H μάρκα MG εξαπλώνεται στην Ευρώπη (pics)

Gazzetta team
H μάρκα MG εξαπλώνεται στην Ευρώπη (pics)
Η ιστορική μάρκα MG επανήλθε αρχικά στη Μεγάλη Βρετανία και τώρα επεκτείνεται από τις αρχές του 2021 σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές, αλλά όχι με σπορ μοντέλα όπως στο παρελθόν, αλλά με ηλεκτροκίνητα SUV του κινέζικου ομίλου SAIC.

Η ΜG βάλθηκε να αποδείξει ότι είναι πολύ σκληρό καρύδι για να πεθάνει οριστικά. Η βρετανική μάρκα φημιζόταν για την κατασκευή σπορ μοντέλων και μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του 80 πήγαιναν οι δουλειές της πολύ καλά. Από εκεί και μετά την πήρε ωστόσο η κάτω βόλτα εξαιτίας του λανθασμένου σχεδιασμού της και τραγικών αποφάσεων των διοικούντων της, με αποτέλεσμα να μπει το 2005 λουκέτο στον όμιλο MG Rover Group.

Στη συνέχεια εμφανίστηκε στον ορίζοντα η SAIC, που αποτελεί τον μεγαλύτερο Κινέζο αυτοκινητοκατασκευαστή και αγόρασε τα εμπορικά δικαιώματα του ονόματος MG, ενώ προσπαθεί από το 2007 να επαναφέρει την ιστορική βρετανική μάρκα στο προσκήνιο.

Το ηλεκτρικό SUV ZS EV

Οι προσπάθειες της SAIC άρχισαν να αποφέρουν καρπούς, καθώς πριν μερικά χρόνια ξεκίνησαν και πάλι οι πωλήσεις μοντέλων MG στην αγορά της Μεγάλης Βρετανίας. Πρόκειται βεβαίως για οχήματα made in China, ωστόσο η MG κατάφερε χάρη σε αυτά να κατέχει ένα μερίδιο αγοράς της τάξης του 1,3% στη Βρετανία, όπου έχει πουλήσει τους πρώτους δέκα μήνες του 2020 πάνω από 16.000 αυτοκίνητα.

Τώρα πλέον προετοιμάζεται η μάρκα για το επόμενο βήμα της, που δεν είναι άλλο από την κατάκτηση και άλλων αγορών της ηπειρωτικής Ευρώπης. Η αρχή έγινε ήδη με εξαγωγές αυτοκινήτων σε Νορβηγία, Δανία, Ισλανδία, Γαλλία, Αυστρία, Ολλανδία και Βέλγιο, ενώ σύντομα θα πάρει σειρά και η Γερμανία που αποτελεί τη σημαντικότερη ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτων.

Τα MG νέας γενιάς δεν είναι ωστόσο σπορ μοντέλα υψηλών επιδόσεων, αλλά ηλεκτροκίνητα SUV με πρώτο ανάμεσά τους το ZS EV. Το compact SUV θυμίζει οπτικά, όσον αφορά στη μάσκα του, το Mazda CX-3, διαθέτει γύρω στα 4,30 μ. μήκος, αποδίδει 143 ίππους και προσφέρει περίπου 260 χιλιόμετρα αυτονομία.

Σε δοκιμές που έχουν πραγματοποιήσει περιοδικά του ειδικού Τύπου, έχει πείσει το MG ZS EV με τα επίπεδα άνεσης και ασφαλείας του, ενώ η τιμή πώλησης των 32.000 ευρώ κρίνεται απολύτως ανταγωνιστική για τα δεδομένα ενός ηλεκτροκίνητου SUV.

To Plug-in Hybrid MG EHS

Η MG λανσάρισε επίσης στην Ευρώπη και το EHS, ένα Plug-in υβριδικό μοντέλο με βενζινοκινητήρα τούρμπο 162 ίππων και ηλεκτροκινητήρα 122 ίππων. Η συνδυαστική ισχύς του ανέρχεται σε 258 άλογα, ενώ το συγκεκριμένο όχημα μπορεί να κινηθεί έως 52 χιλιόμετρα μόνον με την ενέργεια της μπαταρίας του και χωρίς τη συνδρομή του ηλεκτροκινητήρα του.

Το EHS «φέρνει» οπτικά περισσότερο σε Mercedes, εντυπωσιάζει με το μοντέρνο κόκπιτ του και τον πλούσιο εξοπλισμό του και οι τιμές του θα ξεκινούν από περίπου 34.000 ευρώ.

To βάγκον MG5

Eνας τρίτος άσος στο μανίκι της MG, που θα δελεάσει αρκετούς Ευρωπαίους, είναι το ηλεκτροκίνητο στέισον βάγκον MG5, το οποίο βασίζεται στο αντίστοιχο μοντέλο Εi5 της Roewe, όπως ονομάζεται η Rover σήμερα στην Κίνα. Πρόκειται για το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο στέισον βάγκον και απευθύνεται στους λάτρεις της συγκεκριμένης κατηγορίας που εξακολουθεί να έχει πέραση σε αγορές, όπως η γερμανική και η ολλανδική.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!