F1 - Τζόρνταν: «Ο Νόρις δεν είναι Μαξ, δεν το 'χει»

Η υπόθεση τίτλος έχει γίνει πολύ δύσκολη για τον Λάντο Νόρις. Ο οδηγός της McLaren Racing είχε μια απογοητευτική εμφάνιση στο Grand Prix Βραζιλίας και έχασε πολλούς βαθμούς από τον Μαξ Φερστάπεν, ο οποίος κέρδισε τον αγώνα από τη 17η θέση στην εκκίνηση.
Ο Νόρις δέχθηκε έντονη κριτική μετά τον αγώνα για τον τρόπο που διαχειρίστηκε τον αγώνα του, μιας και δεν κατάφερε για μία ακόμη φορά να κερδίσει έχοντας εκκινήσει από την pole position. Ο πρώην ιδιοκτήτης της Jordan F1, Έντι Τζόρνταν, μιλώντας στο podcast του Formula for Success, ήταν ιδιαίτερα επικριτικός για τον οδηγό της McLaren Racing.
Maybe Lando does like fish after all 😉🐠#F1 pic.twitter.com/fyL8Cbpzq9
— Formula 1 (@F1) November 7, 2024
«O Λάντο δεν έχει φτάσει στο επίπεδο που απαιτείται. Δεν το έχει στις εκκινήσεις, δεν μπορεί να μείνει μπροστά από την εκκίνηση στην πρώτη στροφή. Έχει την ταχύτητα, αυτό είναι αναμφισβήτητο. Έχει την ταχύτητα. Όμως τίποτα μέσα μου δεν λέει πως έχω δει στον Λάντο κάτι το οποίο έχω δει στον Μαξ. Τίποτα, απλά δεν είναι στο επίπεδό του», είπε ο Ιρλανδός.
An outstanding move by Verstappen in his charge to the front 👏#F1 #BrazilGP pic.twitter.com/AYIYBGzi8z
— Formula 1 (@F1) November 5, 2024
Ο Τζόρνταν έχει μία συμβουλή για τον Νόρις ενόψει της χειμερινής περιόδου ώστε να προετοιμαστεί για το 2025: «Αυτό που πρέπει να κάνει ο Λάντο το χειμώνα είναι να κοιταχτεί στον καθρέφτη και να πει: “Αν πρέπει να γίνω ένας σπουδαίος παγκόσμιος πρωταθλητής πρέπει να μάθω, πρέπει να βάλω σε επανάληψη τα βίντεο με το τι χρειάζεται για να γίνω σκληρός και νικητής”. Συγγνώμη, αλλά αυτή τη στιγμή ο Λάντο δεν το έχει».
Ακούστε την ομάδα του gMotion στο νέο podcast powered by Ford να αναλύει τη νίκη του Μαξ Φερστάπεν στο Grand Prix Βραζιλίας και τι σημαίνει αυτό στη μάχη του φετινού τίτλου
Φωτογραφίες: Getty Images/Redbullcontentpool.com
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!
Valadis_21
Φίλε μου επειδή και σε άλλο άρθρο είχαμε παρόμια συζήτηση να ξαναπώ λοιπόν ότι το βίντεο στα πρώτα 1.25 λέει τα πάντα από το ποιος ήταν ταχύτερος στο Μπαχρέιν μέχρι και το ποιος ήταν ταχύτερος στην Ουγγαρία,δεδομένα από 14 αγώνες(λίγο πάνω από την μισή σεζόν).Συγκεκριμένα αναφέρει ''just to take a look how the cars developed relative to one another as the season has progressed,now this data runs from Bahrain the opening race to Hungary just a week ago the last time where we've got a complete data set,for now what we see is as everybody sort of knows Redbull is fastest car overall.Αυτά ειπώθηκαν λοιπόν από την επίσημη F1,κανένα skysport ,κανένα fanboy.Με δεδομένα λοιπόν η Redbull για 14 αγώνες(Ουγγαρία) είχε το κορυφαίο μονοθέσιο σύμφωνα με τα στοιχεία της F1 οπότε ας σταματήσει η προπαγάνδα υπέρ αυτής της ομάδας και των οδηγών της ότι οδηγούσαν το καλύτερο μονοθέσιο μόνο για 5 αγώνες όταν η F1 το δίνει ως το ταχύτερο συνολικά για 14.Το δεύτερο μισό της σεζόν είναι άλλη συζήτηση και εκεί νομίζω κανείς δεν διαφωνεί ότι η Redbull έχει κατώτερο μονοθέσιο από της Mclaren.Για όποιον θέλει το βίντεο ο τίτλος είναι The Top Teams Tech Race So Far.
