Οι 10 φιναλίστ του «Αυτοκινήτου του 2021 για την Ελλάδα» (pics)

Gazzetta team
Οι 10 φιναλίστ του «Αυτοκινήτου του 2021 για την Ελλάδα» (pics)
Ο θεσμός του «Ελληνικού Αυτοκινήτου της Χρονιάς» συνεχίζεται παρά την πανδημία κανονικά, καθώς ανακοινώθηκαν τα δέκα μοντέλα που θα μονομαχήσουν για τον τίτλο του 2021, όπως τα επέλεξαν 27 διακεκριμένοι δημοσιογράφοι του Ειδικού Τύπου στη χώρα μας!

Ολοκληρώθηκε η διαδικασία για την επιλογή των 10 φιναλίστ, που θα συμμετάσχουν στη φετινή ανάδειξη του «Αυτοκινήτου του 2021 για την Ελλάδα».

Η διοργάνωση της ανάδειξης του «Αυτοκινήτου του 2021» για την Ελλάδα τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας (ΥΠΕΝ), του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) και του Ελληνικού Συνδέσμου Συντακτών Αυτοκινήτου Μοτοσικλέτας (ΕΣΣΑΜ).

Στη σχετική ψηφοφορία, πήραν μέρος 27 δημοσιογράφοι-μέλη του ανεξάρτητου θεσμού «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα», οι οποίοι επέλεξαν τα 10 μοντέλα ανάμεσα σε συνολικά 22 καινούργια, τα οποία εισήλθαν στην ελληνική αγορά, τους τελευταίους 12 μήνες. Στη δημοσιογραφική ομάδα των εκλεκτόρων συμμετέχει και ο διευθυντής της ενότητας αυτοκινήτου του ομίλου Liquid Media και του gazzetta, Πέτρος Πιτσίνης. Η δεκάδα της τελικής φάσης, με αλφαβητική σειρά, είναι η εξής:

Ford Puma

Ηyundai i20

Nissan Juke

Opel Corsa

Peugeot 2008

Renault Captur

Seat Leon

Skoda Kamiq

Toyota Yaris

Volkswagen ID.3

Eκτός από τους 10 εφετινούς φιναλίστ, περιελάμβανε η αρχική λίστα τα εξής 12 μοντέλα, που δεν πέρασαν στον ελληνικό τελικό: Αudi A3 Sportback, BMW 1 Series, Ford Kuga, Hyundai i10, Land Rover Defender, Mazda CX-30, Mazda MX-30, Mercedes GLA, Mercedes GLB, Mercedes EQC, Skoda Octavia, Volkswagen Golf.

Ο θεσμός του «Ελληνικού Αυτοκινήτου της Χρονιάς» καθιερώθηκε το 2007 και από τότε συνεχίζεται αδιάλειπτα σε ετήσια βάση. Οι 27 δημοσιογράφοι αυτοκινήτου που απαρτίζουν την επιτροπή εργάζονται σε έναν μεγάλο αριθμό έντυπων και ψηφιακών μέσων, ενώ η ψηφοφορία για τον τελικό νικητή είναι φανερή και κάθε μέλος δηλώνει δημόσια τις επιλογές του. Όλες τις προηγούμενες χρονιές αποτελούσε η συγκεκριμένη τελική φάση ψηφοφορίας την κορυφαία στιγμή της διαδικασίας, η οποία ολοκληρωνόταν με μία πανηγυρική εκδήλωση στην οποία συμμετείχαν οι εκλέκτορες δημοσιογράφοι και εκπρόσωποι επίσημων φορέων και του κλάδου του αυτοκινήτου, ενώ υπήρχε μεγάλη κάλυψη από τα μέσα ενημέρωσης. Για πρώτη φορά ωστόσο θα γίνει η τελική ψηφοφορία ηλεκτρονικά λόγω των υγεινομικών μέτρων προστασίας από τον κορονοϊό.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!