F1 - Στην τελική ευθεία η απόφαση για τον δεύτερο οδηγό στην Alpine
Η Alpine F1 φαίνεται να βρίσκεται κοντά στο να κλείσει το δίδυμο οδηγών της για το 2026, με τον νέο διευθυντή, Στιβ Νίλσεν, να προαναγγέλλει ότι η τελική απόφαση θα ληφθεί «πολύ σύντομα».
Η φετινή σεζόν έχει αποδειχθεί ασταθής για την ομάδα του Ένστον, η οποία μετρά μόλις 20 βαθμούς, όλους χάρη στον Πιέρ Γκασλί. Παρά τις δυσκολίες, η Alpine δείχνει σημάδια αναδιοργάνωσης ενόψει της νέας εποχής κανονισμών του 2026.
Racing at all hours of the day ☀️🌙 pic.twitter.com/eCSSB8kOR0
— BWT Alpine Formula One Team (@AlpineF1Team) October 8, 2025
Τα πρόσωπα και οι αλλαγές
Η χρονιά σημαδεύτηκε από την παραίτηση του Όλιβερ Όουκς μετά το GP του Μαϊάμι, αλλά και από την αποχώρηση του Τζακ Ντούχαν, ο οποίος αντικαταστάθηκε από τον Φράνκο Κολαπίντο. Ο Αργεντινός rookie, που αρχικά δυσκολεύτηκε να βρει ρυθμό, δείχνει πλέον σαφή βελτίωση, γεγονός που του δίνει πλεονέκτημα στη «μάχη» για τη θέση του δεύτερου οδηγού.
Ο Φλάβιο Μπριατόρε, που εκτελεί καθήκοντα προσωρινού επικεφαλής, έχει ήδη περιορίσει τη λίστα των υποψηφίων στους Φράνκο Κολαπίντο και Πολ Άρον, τον Εσθονό δοκιμαστή της ομάδας.
Cooling off after the gruelling #SingaporeGP 🥵 pic.twitter.com/5ClQOGDJrj
— BWT Alpine Formula One Team (@AlpineF1Team) October 7, 2025
Η βελτίωση του Κολαπίντο και η απόφαση που έρχεται
Στο περιθώριο του GP Σιγκαπούρης, ο Στιβ Νίλσεν σχολίασε τη βελτίωση του Κολαπίντο, δείχνοντας ικανοποιημένος από την πορεία του νεαρού: «Είναι δύσκολο για τους νέους οδηγούς που έρχονται από τη Formula 2. Ο Φράνκο είχε ένα δύσκολο ξεκίνημα, αλλά πλέον έχει σταθεροποιηθεί. Στους τελευταίους αγώνες έχει σταθεί στο ίδιο επίπεδο με τον Πιέρ, και αυτό είναι πολύ ενθαρρυντικό».
Ο Νίλσεν τόνισε πως η Alpine δεν θα βιαστεί, αλλά θέλει να αποφασίσει πριν το φινάλε της χρονιάς: «Δεν ξέρουμε πού θα οδηγήσει αυτή η πορεία αλλά ελπίζουμε να συνεχιστεί. Και τότε θα πάρουμε την απόφασή μας για τον Φράνκο ή όποιον άλλον βρίσκεται στο κάδρο. Απομένουν ακόμα λίγοι αγώνες μέχρι να ξεκαθαρίσουμε την κατάσταση».
Στο νέο επεισόδιο του gmotion podcast, που είναι χορηγία της Ford, οι Κώστας Παστρίμας και Στάθης Κοκκορόγιαννης συζητούν για το GP Σιγκαπούρης και για τις νέες ισορροπίες που διαμορφώνει, κυρίως μέσα στη McLaren
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!