GiorgioArmaniValadis_21
Με αυτά τα δεδομένα μόνο λάθος συμπεράσματα θα βγάλεις και θα σου εξηγήσω τον λόγο! Στην ανάλυση που γίνεται εξισώσει Ρυθμό αγώνα σύνολο μέχρι τα μισά του πρωταθλήματος.Οταν λοιπόν η redbull σε έναν αγώνα έχει 6 δέκατα πιο γρήγορο Ρυθμό και στους επόμενους 2 αγώνες υστερεί 3 δέκατα στον καθένα το διάγραμμα θα σου βγάλει πως είναι ισοδύναμο μονοθέσιο αλλά στην ουσία κέρδισε έναν αγώνα και έχασε 2!! Καμία σχέση με την πραγματικότητα δηλαδή! Αυτό το διάγραμμα του παραπάνω βίντεο δεν βοηθάει για συμπεράσματα! Η ανάλυση πρέπει να γίνει αγώνα με τον αγώνα που όπως σου γράψαμε 5 αγώνες ήταν η redbull το πιο γρήγορο μονοθέσιο και από εκεί κ πέρα άρχισε ο κατήφορος!Η διαφορά του Μαξ με τους υπόλοιπους οδηγούς είναι ότι είτε έχει το πιο γρήγορο μονοθέσιο είτε το πιο αργό αυτός θα πάρει το μέγιστο ενώ οι υπόλοιποι όχι και για αυτό θα πάρει το φετινό πρωτάθλημα έχοντας το 3ο μονοθέσιο σε δυναμική.
Valadis_21GiorgioArmani
Φίλε μου να ξεκαθαρίσουμε κάτι γιατί νομίζω ότι και το άλλο παιδί δεν το καταλαβαίνει,δεν τα λέω εγώ αυτά περί απόδοσης η F1 τα λέει έχοντας όλα τα δεδομένα.Από εκεί και πέρα στους 7 αγώνες κέρδισε,στην Αυστρία εν τέλει βγήκε 5oς αλλά για να φτάσουμε εκεί έκανε τρομερό λάθος μπλοκάροντας τα φρένα του όντας μόνος του καταστρέφοντας τα ελαστικά του,στην Βρετανία κατάπιε τους πάντες και δεν κέρδισε για 1 γύρο(μάλλον θα είχε βάρκα και εκεί),στην Αυστραλία θα κέρδιζε άνετα αλλά έβγαλε μηχανικό πρόβλημα και στην Αμερική τον έκαψε το SC καθώς μέχρι τότε ψάχναμε πλάνο από την τηλεόραση για να τον δούμε.Κανείς μα κανείς δεν έχει αμφισβητήσει ότι η Redbull ήταν το ταχύτερο μονοθέσιο για το πρώτο σκέλος της σεζόν,το αν δεν απέδωσε σε αυτό το επίπεδο είναι δικό της πρόβλημα και των οδηγών της.Αντίστοιχα το ίδιο ισχύει και για την Mclaren από την Ουγγαρία και μετά,βάση δεδομένων πρέπει σταθερά οι οδηγοί να βρίσκονται στις θέσεις 1 έως 3 άντε βαριά έως 4(αν θυμόταν ο Πέρεζ να οδηγήσει),το ότι δεν το κάνουν δεν σημαίνει ότι το μονοθέσιο δεν είναι για εκεί.Για τα προτερήματα του Μαξ δεν διαφωνώ και νομίζω κάθε άνθρωπος θα συμφωνήσει με αυτό που γράφεις.
