F1 - Χάμιλτον: «Ήταν σχεδόν αδύνατο να στρίψει το μονοθέσιο, δεν είχα ρυθμό»
Ούτε η αγαπημένη του πίστα, το Σίλβερστον, δεν κατάφερε να δώσει στον Λιούις Χάμιλτον το πρώτο του βάθρο ως οδηγός της Ferrari. Ο Βρετανός επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής τερμάτισε τέταρτος στον αγώνα, μη μπορώντας να απειλήσει στο τέλος τον ηρωικό Νίκο Χούλκενμπεργκ, ο οποίος πανηγύρισε το πρώτο βάθρο της καριέρας του μετά από 239 Grand Prix.
Ο αγώνας εξελίχθηκε υπό μεικτές καιρικές συνθήκες, με τον Χάμιλτον να παλεύει να κρατήσει την SF-25 εντός πίστας, καθώς αποδείχθηκε ιδιαίτερα απρόβλεπτη και δύσκολη στις βρεγμένες συνθήκες. Τα λάθη που έκανε, λόγω αυτής της αστάθειας, αποδείχθηκαν καθοριστικά για το αποτέλεσμα, καθώς έμοιαζε πως έδινε περισσότερες μάχες με το μονοθέσιο παρά με άλλους οδηγούς.
See you soon, Silverstone 🇬🇧 pic.twitter.com/vthzSi5stj
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) July 7, 2025
Η απογοήτευση ήταν εμφανής
Ο Χάμιλτον, έχοντας εκκινήσει 5ος τερμάτισε στην 4η θέση και μετά τον αγώνα ήταν ιδιαίτερα απογοητευμένος με το πώς εξελίχθηκε το GP Μ. Βρετανίας.
«Ήταν πολύ δύσκολο... αυτό το μονοθέσιο δεν αντέχει καθόλου αυτές τις συνθήκες. Είχα έντονο γλίστρημα και βγήκα εκτός στη στροφή 3, αφού είχα βάλει σλικ ελαστικά. Έχασα πολύ χρόνο και έκανα κι άλλα λάθη. Δεν ήταν καλή μέρα», είπε.
Στη συνέχεια ανέλυσε την ψυχολογία του οδηγού όταν λείπει η εμπιστοσύνη στο μονοθέσιο: «Είναι η χειρότερη αίσθηση. Όταν γλιστράει συνεχώς το πίσω μέρος, δεν έχεις καθόλου εμπιστοσύνη. Προσπαθείς να την αποκτήσεις, αλλά κάθε φορά που τη χτίζεις, κάτι τη γκρεμίζει. Ένιωθα σαν να βρίσκομαι σε “ουδέτερη ζώνη” για μεγάλο μέρος του αγώνα».
A tale of two races, a good effort in changeable conditions 🌧️ 🇬🇧 pic.twitter.com/jGpElodUyO
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) July 6, 2025
Λάθη και στη στρατηγική
Εκτός από την οδήγηση, υπήρξαν και στρατηγικά λάθη, κυρίως στο πρώτο pit-stop, όπου ο Χάμιλτον έχασε σημαντικές θέσεις. Ο επικεφαλής της Ferrari, Φρεντ Βασέρ, αποκάλυψε ότι υπήρξε πρόβλημα με το GPS στο μονοθέσιο του Λιούις, με αποτέλεσμα το pit-wall να μην γνωρίζει την ακριβή του θέση στην πίστα – παρόμοιο περιστατικό είχε συμβεί και στις κατατακτήριες του Μονακό.
Ο ίδιος ο Χάμιλτον πρόσθεσε: «Σε κάθε στροφή το μονοθέσιο γλιστρούσε συνεχώς. Στις αργές στροφές ήταν σχεδόν αδύνατο να στρίψεις, και δεν μπορούσες να βρεις ισορροπία. Δοκίμαζα να αλλάξω πράγματα με τις ρυθμίσεις, αλλά τίποτα δεν δούλευε. Υπήρχε υπερστροφή παντού. Ξεκίνησα να φρενάρω με το μπροστινό αριστερό και δεν μπορούσα να κρατήσω ρυθμό. Στρατηγικά, χάσαμε 3-4 θέσεις, και αυτό έκανε την κατάσταση πιο δύσκολη. Το set-up που επιλέξαμε δεν ήταν ιδανικό για τη βροχή, αλλά πήραμε σημαντικά μαθήματα».
Φωτογραφίες: ScuderiaFerrari/X
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!