H Jeep αλλάζει, παραμένει όμως αυθεντική!

Gazzetta team
H Jeep αλλάζει, παραμένει όμως αυθεντική!
Τα μοντέλα της Jeep θα εξακολουθήσουν να ταυτίζονται με την off road οδήγηση και την περιπέτεια, ωστόσο η γνωστή μάρκα στρέφεται πλέον στην υβριδική τεχνολογία και στους οικονομικούς κινητήρες χαμηλής κατανάλωσης.

Σε λίγες ημέρες θα γίνει το επίσημο λανσάρισμα του ανανεωμένου Jeep Compass, το οποίο μας προϊδεάζει για τη μελλοντική στρατηγική της μάρκας με την υψηλότερη κερδοφορία εντός του ομίλου Fiat Chrysler Automobiles (FCA). To compact SUV δεν αλλάζει ριζικά όσον αφορά στην εξωτερική του εμφάνιση, όμως έχουμε σημαντικές προσαρμογές του…εσωτερικού του κόσμου στα νέα δεδομένα. Συγκεκριμένα θα εφοδιαστεί με υπερσγύχρονα συστήματα πολυμέσων για αναβαθμισμένη συνδεσιμότητα , ενώ θα προβλέπεται τετρακίνηση αποκλειστικά για τα Compass με τον δίλιτρο κινητήρα πετρελαίου και στα Plug-in υβριδικά μοντέλα που θα παρουσιαστούν μελλοντικά. Σε αυτά θα συνυπάρχουν οι νέοι Turbo βενζίνης των 1.3 λίτρων με αποδόσεις 130 και 180 ίππων μαζί με έναν ηλεκτροκινητήρα 60 ίππων, οπότε θα κυμαίνεται η συνολική συστημική απόδοση μεταξύ 190 και 240 ίππων. Προς το παρόν δεν υπάρχουν πληροφορίες σχετικά με τους χρόνους φόρτισης της μπαταρίας, αλλά ούτε και για τις αυτονομίες μόνον με τη χρήση του ηλεκτροκινητήρα.

Οι ρυθμίσεις του τιμονιού και των αναρτήσεων έχουν πλέον ευρωπαϊκά στάνταρ.

Οι συμβατικές εκδόσεις θα εξοπλιστούν με τους υπερτροφοδοτούμενους βενζινοκινητήρες των 1,3 λίτρων, που θα αποδίδουν στις συγκεκριμένες περιπτώσεις 130 ή 150 ίππους σε συνδυασμό με χειροκίνητο ή αυτόματο σαζμάν τύπου διπλού συμπλέκτη και εμπροσθοκίνηση. Όλα τα ανανεωμένα Compass θα κυκλοφορήσουν με επαναρρυθμισμένες αναρτήσεις και συστήματα διεύθυνσης σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά στάνταρ. Επίσης, το ανανεωμένο Compass θα παράγεται πλέον στο Μέλφι της Ιταλίας και όχι στο Μεξικό, όπως γινόταν προηγουμένως. Να διευκρινίσουμε εξάλλου, ότι τα υβριδικά σύνολα και οι νέοι κινητήρες του Compass θα τοποθετηθούν σταδιακά και στα μοντέλα Renegade και Wrangler.

H Jeep είναι από πολλές απόψεις σημαντικότατη για τον όμιλο FCA. Η αμερικανική μάρκα εμφανίζει μεγάλη κερδοφορία σε αντίθεση με άλλα μέλη του ομίλου, όπως η Alfa Romeo, η Maserati, αλλά και η ίδια η Fiat που έχει χάσει πολύ έδαφος στην ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης και παρουσίασε μόλις τώρα το ηλεκτρικό 500-e.

Aναβαθμισμένο είναι και το νέο σύστημα πολυμέσων.

Αντίθετα, η εταιρεία που έχει γίνει συνώνυμο της εκτός δρόμου περιπέτειας γνωρίζει μεγάλη αποδοχή σε όλες τις αγορές, όπου κυκλοφορεί. Συνολικά πουλήθηκαν το 2019 1,48 εκατ. καινούρια Jeep, όταν για παράδειγμα η Alfa Romeo περιορίστηκε στις 95.000 κομμάτια! Μόνον στην Ευρώπη ταξινομήθηκαν πέρυσι γύρω στις 220.000 μικρομεσαία Jeep, ενώ τα μεγάλα μοντέλα όπως το Cherokee τα επέλεξαν περίπου 8.000 πελάτες.

Πολύ χρήσιμη εκτιμάται ότι θα αποδειχθεί η Jeep και στο πλαίσιο του νέου ομίλου, που θα προκύψει στο άμεσο μέλλον από τη συγχώνευση της FCA με τη γαλλική PSA (Peugeot, Citroen, DS, Opel). Η αμερικανική μάρκα θα βοηθήσει την προσπάθεια του νέου ομίλου να διεισδύσει στην αγορά των ΗΠΑ και του Καναδά χάρη στο μεγάλο δίκτυο εμπόρων της και ταυτόχρονα θα εφοδιάσει με τα δικά της πατώματα τις Alfa Romeo της επόμενης γενιάς. Μία από αυτές θα είναι και το γοητευτικό SUV Tonale, που έχει σχεδιάσει ο Ελληνας Αλέξανδρος Λιώκης και θαυμάσαμε ως πρωτότυπο, πάνω στο οποίο θα βασίζεται και το μοντέλο παραγωγής!

O Aλέξανδρος Λιώκης ποζάρει με υπερηφάνεια δίπλα στην Alfa Romeo Tonale.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!