NataletenatagrafetaiValadis_21
Κατ αρχας ειναι 11 αγωνες μεχρι την Ουγγαρια. Κατα δευτερον το "everybody sort of knows Redbull is the fastest car overall" δεν ειναι μια προταση η οποια περιλαμβανει ολους τους αγωνες, "sort of, overall" τι καθομαστε κ συζηταμε ομως ? Εδω μου κανεις τους 10 αγωνες 14. Ποια δεδομενα ? Τα δεδομενα ειναι οι διαφορα στην αποδοση, μ αριθμους. Οχι το "sort of, overall" οταν μιλανε για "how the cars developed". Τι να λεμε τωρα. Μιση σεζον ακριβως, on the dot, η RB εχει κατωτερο μονοθεσιο της ΜακΛαρεν, με κανονικα δεδομενα κ οχι out of context αποψεις. 10 αγωνες συνεχομενους ειχε να βρεθει πιο κοντα απο 20 δευτερολεπτα απο τον πρωτο. Τι αλλο θες να συζητησουμε ακριβως ? Βαλε κ 2-3 αγωνες στους οποιους Φεραρι κ ΜακΛαρεν ειχαν καλυτερο πακετο, αυτο π λεμε "τους ταιριαζει η πιστα" ε ? Οπως φανηκε αλλωστε κ απο τ αποτελεσματα στο Μιαμι, στο Μονακο, στην Αυστρια ε ? Ολα προ Ουγγαριας ε ? Αυτα τι ? Ξεχασμενα ? Αλλοι 3 αγωνες τουλαχιστον λοιπον. Παμε απο τους 11 (κ οχι 14) στους 8 ε ? Κοιτα να δεις κατι πραγματα σε συνολο 21 αγωνων ε ?
Valadis_21Nataletenatagrafetai
Δεν ξέρω αν έχεις δει το βίντεο φίλε μου με ήχο,αν όχι τότε καταλαβαίνω.Αν η φράση ότι η Redbull είναι το ταχύτερο μονοθέσιο συνολικά(αυτή είναι η μετάφραση) δεν σε καλύπτει τότε δεν μπορώ να κάνω κάτι,λέει επίσης και ότι τα δεδομένα δείχνουν(the data shows),αν απορείς για ποια δεδομένα τότε προφανώς αναφέρεται στα δεδομένα που έχει η F1 μετα από 13 αγώνες.Επίσης η Ουγγαρία είναι ο 13ος γυρος του πρωταθλήματος(14ος είναι το Βέλγιο όπου έγινε η ανάλυση).Αν για οποιοδήποτε άλλο λόγο η Redbull και ταυτόχρονα οι Μαξ/Πέρεζ δεν ήταν ανταγωνιστικοί όσο έπρεπε είναι δικό τους πρόβλημα,το αυτοκίνητο ήταν για πρώτες θέσεις με δεδομένα της F1.Αμφισβητείς την F1 φίλε μου και εγώ δεν μπορώ να κάνω κάτι αλλά δεν θα ακούμε να μας λέτε για την βάρκα της Redbull στους πρώτους αγώνες,είχαμε τις υπερβολές του GOAT όταν ο άλλος κέρδιζε με 1.5sec ταχύτερο μονοθέσιο θα έχουμε τώρα τις υπερβολές ότι ο Μαξ είχε το καλύτερο μονοθέσιο για 5 αγώνες,Από την Ουγγαρία και μετά δεν διαφωνώ το ξανατονίζω.Αφού λοιπόν όμως έχετε τόσα στοιχεία στείλτε ένα μήνυμα στην F1 και πείτε τους ότι κάνουν λάθος για την ανάλυση τους για την απόδοση των μονοθεσίων για τους πρώτους 13 αγώνες και να πάρουν εσάς για αναλύσεις.
