Kia: Συνεχίζονται οι δοκιμές του EV9 σε σκληρές συνθήκες

Kia: Συνεχίζονται οι δοκιμές του EV9 σε σκληρές συνθήκες

Kia: Συνεχίζονται οι δοκιμές του EV9 σε σκληρές συνθήκες
Η Kia αυτήν τη φορά έβαλε πολύ δύσκολα στο ηλεκτρικό της EV9 κάνοντας χειμερινές δοκιμές στη Σουηδία.

Η Kia οδεύει ολοταχώς προς την επέκταση της γκάμας των ηλεκτρικών της μοντέλων και επιταχύνει τις δοκιμές του νέου EV9. Το ηλεκτρικό SUV της Kia θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, με κίνηση στους πίσω τροχούς και απόδοση 150 kW (203 ίπποι) και έκδοση με κίνηση στους τέσσερις τροχούς με δύο ηλεκτροκινητήρες και απόδοση που φτάνει τα 283 kW (384 ίπποι).

Εξαιρετική δουλειά έχει κάνει η Kia στην μπαταρία με το EV9 να πετυχαίνει αυτονομία 541 χιλιομέτρων και με εξαιρετικά γρήγορη φόρτιση 800 volt, μπορεί να ανακτήσει έως και 239 χιλιόμετρα σε αυτονομία μετά από μόλις 15 λεπτά φόρτισης. Όλα αυτά όμως μπαίνουν σε δεύτερη μοίρα όταν έχουμε να κάνουμε με την οδηγική συμπεριφορά του ηλεκτρικού SUV.

kia

Η Kia για να δοκιμάσει την συμπεριφορά του αυτοκινήτου και των συστημάτων επέλεξε το Άρχεπλογκ της Σουηδίας για δοκιμές. Οι μηχανικοί της Kia δοκίμασαν το όχημα για να εξασφαλίσουν τη βέλτιστη απόδοση μπαταρίας και φόρτισης, παρά την εξαιρετικά χαμηλή θερμοκρασία. Επιπλέον, βελτιστοποίησαν το Traction Control System για την καλύτερη δυνατή απόδοση κατά την οδήγηση σε χιόνι και πάγο.

kia

Το χαμηλό κέντρο βάρους και το μακρύ μεταξόνιο του Kia EV9 βοηθούν στη σταθεροποίηση του οχήματος κατά την οδήγηση. Για να αντιμετωπίσουν το πρόσθετο βάρος και την αυξημένη επιτάχυνση που σχετίζονται με τα EV, οι μηχανικοί μεγάλωσαν τους μπροστινούς δίσκους φρένων. Επιπλέον, το αναγεννητικό σύστημα πέδησης του Kia EV9 έχει βελτιωθεί με την εφαρμογή ενσωματωμένου ηλεκτρικού ενισχυτή δεύτερης γενιάς ή IEB, για μείωση του συνολικού βάρους και βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης. Παράλληλα, το πλαίσιο έχει βελτιστοποιηθεί και η ανάρτηση έχει ρυθμιστεί, ώστε να διασφαλίζονται εξαιρετικές ικανότητες χειρισμού στο χιόνι και τον πάγο.

kia

Ο Γκάνθερ Φράνκ, General Manager Development Project Operations στο Τεχνικό Κέντρο της Hyundai Motor Europe, τόνισε: «Είναι μύθος ότι τα ηλεκτρικά οχήματα δεν είναι καλά για να τα οδηγείς στο χιόνι. Με το Kia EV9, αποδείξαμε ότι έχουμε την τεχνολογία για να ξεπεράσουμε τις προκλήσεις ταχύτητας φόρτισης σε ακραίες καιρικές συνθήκες, καθώς και βελτιώσεις στην οδήγηση και τον χειρισμό για να κάνουμε ένα EV ασφαλές ακόμη και διασκεδαστικό όταν το οδηγείς στο χιόνι».

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!