Φέτελ για τα ελαστικά του 2022: «Δεν βλέπουμε ούτε τα κερμπ»

Στάθης Κοκκορόγιαννης
Φέτελ για τα ελαστικά του 2022: «Δεν βλέπουμε ούτε τα κερμπ»
O Σεμπάστιαν Φέτελ μίλησε για τα νέα ελαστικά του 2022 και τόνισε πως υπάρχει ένα έντονο πρόβλημα ορατότητας στην πίστα.

Η Formula 1 βρίσκεται στο καλοκαιρινό της διάλειμμα για τη σεζόν του 2021, όμως οι προετοιμασίες για το 2022 συνεχίζουν με αμείωτους ρυθμούς. Στο παρασκήνιο, όλες οι ομάδες ακολουθούν τα προγράμματα εξέλιξης και θέλουν να είναι όσο το δυνατόν καλύτερα προετοιμασμένες. Οι αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς είναι οι μεγαλύτερες των τελευταίων 40 ετών και οποιοδήποτε λάθος στον σχεδιασμό θα κοστίσει μακροχρόνια.

Παράλληλα έντονη είναι η προετοιμασία της Pirelli, του επίσημου προμηθευτή ελαστικών της Formula 1. Οι κανονισμοί αλλάζουν και σε αυτόν τον τομέα, με τις ζάντες 18 ιντσών να υιοθετούνται για πρώτη φορά στην ιστορία, αντικαθιστώντας αυτές των 13 ιντσών. Ως εκ τούτου, η Pirelli πραγματοποιεί ήδη δοκιμές των ελαστικών που θα χρησιμοποιήσει το 2022 με την πλειοψηφία των ομάδων.

Ο οδηγός της Aston Martin, Σεμπάστιαν Φέτελ, είναι ένας εξ' αυτών που δοκίμασε τα νέα ελαστικά στην πίστα, πέρα από τον προσομοιωτή, με τις πρώτες του εντυπώσεις όπως αναφέρει στο AMuS να είναι θετικές. «Μπορούμε να οδηγούμε περισσότερο στο όριο με αυτά τα ελαστικά δίχως να υπάρχει υπερθέρμανση. Είναι πιο άνετα όταν καβαλάμε τα κερμπ και διαθέτουν περισσότερη πρόσφυση σε αργές και μεσαίας ταχύτητας στροφές».

F1 2022

Καινούργια ελαστικά, καινούργια προβλήματα

Ωστόσο δεν είναι όλα ρόδινα με τα ελαστικά του 2022, καθώς υπάρχει ένα βασικό πρόβλημα, η ορατότητα. Τα νέα μονοθέσια θα διαθέτουν ένα φτερό πάνω από τους εμπρός τροχούς για αεροδυναμικούς σκοπούς.

Ο Φέτελ αναφέρθηκε στο πρόβλημα ορατότητας που δημιουργείται με τα νέα ελαστικά. «Οι μεγάλοι τροχοί κάνουν την ορατότητα εμπρός πολύ δύσκολη και τα στηρίγματα των καθρεφτών είναι στη μέση και κάνουν δυσκολότερη την κατάσταση. Τώρα με τα μεγάλα ελαστικά και το ειδικό φτερό δεν βλέπουμε ούτε τα κερμπ. Όταν τοποθετήσαμε τους καθρέφτες στο Halo, τα πράγματα ήταν καλύτερα».

Image credit: Aston Martin F1

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!