Νio ET7, το «εξωγήινο» ηλεκτρικό Ι.Χ. που απειλεί την Tesla (pics & vid)

Gazzetta team
Νio ET7, το «εξωγήινο» ηλεκτρικό Ι.Χ. που απειλεί την Tesla (pics & vid)
H κινέζικη λιμουζίνα Νio ET7 θα κυκλοφορήσει στις αρχές του 2022 και θα προσφέρει εξωπραγματική αυτονομία 1.000 χιλιομέτρων, ενώ θα δημιουργηθεί ένα δίκτυο σταθμών, οι οποίοι θα αντικαθιστούν σε ελάχιστο χρόνο τις μισοάδειες μπαταρίες!

Η Νio κατάφερε και ξεπέρασε με μοναδικό τρόπο τα οικονομικά προβλήματα του παρελθόντος. Μάλιστα, ο Κινέζος κατασκευαστής αυτοκινήτων και μοτοσικλετών είδε την τιμή της μετοχής του να εκτινάσσεται τους τελευταίους μήνες στα ύψη, καθώς τα δύο ηλεκτροκίνητα Crossover του ES6 και ES8 έσπασαν κάθε ρεκόρ πωλήσεων στην ιστορία της εταιρείας.

Τα χαμόγελα αναμένεται να γίνουν ακόμη πιο πλατιά στις αρχές του 2022, οπότε θα λανσάρει η Nio στην αγορά την ηλεκτροκίνητη λιμουζίνα ΕΤ7 με έναν μοντέρνο και αεροδυναμικό σχεδιασμό και νέου τύπου μπαταρία που επιτρέπει στην κορυφαία εκδοχή της αυτονομίες της τάξης των 1.000 χιλιομέτρων και άνω. Η συγκεκριμένη σούπερ μπαταρία είναι με στερεού τύπου (solid state) ηλεκτρολύτη και όχι υγρού ή τζελ όπως συμβαίνει με τις μπαταρίες ιόντων λιθίου. Ετσι διαθέτει μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα, άρα προσφέρει και μεγαλύτερη αυτονομία, ενώ θεωρείται ασφαλέστερη όσον αφορά στον κίνδυνο ανάφλεξης.

Και με το ΕΤ7 παραμένει η Nio πιστή στην ίδια συνταγή που εφαρμόζει και για τα υπόλοιπα μοντέλα της, δηλαδή σε ένα έξυπνο και πρακτικό σύστημα γρήγορης αντικατάστασης της μισοάδειας μπαταρίας με μία πλήρως φορτισμένη. Γι αυτό τον σκοπό θα δημιουργηθεί στην Κίνα ένα δίκτυο τέτοιων σταθμών γρήγορης αντικατάστασης της μπαταρίας. Στα τέλη του τρέχοντος έτους θα περιλαμβάνει το συγκεκριμένο δίκτυο 500 τέτοια σημεία, που θα είναι σε θέση να αλλάζουν άμεσα έως 321 μπαταρίες μοντέλων Nio ET7 την ημέρα, ενώ ο αριθμός των σταθμών αντικατάστασης θα αναπτύσσεται συνεχώς.

Το επιβλητικό μοντέλο με μήκος 5,09 μ. και πλάτος 1,98 μ. εφοδιάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες σε διάταξη ενός ανά άξονα, οπότε έχουμε μετάδοση κίνησης και στους τέσσερις τροχούς. Το μπροστινό μοτέρ αποδίδει 245 ίππους και το πίσω 407, ενώ η συνολική συστημική ισχύς ανέρχεται σε 647 άλογα και εγγυάται εκρηκτικές –αν και αθόρυβες- επιδόσεις, καθώς η επιτάχυνση από στάση έως 100 χλμ./ώρα έρχεται σε μόλις 3,9’’.

Τα παγκόσμια αποκαλυπτήρια του καινοτόμου μοντέλου έγιναν στην έδρα της εταιρείας στην πόλη Τσένγκντου της Κίνας από τον ιδρυτή και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Nio, Γουίλιαμ Λι. Ο Λι ανέφερε ότι η μικρή μπαταρία των 70 kWh επιτρέπει γύρω στα 500 χλμ. αυτονομία, ενώ οι δύο μεγαλύτερες των 100 και 150 kWh κάνουν εφικτές διαδρομές 700 και 1.000 χιλιομέτρων χωρίς να χρειάζονται ενδιάμεση φόρτιση.

Στο κόκπιτ του ΕΤ7 προβλέπεται μία μεγάλη οθόνη 12,8 ιντσών με το γνωστό σύστημα τεχνητής νοημοσύνης ΝΟΜΙ της Νio και έναν σούπερ γρήγορο επεξεργαστή που είναι σε θέση να διαχειριστεί 8 Gigabyte δεδομένων ανά δευτερόλεπτο.

Όποιοι ενδιαφέρονται μπορούν να παραγγείλουν ήδη το νέο ET7 μέσω της ειδικής εφαρμογής της Nio, αν και τα πρώτα αυτοκίνητα θα ξεκινήσουν να παραδίδονται στους κατόχους τους στις αρχές του 2022. Το βασικό μοντέλο κοστολογείται περίπου στα 46.200 ευρώ με ενοικίαση της μπαταρίας και γύρω στις 55.000 ευρώ με τη μπαταρία, ενώ η κορυφαία έκδοση Premier Edition τιμάται λίγο πάνω από τις 65.000 ευρώ.

Οι πελάτες μπορούν να παραγγείλουν το αυτοκίνητο με ένα πλήρες πακέτο συνδεσιμότητας και αυτοματοποιημένων λειτουργιών πληρώνοντας μία μηνιαία συνδρομή περίπου 83 ευρώ. Σε αυτό το πακέτο περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων η χρήση του δικτύου αλλαγής των μπαταριών και τα συστήματα αυτόνομου παρκαρίσματος και αυτόνομης κίνησης στην πόλη και στον αυτοκινητόδρομο, που θα ενσωματωθούν σταδιακά στο αυτοκίνητο!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!