Formula 1: Αυτήν τη χρονιά, ο Αλόνσο θα τη σώσει (vid)

Formula 1: Αυτήν τη χρονιά, ο Αλόνσο θα τη σώσει (vid)
Ο Πάνος Σεϊτανιδης σχολιάζει το ξεκίνημα του παγκοσμίου πρωταθλήματος της F1 και την εντυπωσιακή επιστροφή του Ισπανού στο βάθρο.

Έχουν υπάρξει πολλές φορές στο παρελθόν όπου ο ντόρος κι ο ενθουσιασμός, ειδικά από χειμερινές δοκιμές εξέλιξης, εξατμίστηκαν όταν ήρθε η κρίσιμη ώρα (βλέπε: Ferrari διαχρονικά). Όχι αυτή τη φορά.

Η Aston Martin ήταν η αποκάλυψη των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης και παρότι όλοι ήμασταν επιφυλακτικοί για το που πραγματικά θα βλέπαμε τον αειθαλή Φερνάντο Αλόνσο στις επίσημες διαδικασίες, οι εντυπωσιακές παραστάσεις του στο Μπαχρέιν έπεισαν άπαντες: Επιτέλους το El Plan δούλεψε! Και σε μία χρονιά όπου η Red Bull Racing ξεκινά με προβάδισμα, αυτό είναι που θα μας σώσει!

Φερνάντο Αλόνσο

Πολλοί τον κατηγόρησαν πως ακολούθησε το χρήμα. Είναι ξεκάθαρο πως ακολούθησε τη δίψα του. Η βρετανική ομάδα, ναι, του έδινε και περισσότερα από την Alpine και το κυριότερο – του έδινε πολυετές συμβόλαιο. Αυτό ήθελε. Μια ομάδα ικανή να πιστέψει σε μία παραμυθένια ιστορία στην οποία ένας ξεχασμένος ιππότης των Αστούριας, θα επέστρεφε καβάλα σ’ άλογα (μερικές εκατοντάδες μάλιστα), για να κατακτήσει γνώριμα λημέρια.

Τη βρήκε. Και μάλιστα έτυχε αυτή η ιστορία να έχει και μάγους με δώρα. Να οδηγεί σε μία τεράστια επένδυση και ένα υπέροχα φιλόδοξο πλάνο ενός ανθρώπου που δεν ξέρει να χάνει – του Λόρενς Στρολ. Κοινώς, κύλησε ο τέντζερης και βρήκε το καπάκι. Και μάλιστα με τον υιό Στρολ να αποτελεί ιδανικό κομμάτι της εξίσωσης. Αυτή τη φορά ο Αλόνσο δεν θα χρειαστεί μηχανορραφίες, δεν θα εμπλακεί σε εντάσεις, δεν χρειάζεται να κάνει πολιτική εντός των τειχών της ίδιας του της ομάδας. Ο teammate του έχει συγκεκριμένο ρόλο και δυνατότητες, άρα ξέρουν όλοι που στέκονται στην όλη ιστορία.

Δεν θα μπορούσε να βρει ιδανικότερο περιβάλλον ο Αλόνσο. Κι όπως ξέρουμε, όποτε νιώθει πως όλα κι όλοι περιστρέφονται γύρω του, τότε ανθίζει. Πως το είπε στο team radio αναφερόμενος στο μέλος της AM που είχε γενέθλια; «Τα 60 είναι τα νέα 40»;

Άρα αντίστοιχα, τα 40 είναι τα νέα 20. Γιατί στο Μπαχρέιν οδηγούσε με λύσσα 20άρη, μπολιασμένη με την εμπειρία των πραγματικών του χρόνων. Μαζί με τα καλοκαίρια. Ανέκαμψε από την πατάτα του teammate του που είχε ολόκληρη έρημο μπροστά του αλλά επέλεξε να σημαδέψει την έτερη Aston Martin και κατάφερε να πραγματοποιήσει την πολυπόθητη επιστροφή στο βάθρο.

Η προηγούμενη φορά που είδε τη θέα από εκεί ψηλά, ήταν στο Κατάρ το 2021. Και πιο πίσω από αυτό, πρέπει να κάνουμε κανονικό ταξίδι στο χρόνο, να φτάσουμε στο 2014 και την Ουγγαρία. Είχε περάσει καιρός, πολύς καιρός ώσπου να έρθει το βάθρο #99. Όμως όπως φαίνεται, δεν θα συμβεί το ίδιο με το βάθρο #100.

Όχι αν οδηγεί όπως στο Σακχίρ. Αν κινείται με επιθετικότητα και πνεύμα πανούργο, επιβάλλοντας τη θέα του διαχύτη του σε συνδυασμούς όπως αυτός του Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes κι εκείνος του Κάρλος Σάινθ με τη Ferrari. Αμφότεροι κόπιασαν αλλά απέτυχαν να ανακόψουν το φαινόμενο Αλόνσο.

Στο Μπαχρέιν η AMR23 ήταν το δεύτερο καλύτερο αυτοκίνητο σε ρυθμό αγώνα και σας τονίζω με σιγουριά πως θα έρθουν κι άλλες τέτοιες Κυριακές. Θα βρεθεί ξανά στο βάθρο και μάλιστα θα είναι και σε ψηλότερο σκαλοπάτι. Δεν είναι wishful thinking, θα γίνει αναπόφευκτη πραγματικότητα.

Ο Αλόνσο επέστρεψε!

Φωτογραφίες: Aston Martin

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!

Πάνος Σεϊτανίδης
Πάνος Σεϊτανίδης

Ο Πάνος Σεϊτανίδης ξεκίνησε από τα γήπεδα το 1996, αλλά η έλευση της νέας χιλιετίας τον βρήκε να επικεντρώνεται σε όσα συμβαίνουν στις ειδικές διαδρομές και τις πίστες του κόσμου. Από το 2000 έως και το 2015 ήταν ανελλιπώς μέλος της ομάδας σχολιασμού και παρουσίασης των Grand Prix της F1 σε Alpha, ΑΝΤ1 και ΝΕΡΙΤ ενώ παράλληλα είχε συμμετοχή σε πληθώρα άλλων τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών εκπομπών. Έχει θητεύσει σε κορυφαία περιοδικά ειδικού Τύπου (CAR, F1 Racing, Drive, Motorsport Magazine κ.α.) ενώ διαδικτυακά, «γράφει χιλιόμετρα» εδώ και δύο δεκαετίες. Είναι μέλος της οικογένειας της Liquid Media από το 2021, όταν και ανέλαβε το ρόλο του επικεφαλής περιεχομένου στο gMotion by Gazzetta.