Formula 1: Πόσο πίσω από Ferrari και Red Bull είναι η Mercedes;

Πάνος Σεϊτανίδης
Formula 1: Πόσο πίσω από Ferrari και Red Bull είναι η Mercedes;
Ο επικεφαλής της Mercedes-AMG, Τότο Βολφ, έδωσε μία ρεαλιστική τάξη μεγέθους για τις ισορροπίες στην F1.

Μετά την κατάκτηση οκτώ συνεχόμενων παγκόσμιων τίτλων στους κατασκευαστές, επίτευγμα που δεν είχε συμβεί ποτέ ξανά στην ιστορία της Formula 1, φέτος η Mercedes «σκόνταψε». Η γερμανική ομάδα δεν ερμήνευσε σωστά τους νέους τεχνικούς κανονισμούς και μπήκε σε αυτή τη νέα εποχή του σπορ, αδυνατώντας να κατανοήσει τον τρόπο λειτουργίας της W13 E Performance.

Οι έντονες αναπηδήσεις αποτελούσαν τροχοπέδη και τα ασημί βέλη δεν μπορούσαν να μάχονται στην κορυφή. Δεν είναι τυχαίο πως ακόμα, μετά από δεκατρία Grand Prix στη σεζόν του 2022, στη Mercedes δεν έχουν γευτεί τη χαρά της νίκης. Ωστόσο, η βελτίωση αγώνα με τον αγώνα είναι εμφανής.

Ο επικεφαλής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Mercedes, Τότο Βολφ, μίλησε για το πολύ δύσκολο ξεκίνημα της ομάδας του στο φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα αλλά και το πώς κύλησαν τα πράγματα μέχρι να φτάσουμε στο καλοκαιρινό διάλειμμα.

Τότο Βολφ

«Το ξεκίνημα της σεζόν δεν ήταν καθόλου καλό για εμάς. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος να το περιγράψω. Γιατί αν κατακτάς τον τίτλο τον Δεκέμβριο και τέσσερις μήνες μετά δεν μπορείς να ανταγωνιστείς αυτούς που είναι μπροστά, είναι κάτι απογοητευτικό. Έκτοτε είχαμε συνεχή σκαμπανεβάσματα αλλά ήμασταν σχεδόν σε κάθε αγώνα στο βάθρο. Ήμασταν δυνατοί τις Κυριακές αλλά όχι ανταγωνιστικοί τα Σάββατα και η απόσταση που έπρεπε να καλύψουμε ήταν πολύ μεγάλη. Τώρα, αυτό που έχει σημασία είναι καταλάβουμε το γιατί και στο δεύτερο μισό της σεζόν να βελτιώσουμε την ταχύτητά μας στις κατατακτήριες. Μετά θα μπορούμε να μαχόμαστε για νίκες. Αλλά σίγουρα τα πράγματα φέτος δεν πήγαν πολύ καλά, αν αναλογιστεί κανείς πως εκτιμούσαμε πως θα μαχόμαστε για το πρωτάθλημα», είπε ο Βολφ με τις δηλώσεις του να φιλοξενούνται στο planetf1.com.

Στη συνέχεια, ο Αυστριακός εξήγησε και που ακριβώς βρίσκεται η ομάδα του σε σχέση με τις Red Bull Racing και Scuderia Ferrari που μονοπώλησαν τις νίκες στο πρώτο μισό της σεζόν.

Τζορτζ Ράσελ

«Η μεγαλύτερη αδυναμία μας από το ξεκίνημα της σεζόν ήταν οι αναπηδήσεις, το περίφημο “porpoising”. Αυτό επισκίαζε όλη την εξέλιξή μας. Δεν μπορούσαμε να εξελίξουμε το μονοθέσιο αεροδυναμικά στο βαθμό που θα θέλαμε, γιατί όσο περισσότερη κάθετη δύναμη είχαμε, τόσο γίνονται πιο έντονες οι αναπηδήσεις. Ωστόσο, από τη Βαρκελώνη και μετά κατανοήσαμε καλύτερα τον τρόπο λειτουργίας του αυτοκινήτου και φτάνοντας στο καλοκαιρινό διάλειμμα, δεν αντιμετωπίζουμε πια αυτό το πρόβλημα. Ως εκ τούτου όμως, έχουμε μείνει μερικούς μήνες πίσω σε εξέλιξη και παίζουμε κυνηγητό με τις ομάδες στην κορυφή», παραδέχθηκε ο 50χρονος.

Παρ’ όλα αυτά, η Mercedes ολοκλήρωσε τους πρώτους 13 αγώνες του 2022, υστερώντας κατά μόλις 30 βαθμούς έναντι της Ferrariέχει 304 βαθμούς έναντι 334 των Ιταλών.

Τζορτζ Ράσελ

Φωτογραφίες: Mercedes-AMG F1

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!