V for ventetta
Την ίδια ώρα που όλος ο κόσμος της formula 1 αναγνωρίζει το τι έγινε στον αγώνα της βραζιλίας την ίδια ώρα κάποιοι εξακολουθούν να πιστεύουν τα δικά τους..!! Υπάρχει λοιπόν μία φράση σε αυτές τις περιπτώσεις που δίνει απάντηση με τον καλύτερο τρόπο και που είναι ο ορισμός της πραγματικότητας: Σύμπτωση πού επαναλαμβάνεται παύει να είναι σύμπτωση!! Δηλαδή δεν μπορεί από τη μία πλευρά RB - Μαξ να τους τα δίνει όλα η τύχη απλόχερα και από την άλλη McLaren - Νόρρις να είναι μονίμως άτυχοι..!! Κάτι λοιπόν κάνει πολύ σωστά ο πρώτος συνδυασμός και αντίστοιχα κάτι πολύ λάθος ο δεύτερος συνδυασμός!! Όσο για το άλλο θέμα φυσικά και ο Νόρρις δεν μπορεί να είναι και να γίνει Μαξ! Τουλάχιστον αυτό έχει δείξει μέχρι σήμερα η ιστορία, το αν θα γίνει στην πορεία θα δείξει... Φυσικά όλοι εμείς που γνωρίζουμε πολύ καλά το άθλημα και τους οδηγούς έναν προς έναν ξέραμε τις ικανότητες του Φερσταπεν και τι μπορεί να κάνει! Σε αντίθεση με κάποιους άλλους που χρειάζεται να παρακολουθήσουν περισσότερο το άθλημα και να βγάλουν τα οπαδικά γυαλιά!! Δεν θίγουμε κανέναν οδηγό να το ξεκαθαρίσω εδώ, απλά είτε μας αρέσει είτε όχι κάποιοι οδηγοί θα ξεχωρίζουν! Και οφείλουμε να το λέμε για να είμαστε πάντα σωστοί και αντικειμενικοί!! Τέλος να πω κάτι πολύ σημαντικό, οι μόνοι οδηγοί που αυτή τη στιγμή μπορούν να βάλουν δύσκολα στον Φερσταπεν είναι δύο!! Φυσικά με το να έχουν ανταγωνιστικό μονοθέσιο, είναι ο Χάμιλτον και ο Αλόνσο, είναι οι δύο πιο έμπειροι οδηγοί κάνουν τα λιγότερα λάθη από οποιονδήποτε άλλον δεν λυγίζουν στην πίεση, ξέρουν πολύ καλά πολλές και σημαντικές λεπτομέρειες να τις χρησιμοποιήσουν με τον καλύτερο τρόπο και να είναι πάρα πολύ δυνατοί!! Φυσικά και οι δύο τους έχουν να αντιμετωπίσουν κάποια θέματα, ο χάμιλτον κίνητρο και σταθερότητα και ο Αλόνσο τον χρόνο.. ( πιστεύω όμως ότι ακόμη το έχουν και οι δύο!!) Ο αμέσως επόμενος πλέον από τους νεότερους που μπορεί να βάλει υποψηφιότητα είναι ο Λεκλερ! Αρκεί φυσικά να βελτιώσει και αυτός λίγο την απόδοση του και να είναι πιο σταθερός! ( Νόρρις Ράσελ Πιαστρι ακολουθούν..) Ας ελπίσουμε λοιπόν το 25 να έχουμε δυνατή Φεράρι με Λεκλερ Χάμιλτον, McLaren Νόρρις το ίδιο δυνατοί αλλά με λιγότερα λάθη, Mercedes να βρει και αυτή μια σταθερότητα στην απόδοση του μονοθεσίου της και η ΑΜ να επιστρέψει σε δεδομένα του 23 και ο Αλόνσο να είναι γερά στις μάχες της κορυφής και θα μιλάμε πλέον για άλλο πρωτάθλημα!!!
C.N.P.V for ventetta
Θεωρώ πως ο Νόρρις μπορεί να γίνει ακόμα καλύτερος. Θα του δώσω ελαφρυντικό ότι φέτος ήταν η πρώτη φορά που διεκδίκησε τίτλο και δεν είχε την εμπειρία. Του χρόνου αν πάνε καλά τα πράγματα θα έχει αυτοκίνητο για τίτλο από την αρχή και εκεί θέλω να τον δω.
ΓιάννηςL
ΕΥΤΥΧΩΣ που ο Νόρις δεν είναι Μαξ, γιατί αν ήταν Μαξ θα ήθελε «διαστημόποιο» για να πετύχει αυτά που έχει πετύχει μέχρι τώρα. Αντίθετα αυτός τα έχει πετύχει έχοντας ένα απλώς καλό μονοθέσιο, και όχι «διαστημόπλοιο». Εάν ο Μαξ δεν είχε «διαστημόπλοιο» αλλά ένα απλώς καλό μονοθέσιο, τότε θα βλέπαμε εάν έπαιρνε κανένα πρωτάθλημα... Το έχουμε ξαναδεί το έργο και με τον Φέτελ... Που μόλις άφησε το «διαστημόπλοιο» και έπιασε ένα απλώς καλό μονοθέσιο «εξαφανίστηκε»...
mixaslfcΓιάννηςL
πραγματικά ήμουν πολέμιος του ΜΑΞ χρόνια, κυρίως λόγο συμπεριφοράς και λόγο Ρεντ Μπουλ. Ποτέ όμως δεν θα έλεγα ότι δεν είναι από τα μεγαλύτερα ταλέντα που εχουν περάσει από την Φ1. Ο αγώνας στην βραζιλία το δείχνει με τον καλύτερο τρόπο.
