Μάτα: «Είμαστε εξοργισμένοι»

Μάτα: «Είμαστε εξοργισμένοι»

Gazzetta team
Μάτα: «Είμαστε εξοργισμένοι»
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του gazzetta.gr στην Google
Ο Χουάν Μάτα, τόνισε πως όλοι στη Γιουνάιτεντ είναι εξοργισμένοι μετά το 1-1 με την Μπόρνμουθ...

Αναλυτικά όσα είπε:

«Είμαστε όλοι εξοργισμένοι. Δυστυχώς βιώνουμε ξανά το ίδιο συναίσθημα, το deja vu. Παίζουμε καλά, δημιουργούμε ευκαιρίες αλλά δεν είμαστε όσο αποτελεσματικοί πρέπει. Πάντα υποστήριζα ότι η ήττα έχει ένα καλό: σου δίνει τη δυνατότητα να απαντήσεις αμέσως με μία νίκη! Το ποδόσφαιρο δεν σταματάει ποτέ και συνεχώς σου δίνει την ευκαιρία να απελευθερώσεις την οργή σου. Έχουμε μπροστά μας τέσσερα δύσκολα παιχνίδια πριν τη διακοπή των πρωταθλημάτων.

Πρώτα πρώτα, υπάρχει το ματς με τη Ροστόφ και το μακρινό ταξίδι στη Ρωσία που θα μας σφυρηλατίσει από κάθε άποψη. Τέσσερις μέρες μετά (13/3) έχουμε τον προημιτελικό κυπέλλου με την Τσέλσι, ακόμα ένα οριακό ματς σε μια σημαντική διοργάνωση».

 

Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta. Ακολούθησέ μας και στο Google News.