Formula 1: Ο Φερστάπεν θα είναι ο πιο χαρούμενος δεύτερος (vid)

Πάνος Σεϊτανίδης Πάνος Σεϊτανίδης
Formula 1: Ο Φερστάπεν θα είναι ο πιο χαρούμενος δεύτερος (vid)
Λίγο πριν πατήσουμε γκάζι στο δεύτερο μισό της σεζόν, ο Π. Σεϊτανίδης καταγράφει μία βαθμολογική πραγματικότητα που δείχνει πόσο κοντά είναι στον τίτλο της F1 ο Μαξ Φερστάπεν.

Ανάπαυλα τέλος, το δεύτερο ημίχρονο του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1 αρχίζει. Και παρότι όλοι θέλουμε να εξελιχθεί σε ντέρμπι και ο τίτλος να κριθεί ξανά στον τελευταίο αγώνα και τον τελευταίο γύρο, όσα έχουμε δει έως τώρα έχουν διαμορφώσει μία διαφορετική πραγματικότητα.

Έχουμε μπροστά μας 9 Grand Prix, σε Βέλγιο (Σπα), Ολλανδία (Ζάντβοορτ), Ιταλία (Μόντσα), Σιγκαπούρη (Μαρίνα Μπέι), Ιαπωνία (Σουζούκα), Μεξικό (Πόλη του Μεξικού), Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής (Όστιν), Βραζιλία (Σάο Πάολο) και Ηνώμενα Αραβικά Εμιράτα (Άμπου Ντάμπι) και ο Μαξ Φερστάπεν δεν χρειάζεται να κερδίσει κανένα από αυτά!

Μαξ Φερστάπεν

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής μπορεί να υπερασπιστεί επιτυχώς τον θρόνο του, χωρίς να βρεθεί ξανά φέτος στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου! Να είναι καλά η Scuderia Ferrari και οι… «χίλιοι τρόποι που μπορεί να βρει μία ιταλική ομάδα να χάσει μία νίκη».

Ο Ολλανδός έχει βαθμολογικό προβάδισμα 80 πόντων έναντι του Σαρλ Λεκλέρ. Διαθέσιμοι είναι 225 για τις νίκες στους 9 αγώνες, συν 9 για τους ταχύτερους γύρους, συν 8 για την πρώτη θέση στον τελευταίο φετινό αγώνα sprint που θα γίνει στη Βραζιλία, στο Ιντερλάγκος, στις 12 Νοεμβρίου.

Φερστάπεν και Λεκλέρ

Ακόμα κι αν ο Λεκλέρ πάρει αυτούς τους 242 βαθμούς, ο Φερστάπεν δεν χρειάζεται παρά να τον ακολουθεί στο δρόμο για την καρό σημαία. Κάνοντας αυτό και μόνο αυτό, θα μαζέψει 162 πόντους από τα Grand Prix, συν τους 7 από τη δεύτερη θέση στον αγώνα sprint, στο σύνολο 169.

Ακόμα κι έτσι λοιπόν, ο οδηγός της Red Bull Racing θα είναι πρώτος στο τέλος του δρόμου, με διαφορά 7 βαθμών από τον Μονεγάσκο.

 Μαξ Φερστάπεν

Μετά την αναπάντεχη επιτυχία του 24χρονου στην Ουγγαρία, όπου εκκίνησε δέκατος, έκανε ένα τετ α κε αλλά και πάλι έφτασε στην όγδοη φετινή νίκη του, τον ρώτησα αν τα παραπάνω αλλάζουν κάτι στην προσέγγισή του σχετικά με το δεύτερο ημίχρονο της σεζόν.

Ήταν κατηγορηματικός: «Όχι, δεν θα αλλάξω απολύτως τίποτα. Όλοι στην ομάδα θέλουμε να κερδίζουμε αγώνες και αυτός θα συνεχίσει να είναι ο στόχος μας».

Μαξ Φερστάπεν

Θα συνεχίσει λοιπόν να αγωνίζεται για τη νίκη. Οδηγός αγώνων είναι άλλωστε, είναι προγραμματισμένος να λειτουργεί έτσι. Όμως τις στιγμές που μπορεί να υπάρχουν μάχες στο όριο, τις στιγμές που θα πρέπει να ζυγίσει τα ρίσκα που θα πρέπει να πάρει, θα ξέρει πως πλέον

Προφανώς έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας και σίγουρα ο Φερστάπεν μπορεί να έχει εγκαταλείψεις, ατυχίες και αστοχίες, ατυχήματα ή λάθη, που να του στερήσουν βαθμούς.

Φερστάπεν και Λεκλέρ

Αλλά βάσει όσων είδαμε στους πρώτους 13 αγώνες του 2022, πιο πιθανό είναι τις απώλειες αυτές να τις έχει το κόκκινο στρατόπεδο, παρά εκείνο των «ταύρων».

Δείτε το video review του Gazzetta για το πρώτο… ημίχρονο του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1, με τους Πάνο Σεϊτανίδη και Κώστα Παστρίμα να συζητούν για όσα είδαμε στα πρώτα 13 Grand Prix της σεζόν.

Φωτογραφίες: Red Bull Content Pool, Scuderia Ferrari

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!

Πάνος Σεϊτανίδης
Πάνος Σεϊτανίδης

Ο Πάνος Σεϊτανίδης ξεκίνησε από τα γήπεδα το 1996, αλλά η έλευση της νέας χιλιετίας τον βρήκε να επικεντρώνεται σε όσα συμβαίνουν στις ειδικές διαδρομές και τις πίστες του κόσμου. Από το 2000 έως και το 2015 ήταν ανελλιπώς μέλος της ομάδας σχολιασμού και παρουσίασης των Grand Prix της F1 σε Alpha, ΑΝΤ1 και ΝΕΡΙΤ ενώ παράλληλα είχε συμμετοχή σε πληθώρα άλλων τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών εκπομπών. Έχει θητεύσει σε κορυφαία περιοδικά ειδικού Τύπου (CAR, F1 Racing, Drive, Motorsport Magazine κ.α.) ενώ διαδικτυακά, «γράφει χιλιόμετρα» εδώ και δύο δεκαετίες. Είναι μέλος της οικογένειας της Liquid Media από το 2021, όταν και ανέλαβε το ρόλο του επικεφαλής περιεχομένου στο gMotion by Gazzetta.