Επίσης Φετελ το έχει αποδείξει δεκάδες φορές για το ταλέντο του ( Φερράρι, Αστον Μάρτιν)
zackspeedΓιάννηςL
@ΓιάννηςL Έκανε ντεμπούτο με Τόρο Ρόσσο και έπαιρνε βαθμούς στην τετράδα. Έκανε νίκες και επικές εμφανίσεις το 16-20 με μία Ρεντμπουλ κόντρα σε απόλυτα κυρίαρχες Μερσέντες. Πιο κυρίαρχες από ότι ήταν οι Ρεντμπουλ το 22 και 23. Και φέτος όταν το μονοθέσιο ήταν ισάξιο ή κατώτερο του ανταγωνισμού (το δεύτερο στους περισσότερους αγώνες), πάντα έπαιρνε το μέγιστο. Σε αντίθεση με τον Νόρις. Η στιγμή που ο Μαξ που περνάει στην πρωτοπορία και του Νόρις που βγαίνει έξω στην στροφή 1, συνοψίζει τέλεια την εικόνα του πρωταθλήματος. Και εμείς έχουμε δει πιλότους να έχουν οδηγήσει μονοθέσιο πρωταθλητισμού πολλές χρονιές, με ανταγωνισμό από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο αγώνα και να κερδίζουν μία φορά. Τις υπόλοιπες ή χάσανε στον τελευταίο αγώνα ή έμειναν στην αφάνεια πολύ νωρίτερα.
C.N.P.ΓιάννηςL
Θεωρώ εντελώς άδικο αυτή την επίθεση που δέχεται ο Λάντο Νόρρις καθώς ποτέ δεν είχε μονοθέσιο που ήταν 1 δέπτερο μπροστά από τον ανταγωνισμό. Συμφωνα με το Tech Talk του F1 Channel ο Μάξ ακόμη και φέτος είχε καλύτερο μονοθέσιο τουλάχιστον μέχρι την Ουγγαρία. 8 δέκατα μπροστά από τον ανταγωνισμό μέχρι το Μιάμι και μετά 2 δέκατα μέχρι την Ουγγαρία. Ουσιαστικά στην Ουγγαρία η Μακλάρεν πέρασε μπροστά αλλά ακόμα και εκεί ζήτημα να πέρασε 2 δέκατα που δεν το λές κυρίαρχο μονοθέσιο. Επίσης κάτι που το θεωρώ ντροπή. 10 αγώνες τώρα όλοι είχαν εξαφανιστεί και επειδή έκατσε κακά τα ψέματα μια νίκη το έχουν κάνει ζήτημα. Αποψή μου είναι ότι ο Λάντο θα θεωρείται αποτυχημένος αν αποκτήσει μονοθέσιο 1 δέπτερο μπροστά από τον ανταγωνισμό σαν αυτό που ήταν η περσινή Ρέντ Μπούλ και αποτύχει. Αλλά μόνο τότε.
NataletenatagrafetaiC.N.P.
Α ναι μαλιστα. Το περιφημο Tech Talk. Στ οποιο ουδεποτε εχει ειπωθει τιποτα οπως αυτο π αναφερεις εσυ ή ο αλλος φιλος που το επικαλειται, τελικα. Βιντεο τ οποια επικεντρωνονται στα τεχνικα χαρακτηριστικα των μονοθεσιων κ κυριως στις αναβαθμισεις. Επισης απο την Ουγγαρια εχουν περασει 12 αγωνες. Επισης η ΜακΛαρεν εριχνε, κυριολεκτικα, 1 δευτερολεπτο στο γυρο στην RB αρκετους αγωνες (Αζερμπαιτζαν - Σιγκαμπουρη - Καταρ - Μοντσα - Ολλανδια - Ουγγαρια ολα γκραν πρι με τουλαχιστον +20 δευτερα απο την RB). Αναρωτιεμαι πραγματικα πως γινεται να γραφετε οτι θελετε και να νομιζετε οτι διαμορφωνεται η πραγματικοτητα με βαση αυτα που εχετε εσεις στο μυαλο σας (σου σε διαφορετικα account). Ειπαν στο SkySports οτι ο Μαξ ειχε να βρεθει πιο κοντα απο 20 δευτερολεπτα απο τον πρωτο σε 10 γκραν πρι αλλα αυτο το προσπερνατε λες και δεν συνεβη ποτε. Ο Λαντο ειχε το κυριαρχο μονοθεσιο για τη μιση μεχρι στιγμης σεζον κ δεν καταφερε να χτυπησει τον τιτλο απο δικα του λαθη ή της ΜακΛαρεν.
