WRC: Προβάδισμα Τάνακ στο Ράλι Ιταλίας-Σαρδηνίας (pics)
Με «αέρα» 19.4 δευτερολέπτων έκλεισε το πρώτο σκέλος του Ράλι Ιταλίας-Σαρδηνίας ο Οτ Τάνακ, σε μία πρώτη ημέρα δράσης που ανήκε ολοκληρωτικά στη Hyundai Motorsport. Η Κορεάτικη ομάδα κέρδισε και τις οκτώ ειδικές διαδρομές και έχει τα πληρώματά της στις θέσεις #1, #2 και #5.
Περιμέναμε άλλωστε τα i20 Coupe WRC να είναι γρήγορα στις απαιτητικές, χωμάτινες ειδικές διαδρομές του νησιού της Μεσογείου. Δεν υπάρχει άλλο ράλι στο οποίο να έχουν κυριαρχήσει τόσο – η Hyundai κερδίζει ανελλιπώς εκεί από το 2016!
Η μέρα του Τάνακ
Ο Τάνακ είχε δυναμικό ξεκίνημα και στο Ράλι Πορτογαλίας, είχε όμως εγκαταλείψει ενώ βρισκόταν στην πρωτοπορία. Τώρα, στον πέμπτο γύρο του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι, όλα πήγαν δεξιά την πρώτη ημέρα. Ο Εσθονός ξεκίνησε κάνοντας το 5 στα 5 και ηγείται του 1-2 της Hyundai, με τον νικητή των δύο τελευταίων ετών, Ντάνι Σόρντο, να τον πλαισιώνει. Ο Ισπανός ήταν πρωταγωνιστής το απόγευμα, με τρεις κερδισμένες ειδικές διαδρομές στο ενεργητικό του. Κι αυτό, παρότι είναι ο μοναδικός οδηγός της ομάδας με βάση στο Αλζενάου, που δεν έχει συμβόλαιο για το 2022!
Ελαχιστοποίηση της ζημιάς
Τρίτος, άλλα 17 δευτερόλεπτα πιο πίσω, είναι ο Σεμπαστιέν Οζιέ. Ως πρωτοπόρος της βαθμολογίας, ο Γάλλος «καθάριζε» τις ειδικές βγαίνοντας πρώτος στο δρόμο. Δεδομένου αυτού, η επίδοσή του κρίνεται άκρως θετική αφού παραμένει στο παιχνίδι της νίκης και είναι και το πρώτο Toyota Yaris στην κατάταξη.
Όσο για τον teammate του, Έλφιν Έβανς, δεν βρήκε ρυθμό, είναι ένα λεπτό μακριά από την κορυφή και είναι τέταρτος επειδή ο Τιερί Νεβίλ αντιμετώπισε προβλήματα. Ο Βέλγος δυσκολεύτηκε πολύ στο πρωινό loop αλλά οι αλλαγές που έκανε στο στήσιμο του i20 Coupe WRC, τον βοήθησαν. Είχε όμως και δύο κλαταρίσματα αλλά και ένα σβήσιμο του κινητήρα άρα μάλλον ικανοποιημένος είναι που είναι μόνο μία ανάσα από τον Έβανς.
Μάχη και στους κατασκευαστές
Κάπου εδώ πρέπει να σημειωθεί πως η Hyundai θέλει να μαζέψει όσο περισσότερους βαθμούς μπορεί και στους κατασκευαστές, εκεί όπου έχει χάσει έδαφος έναντι της Toyota. Σε αυτό θα βοηθήσει και η νέα ατυχία του Κάλε Ροβάνπερα, με τον οδηγό της Ιαπωνικής ομάδας να καταστρέφει την εμπρός δεξιά ανάρτηση του Yaris WRC, την ώρα που κυνηγούσε από κοντά τον Τάνακ.
Η κατάταξη:
1. Τάνακ / Hyundai i20, 1hr 26min 58.0sec
2. Σόρντο / Hyundai i20, +19.4sec
3. Οζιέ / Toyota Yaris, +36.2sec
4. Έβανς / Toyota Yaris, +1min 02.0sec
5. Νεβίλ / Hyundai i20, +1min 03.2sec
6. Κατσούτα / Toyota Yaris, +1min 26.1sec
Το πεδίο μάχης του Σαββάτου
Το σκέλος του Σαββάτου είναι και το μεγαλύτερο του ράλι. Περιλαμβάνει 129.62 αγωνιστικά χιλιόμετρα, που μοιράζονται σε οκτώ ειδικές διαδρομές.
Φωτογραφίες: redbullcontentpool.com, Hyundai Motorsport
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!