Νέα Yamaha XSR900 GP με αγωνιστικό DNA (vid)

Κώστας Παστρίμας
Νέα Yamaha XSR900 GP με αγωνιστικό DNA (vid)
Η Yamaha παρουσίασε την μοναδική XSR900 GP τιμώντας 68χρονη αγωνιστική κληρονομιά της.

Η Yamaha είναι από τις εταιρείες που έχτισαν την εικόνα τους μέσα από τους αγώνες μοτοσικλέτας. Από το 1955 όταν για πρώτη φορά παρουσιάστηκε η YA-1 και μετέπειτα οι αμέτρητες επιτυχίες στα Grand Prix τις δεκαετίες 1970 και 1980 σχημάτισαν ένα DNA το οποίο μέχρι και σήμερα είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τους αγώνες.

Για να τιμήσει αυτήν την απίστευτη κληρονομιά, η Yamaha δημιούργησε μια ειδική έκδοση της XSR900 με έντονα στοιχεία από τα Grand Prix. Το όνομα της μοτοσικλέτας είναι XSR900 GP και έχει αντλήσει έμπνευση από την YZR500 του Γουέιν Ρέινι. Η φιλοσοφία που ακολουθεί είναι εκείνοι των Faster Sons που σέβεται τις αξίες του πρώτου μοντέλου, μαθαίνοντας από το παρελθόν και δημιουργώντας μια καλύτερη μοτοσυκλέτα για τον σύγχρονο αναβάτη.

yadea

Αισθητικά, ακολουθεί ένα πιο τετραγωνισμένο σχήμα που χρησιμοποιήθηκε από τα μέσα της δεκαετίας του '80 και μετά στους αγώνες. Η XSR900 GP διαθέτει ένα φέρινγκ που θυμίζει εκείνη την εποχή, όχι μόνο με σαφή επιρροή από τις μοτοσικλέτες YZR Grand Prix της δεκαετίας του 1980, αλλά και με νότες από τις σπορ μοτοσικλέτες παραγωγής FZR και TZR που κυκλοφόρησαν στα τέλη της δεκαετίας του 1980 και στις αρχές της δεκαετίας του 1990.

Yamaha

Για να διατηρηθεί η εμφάνιση αγωνιστικής μοτοσικλέτας, ο στρογγυλός προβολέας LED της XSR900 αντικαταστάθηκε από μια μικρών διαστάσεων μονάδα, η οποία έχει κρυφτεί προσεκτικά στη μάσκα και δημιουργεί μια αίσθηση ενότητας με το εμπρός μέρος του φέρινγκ, διατηρώντας παράλληλα εξαιρετικό φωτισμό.

Yamaha

Στο κομμάτι της εργονομίας, η μοτοσικλέτα έχει τιμόνι τύπου κλιπόν, με τον αναβάτη να είναι σκυμμένος πιο μπροστά. Τα μαρσπιέ είναι κατασκευασμένα από χυτό αλουμίνιο και ρυθμίζονται σε δύο διαφορετικές θέσεις, ενώ το πλαίσιο είναι Deltabox και οι τροχοί ελαφριού κράμματος Spinforged. Οι αναρτήσεις είναι ρυθμιζόμενες της KYB και τα φρένα διαθέτουν ακτινική τρόμπα της Brembo.

Yamaha

Η Yamaha XSR900 GP χρησιμοποιεί τον γνωστό τρικύλινδρο κινητήρα CP3 889 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 119 ίππους. Συνοδεύεται από πλήρη ηλεκτρονικά βοηθήματα με μονάδα IMU που ελέγχει το ρυθμιζόμενο traction control με ευαισθησία στις κλίσεις, σύστημα φρένου του κινητήρα, quickshifter στο κιβώτιο και cruise control.

Δείτε τη νέα XSR900 GP.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!