ΚΤΜ: Ετοιμάζει το δικό της DCT κιβώτιο ταχυτήτων

ΚΤΜ: Ετοιμάζει το δικό της DCT κιβώτιο ταχυτήτων
Η KTM φαίνεται πως δουλεύει πάνω σε ένα νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη.

Η KTM ανήκει πλέον για τα καλά στην ελίτ των μεγάλων κατασκευαστών μοτοσικλέτας έχοντας αποδείξει με τα μοντέλα και την τεχνολογία της ότι μπορεί να σταθεί στα ίσια δίπλα στον ανταγωνισμό. Αυτό αποδεικνύεται από τους εξελιγμένους κινητήρες, τις ημι-ενεργητικές αναρτήσεις και πιο πρόσφατα με το σύστημα ραντάρ που έχει τοποθετήσει στο 1290 Super Adventure.

Από ότι φαίνεται η KTM είναι έτοιμη να κάνει ακόμα ένα βήμα μπροστά στις τεχνολογίες της δουλεύοντας πάνω σε ένα νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη. Σύμφωνα με σχέδια που διέρρευσαν και κατάθεσε η αυστριακή μάρκα, πρόκειται για ένα σύστημα παρόμοιο με εκείνο της Honda (DCT), αλλά με διαφορετική τεχνική προσέγγιση.

KTM

Η KTM χρησιμοποιεί φυγοκεντρικό συμπλέκτη και μια ξεχωριστή μονάδα ελέγχου για τις αλλαγές σχέσεων, ενώ συνδυάζει και ένα είδος λειτουργίας παρκαρίσματος που ακινητοποιεί τη μοτοσικλέτα όταν είναι σταθμευμένη.

KTM

Το σύστημα της KTM δίνει τη δυνατότητα στον αναβάτη να αλλάξει χειροκίνητα σχέσεις αν το επιλέξει, αλλά η βασική λειτουργία γίνεται αυτόματα. Ακόμα δεν έχει γίνει γνωστό αν το σύστημα θα λειτουργεί με κουμπιά στο τιμόνι ή με φυσικό λεβιέ στο πόδι, αλλά σίγουρα δεν θα υπάρχει συμπλέκτης στην αριστερή πλευρά του τιμονιού. Η KTM προορίζει το νέο σύστημα για τα μεγάλα της μοντέλα, όπως το 1290 Super Adventure, το 1290 Super Duke και το 1290 Super Duke GT.

KTM

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!