F1 - Τι χρειάζεται η McLaren για να γίνει πρωταθλήτρια στη Σιγκαπούρη

F1 - Τι χρειάζεται η McLaren για να γίνει πρωταθλήτρια στη Σιγκαπούρη
Αντιμέτωπη με την ιστορία είναι η βρετανική ομάδα στο σιρκουί πόλης της Μαρίνα Μπέι. Εκεί μπορεί να γράψει ένα ακόμα «χρυσό» κεφάλαιο στην πλούσια ιστορία της.

Η McLaren Racing βρίσκεται μια… ανάσα από την κατάκτηση του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών της Formula 1 για το 2025, με το Grand Prix Σιγκαπούρης να μπορεί να φέρει τον τίτλο πρόωρα στο Ουόκινγκ. Η βρετανική ομάδα έχασε την ευκαιρία να πανηγυρίσει ήδη από τον αγώνα στο Μπακού. Αυτό το τριήμερο ήταν το χειρότερο φετινό της, καθώς ο Όσκαρ Πιάστρι εγκατέλειψε από τον πρώτο γύρο και ο Λάντο Νόρις τερμάτισε μόλις 7ος.

Παρόλα αυτά, με προβάδισμα 333 βαθμών έναντι της Mercedes, η McLaren έχει ξανά το πάνω χέρι και μπορεί να «σφραγίσει» τον τίτλο στη Σιγκαπούρη. Συνολικά απομένουν 346 βαθμοί διαθέσιμοι στους επτά τελευταίους αγώνες, με τρεις ομάδες, ανάμεσά τους και η Ferrari, να έχουν μαθηματικές πιθανότητες.

Τα σενάρια τίτλου

Η McLaren κατακτά τον τίτλο κατασκευαστών για το 2025 αν συγκεντρώσει τουλάχιστον 13 βαθμούς, δηλαδή με ένα απλό βάθρο από τον Πιάστρι ή τον Νόρις. Εάν το καταφέρει, θα ισοφαρίσει το ρεκόρ της Red Bull το 2023, για την πιο πρόωρη κατάκτηση Πρωταθλήματος Κατασκευαστών, έξι αγώνες πριν το φινάλε.

 

Αναλυτικά τα σενάρια:

  • Αν η McLaren δεν χάσει περισσότερους από 31 βαθμούς από τη Mercedes, κατακτά τον τίτλο.
  • Αν η McLaren δεν χάσει περισσότερους από 35 βαθμούς από τη Ferrari, κατακτά τον τίτλο.

Μετρώντας ήδη 12 νίκες σε 17 αγώνες και 7 “1-2” τερματισμούς, η «στέψη» στη Σιγκαπούρη μοιάζει περισσότερο από πιθανή.

Εδραίωση ενός «γίγαντα» στην κορυφή του κόσμου

Σε περίπτωση που η McLaren αναδειχθεί παγκόσμια πρωταθλήτρια, θα πανηγυρίσει τον 10 τίτλο της στη Formula 1 και δεύτερο συνεχόμενο. Η ομάδα του Ουόκινγκ είχε επιστρέψει στις επιτυχίες μετά από 26 χρόνια, κερδίζοντας τη Ferrari για μόλις 14 βαθμούς στον τελευταίο αγώνα.

Το 2025 όμως, η εικόνα είναι σαφώς πιο κυριαρχική: εκτός από την υπεράσπιση του τίτλου Κατασκευαστών, η McLaren οδεύει και προς το πρώτο παγκόσμιο πρωτάθλημα οδηγών μετά τον Λιούις Χάμιλτον το 2008.

Ο Πιάστρι προηγείται με 25 βαθμούς του Νόρις, ενώ ο Φερστάπεν βρίσκεται 69 πίσω από τον Αυστραλό, παρά τις συνεχόμενες νίκες σε Ιταλία και Αζερμπαϊτζάν.

Στο νέο podcast του gmotion, που είναι χορηγία της Ford, οι Κώστας Παστρίμας και Στάθης Κοκκορόγιαννης συζητούν για τα γεγονότα του GP Ιταλίας με επίκεντρο την κυριαρχία του Μαξ Φερστάπεν και τις πρωτοφανείς εντολές που έδωσε η McLaren στους οδηγούς της

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!

@Photo credits: McLaren media