C.N.P.Nataletenatagrafetai
Όπως είπε και ο Βαλάντης το ότι δεν θέλετε να το δεχτείτε εσείς δεν το κάνει λιγότερο αλήθεια. Δεν θα διαφωνήσω ότι δεν έγιναν λάθη αλλά ντροπή να κρίνουμε έτσι έναν οδηγό που διεκδίκησε τίτλο για πρώτη φορά στη ζωή του και δεν είχε πύραυλο όπως ήταν η περσινή Ρεντ Μπουλ.
NataletenatagrafetaiC.N.P.
Εδω εσεις δεν δεχεστε οτι επι 10 αγωνες η RB δεν ειχε βρεθει πιο κοντα απο 20 δευτερολεπτα απο τον πρωτο κ ακομη γραφετε κατι πραγματα τρελα οπως τ οτι η RB ειχε καλυτερο μονοθεσιο για την πλειονοτητα της χρονιας. Αν ειναι δυνατον να γραφεις εσυ ειδικα για πραγματα που δεν δεχεται καποιος. Π οτι δεν συμφερει το προσπερνας ή αγνοεις επιδεικτικα. Πυραυλος η περσινη RB, οτι πεις εσυ.
C.N.P.Nataletenatagrafetai
Εγω δεν είπα κάτι. Το Tech Talk το ανεφερε. Αν θεωρείτε ότι γνωρίζετε περισσότερα από αυτούς μπορείτε ελεύθερα να πάτε να τους διαψέυσετε. Όσο για το αν ηταν πυραυλος η περσινη Ρεντ Μπουλ το εδειξε ο Περεζ που ηρθε ανετα δευτερος.
Hanki_Boy21Nataletenatagrafetai
Ελα ντε. Ειλικρινά απορώ.
Επίσης λένε για διαστημόπλοια δυο σεζόν. Ξεχνάνε ότι την πρώτη η Φεράρι ήταν πιο γρήγορη στην αρχή. Αλλά μετά τα έκανε θάλασσα. Αυτοί που φέτος την τρίτη χρονιά γράφουν για το πόσο καλό μονοθέσιο είχε στην αρχή….
Και όλα αυτά μιλώντας για την Redbull βγάζοντας το δεύτερο μονοθέσιο εκτός κάδρου..
Ο Πέρεζ που έδειχνε πόσο καλοί ήταν.. αλλά τώρα δεν δείχνει τίποτα…
Μόνα ζυγά μονόζυγα….
Αντί να πούμε το προφανές! Φοβερό πρωτάθλημα φέτος ο Νορρις Ο Πιαστρι και ο Λεκλερκ πρέπει να ψηθούν ακόμα για να φτάσουν τον Ολλανδό.
zackspeedC.N.P.
@C.N.P. Έκατσε η νίκη από 17ος πρώτος; Και οι πιλότοι που υποστηρίζεις ποτέ δεν έχουν κερδίσει από την 17η θέση και δη με μονοθέσιο ξεκάθαρα κατώτερο του ανταγωνισμού. Στο Μαϊάμι ποτέ η διαφορά δεν ήταν στα 8 δέκατα, για να μην ξεχάσουμε και την εύνοια του αυτοκινήτου ασφαλείας (όπως και στον Καναδά φυσικά). Από την Ίμολα μέχρι τώρα ή τα μονοθέσια ήταν ισάξια ή της Μακλαρεν ήταν ανώτερο και σε κάποιους αγώνες πολύ ανώτερο. Δεν είναι τυχαίο που έχει γίνει τόσο ντόρος για τους βαθμούς που έχει πετάξει ο Νόρις είτε από δικά του λάθη, είτε από λάθη της Μακλαρεν.
