WRC: Η Hyundai στο κυνήγι του πολυπόθητου τίτλου οδηγών (vid)

Κώστας Μπιτσικώκος
WRC: Η Hyundai στο κυνήγι του πολυπόθητου τίτλου οδηγών (vid)
Η Hyundai Motorsport παρουσίασε το αγωνιστικό αυτοκίνητο και τα τέσσερα πληρώματά της, σε μια σεζόν που θα επιχειρήσει την αποκαθήλωση της Toyota.

Να συνεχίσει από εκεί που σταμάτησε το 2022, όταν κέρδισε τους 4 από τους τελευταίους 6 αγώνες του WRC, θέλει η Hyundai Motorsport. Η καθυστέρηση όμως στην εξέλιξη του υβριδικού i20 N Rally1 στην αρχή της περσινής χρονιάς, την είχε θέσει ουσιαστικά εκτός διεκδίκησης των τίτλων από πολύ νωρίς.

Φέτος, με τον Οτ Τάνακ να αποχωρεί για την M-Sport Ford και τον Τιερί Νεβίλ να... προβιβάζεται σε αδιαμφισβήτητο πρώτο οδηγό, η Hyundai πιστεύει ότι δεν θα... ταλαιπωρηθεί από εσωτερικές έριδες και θα ξοδέψει όλες τις δυνάμεις της στη διεκδίκηση των δύο τίτλων. Τη διετία 2019-2020 στέφθηκε πρωταθλήτρια στους κατασκευαστές, όμως ακόμα δεν έχει δει έναν οδηγό της να κατακτά την κορυφή.

«Ο ανταγωνισμός θα είναι πολύ σκληρός για μία ακόμα φορά, μετά όμως το καλό δεύτερο μισό του 2022, περιμένουμε πιο αμφίρροπη μάχη το 2023», δήλωσε ο Νεβίλ. «Ο στόχος παραμένει ο ίδιος: να κερδίσουμε και τα δύο πρωταθλήματα», προσέθεσε ο 34χρονος Βέλγος.

Μαζί του το «παρών» και στους 13 αγώνες (10ος στη σειρά θα είναι το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις) θα δώσει ο Εσαπέκα Λάπι. Ο Φινλανδός μεταπήδησε από την Toyota Gazoo Racing και πάνω του στηρίζει πολλά η Hyundai Motorsport. «Μετά από μόλις δύο ημέρες δοκιμών με το αυτοκίνητο, μου προκάλεσε έκπληξη το πόσο άνετα ένιωσε, τόσο γρήγορα», ανέφερε ο Λάπι.

Δείτε την ανασκόπηση του Gazzetta για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ του 2022

Το τρίτο εργοστασιακό i20 N Rally1 θα μοιραστούν ο Ισπανός Ντάνι Σόρντο και ο Ιρλανδός Κρεγκ Μπριν, που επέστρεψε μετά από μία σεζόν στην M-Sport Ford. «Στην αρχή της σεζόν όλοι ξεκινάμε από τους ίδιους βαθμούς. Δεν γνωρίζω πόσο ανταγωνιστικά θα είναι τα αυτοκίνητα των αντιπάλων μας, όμως νιώθω ότι η φετινή χρονιά θα είναι πραγματικά καλή για εμάς», δήλωσε ο Σόρντο. «Δεν βλέπω τον λόγο να μην κερδίσουμε ξανά τον τίτλο στους κατασκευαστές, όλες οι προϋποθέσεις υπάρχουν», τόνισε ο Μπριν.

Hyundai i20 N Rally1 2023

«Αντιμετωπίζουμε το 2023 ως συνέχεια στο κεφάλαιο που ανοίξαμε το 2022», ανέφερε ο Πρεόδρος της Hyundai Motosport, Σον Κιμ. «Έχουμε ένα ανταγωνιστικό αυτοκίνητο, πληρώματα που είναι “πεινασμένα” για τίτλους και μία ομάδα που εργάζεται σκληρά στο παρασκήνιο».

Η εκκίνηση θα δοθεί από 19 έως 22 Ιανουαρίου με το Ράλλυ Μόντε Κάρλο, ενώ ο εθνικός μας αγώνας είναι προγραμματισμένος για το τετραήμερο 7-10 Σεπτεμβρίου 2023.

Φωτογραφίες: Hyundai Motorsport

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!