Με 635 ίππους η νέα BMW M5 CS (vid)

Πέτρος Σηφαλάκης
Με 635 ίππους η νέα BMW M5 CS (vid)
Το ισχυρότερο αυτοκίνητο που έχει περάσει ποτέ στην παραγωγή με τα σήματα της BMW είναι αυτή η M5 CS, αποδίδοντας 635 ίππους από έναν V8 των 4.4 λίτρων με δύο τούρμπο.

Μετά την «απλή» M5 και την M5 Competition, η BMW μας δείχνει και την κορυφαία έκδοση του μοντέλου που ακούει στο όνομα M5 CS. Εκτός από την ισχυρότερη M5, το αυτοκίνητο που βλέπουμε στις φωτογραφίες είναι και το ισχυρότερο μοντέλο της BMW που έχει βγει πτοέ στην παραγωγή! «Υπεύθυνος» για αυτό τον τίτλο είναι ένας V8 βενζινοκινητήρας με δύο τούρμπο που βρίσκεται κάτω από το εμπρός καπό. Έχει χωρητικότητα 4.4 λίτρων και αποδίδει 635 ίππους με... 750 Nm ροπής! Η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς μέσα από ένα αυτόματο σασμάν M Steptronic των οκτώ σχέσεων.

Η ενεργή τετρακίνηση της M5 διαθέτει και αμιγώς πισωκίνητη λειτουργία, αν ο οδηγός θελήσει να... παίξει και να εκμεταλλευτεί στο έπακρο το διαφορικό Active M Differential. Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 3 δευτερόλεπτα ακριβώς και τα 0-200 χλμ./ώρα σε 10,3 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 305 χλμ./ώρα. Εκτός από την ισχύ του κινητήρα, τα παραπάνω νούμερα οφείλονται και στη «δίαιτα» που έκανε η συγκεκριμένη έκδοση. Σε σχέση με την M5 Competition, ζυγίζει 70 κιλά λιγότερα.

Το σύστημα πέδησης αποτελείται από carbon ceramic δίσκους και οι τροχοί έχουν διάσταση 275/35 στον εμπρός άξονα και 285/35 στον πίσω άξονα, με ζάντες των 20 ιντσών. Οι τελευταίες είναι, βεβαίως, σφυρήλατες και έχουν την ιδιαίτερη απόχρωση Gold Bronze που τις κάνουν να ξεχωρίζουν με την πρώτη ματιά. Μια ακόμη διαφορά της CS σε σχέση με τις υπόλοιπες M5 είναι και τα laser φωτιστικά σώματα εμπρός.

Στο εσωτερικό αμέσως βλέπουμε ότι ο σπορ διάκοσμος έχει τον πρώτο λόγο. Τα M Carbon καθίσματα δίνουν έναν έντονα αγωνιστικό χαρακτήρα μαζί με τα κόκκινα διακοσμητικά και το περίγραμμα της πίστας του Nurburgring που συναντάμε στα προσκέφαλα, μαζί με το φωτιζόμενο λογότυπο M5. Πίσω παρατηρούμε ότι υπάρχουν δύο ανεξάρτητα μπάκετ καθίσματα και όχι το κλασικό κάθισμα που χωράει τρεις επιβάτες, οπότε έχουμε να κάνουμε με ένα αυστηρά τετραθέσιο εσωτερικό. Η νέα BMW M5 CS ήδη είναι διαθέσιμη για παραγγελία και μέσα στους επόμενους μήνες θα βγει στους δρόμους. Η τιμή της στη Γερμανία αγγίζει τις 180.400€.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!