C.N.P.zackspeed
Εννοείται έκατσε η νίκη για να είμαστε δίκαιοι. Χωρίς την κόκκινη σημαία και αυτός και οι δύο Άλπιν (που ο κόσμος δεν δίνει συγχαρητήρια γιατί κάνανε εξίσου ωραίο αγώνα) θα πηγαίνανε στην ουρά του γκριντ μετά το Πιτ στοπ και κανείς δεν εγγυάται ότι θα ξαναφτανανε στην 10αδα. Ας μην μιλήσω για τον Οκον που δύο φορές άνοιξε την διαφορά από τον Μαξ και δύο ακόμα safety car την κλείσανε. Μήπως να αναφέρω που είχε κολλήσει πίσω από τον Λεκλερκ ο οποίος ήταν ο μοναδικός που του έπαιξε μια τυπική άμυνα? Πολύ εύκολα όλο αυτό θα μπορούσε να καταλήξει σε αποτυχία και να λέμε αλλά τώρα. Λάθη υπήρξαν αλλά ας η υπερβολή εδώ μέσα πάει σύννεφο.
zackspeedC.N.P.
@C.N.P. Το ότι έπαιξε η τύχη κάποιο ρόλο, δεν αναιρεί το γεγονός πως οδήγησε εκπληκτικά και επίσης δεν αναιρεί το γεγονός πως κανένας από τους πιλότους που υποστηρίζεις δεν έχει κερδίσει ποτέ από την 17η θέση. Διότι άμα το πάμε έτσι, τύχη είχε και ο Νόρις που βγήκε δύο φορές έξω και δεν εγκατέλειψε. Να υποθέσω πως αν κέρδιζε κάποιος από αυτούς που υποστηρίζεις με τέτοιο τρόπο, δεν θα σήκωνες μύγα στον σπαθί σου για την οδηγική τους ικανότητα. Αλλά εδώ λες πως έκατσε. Μάλλον κάτι άλλο έκατσε άσχημα, όπως και στα Βρετανικά ΜΜΕ που η τύχη τους ακόμα αγνοείται. Και αυτό που έκατσε άσχημα λέγεται αλήθεια ή πραγματικότητα. Για την ΦΙΑ έχεις να σχολιάσεις κάτι; ή όλα καλά αυτό το ΣΚ; Διότι σε περίπτωση που ήταν οποιοσδήποτε άλλος, θα ζητούσες αποβολή, φυλάκιση ή ακόμα και να τον στείλουν στο εκτελεστικό απόσπασμα.
C.N.P.zackspeed
Δεν θελεις να καταλαβεις τα μυνηματα και βλεπω πως σου αρεσουν οι τσακωμοι. Κανεις δεν διαφωνει οτι δεν οδηγησε καταπληκτικα οταν οι υπολοιποι γλιστρουσαν απο εδω και απο εκει αλλα το να λεμε οτι θα κερδιζε ακομα και με το VSC και χωρις την κοκκινη σημαια ειναι απλα μια τεραστια υπερβολη. Οπως λεει ο φιλος Βαλαντης απο πανω ειχαμε τις υπερβολες για GOAT οταν ο Χαμιλτον ειχε ανα περιοδους πολυ ταχυτατο μονοθεσιο αλλα ρε παιδια και εσεις το εχετε ξεφτιλισει το θεμα και κανετε τα ιδια που κατηγορειτε. Οφειλω επισης να πω πως ναι κανεις απο τους παροντες οδηγους της Μακλαρεν δεν εχει κερδισει απο την 17 θεση αλλα στο παρελθον το εχει κανει ο Κιμι Ραικονεν στη Σουζουκα 2005 χωρις να θελει safety car ουτε κοκκινες σημαιες. Κατι ακομα πιο εντυπωσιακο εχει κανει ο Μπαρικελο στο Χοκενχαιμ 2000 απο την τελευταια θεση αν και ειχε την τυχη του SC. Τελος ισχυει οτι ο Χαμιλτον δεν εχει κερδισει απο την 17η θεση αλλα εχει ριξει γυρο σε ολους στη βροχη του Silverstone 2008 χωρις να χρειαζεται SC και εχει κερδισει απο την 10η θεση στη Βραζιλια χωρις να χρειαζεται SC. Ο Μικαελ Σουμαχερ το 1996 στην Ισπανια μετα απο μια κακη εκκινηση να τους σβηνει ολους με νικη απο την 10η θεση με 4 δεπτερα στο γυρο. Τελος ας μην μιλησω για τον καλυτερο ολων τον μεγαλο Σενα με τον γυρο των θεων του 1993. Για την ΦΙΑ και τα βρετανικα ΜΜΕ δεν εχω να σχολιασω κατι.