακόμα στην 3η.

Στη μάχη για τον τίτλο, ο Ολλανδός είναι 5 πόντους μπροστά από τον Βρετανό, με οκτώ αγώνες να απομένουν για την ολοκλήρωση της σεζόν. Όσο για τον Μπότας, είναι τρίτος στη βαθμολογία, άλλους 80.5 βαθμούς πιο πίσω. Αγωνίζεται όμως στην αγαπημένη του πίστα, έχει κερδίσει στο Σότσι τόσο το 2017 όσο και το 2020.

Valtteri Bottas

Φωτογραφίες: Mercedes-AMG Petronas

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!