Η BMW αποκαλύπτει τη νέα Σειρά 4 (pics & vid) 

Η BMW αποκαλύπτει τη νέα Σειρά 4 (pics & vid) 
Η δεύτερη γενιά της BMW Σειράς 4 παρουσιάστηκε και αμέσως κέρδισε τις εντυπώσεις με τη δυναμική της σχεδίαση και την πλούσια τεχνολογία της.

Παραδοσιακά στην γκάμα της BMW Σειράς 3, υπήρχε η κουπέ έκδοση που συγκέντρωνε και μεγάλο όγκο πωλήσεων. Στην προηγούμενη γενιά του γερμανικού σεντάν, αποφάσισαν να μη βγάλουν δίθυρη και κάμπριο έκδοση για την τριάρα και μας σύστησαν με ένα εντελώς νέο μοντέλο, τη Σειρά 4, που πήρε το ρόλο της πιο σπορ έκδοσης. Αργότερα, παρουσιάστηκε και ως δυναμικό τετράθυρο κουπέ με τον κωδικό Gran Coupe. Πλέον φτάσαμε στη στιγμή που η BMW αποκαλύπτει τη δεύτερη γενιά της «τεσσάρας».

Το νέο μοντέλο έχει δυναμική, εντυπωσιακή σχεδίαση με αιχμή του δόρατος την τεράστια μάσκα μπροστά, κάτι που έχει προκαλέσει ποικιλία αντιδράσεων. Υπάρχουν εκείνοι που «τη βρίσκουν» με τη νέα μάσκα και άλλοι που «τους χαλάει». Ωστόσο σε όποια πλευρά κι αν ανήκει κανείς, οφείλει να αναγνωρίσει ότι με αυτό τον τρόπο η νέα Σειρά 4 αποκτά μια μοναδική ταυτότητα. Κατά τα λοιπά στο σχεδιαστικό κομμάτι έχει τις κλασικές αναλογίες ενός μεσαίου πολυτελούς κουπέ. Στο πίσω μέρος η συνταγή δεν είναι τόσο extreme όσο η μπροστινή, όμως τα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED έχουν εντυπωσιακά γραφικά και οι δύο απολήξεις της εξάτμισης υπογράφουν ένα δυναμικό ντιζάιν.

Εσωτερικό για σεμινάριο

Στο εσωτερικό δεν εντοπίζεται σχεδόν καμία διαφορά, συγκριτικά με τη Σειρά 3, γεγονός που πιστοποιεί το στενό συγγενικό τους δεσμό. Ότι έχει την καμπίνα της «τριάρας» μόνο για καλό μπορούμε να το υπολογίσουμε καθώς μιλάμε για ένα άκρως ποιοτικό (σε συναρμολόγηση και υλικά) περιβάλλον, με υψηλές δόσεις τεχνολογίας και πολυτέλειας.

Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων παρέχει πληροφόρηση κάθε είδους και η οθόνη πολυμέσων στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας έχει εύχρηστο μενού, μαζί με μια ελαφρά κλίση προς τον οδηγό, βάζοντάς τον στο επίκεντρο. Ο τομέας που η BMW πρόσεξε ιδιαίτερα είναι η ηχομόνωση. Χρησιμοποιήθηκαν νέα κρύσταλλα που απομονώνουν τους θορύβους από το εξωτερικό και παχύτερα πάνελ ηχομόνωσης στις πόρτες. Μεγαλύτερη διαφορά στο εσωτερικό των δύο μοντέλων (Σειράς 3 και Σειράς 4) είναι ότι στην κουπέ έκδοση συναντάμε δύο ανεξάρτητα, ατομικά καθίσματα πίσω, αντί για την πενταθέσια διάταξη της σεντάν.

Πολλές οι εκδόσεις, πολλά τα... άλογα

Οι κινητήρες που θα συνοδεύσουν τη νέα Σειρά 4 στο εμπορικό της λανσάρισμα καλύπτουν τις απαιτήσεις όλων των αγοραστών. Στη βάση συναντάμε την 420i και 420d, με την πρώτη να κινείται από έναν τετρακύλινδρο τούρμπο βενζινοκινητήρα των 184 ίππων και τη δεύτερη, από έναν τετρακύλινδρο τούρμπο πετρελαιοκινητήρα των 190 ίππων. Η δεύτερη διατίθεται και τετρακίνητη (xDrive) ενώ για όσους το ζητούμενο είναι οι υψηλότερες επιδόσεις, μπορούν να κοιτάξουν στην 430i με τον τετρακύλινδρο τούρμπο βενζινοκινητήρα των 2.0 λίτρων και των 258 ίππων. Στην περίπτωση που ούτε αυτός είναι αρκετός, θα πρέπει να στραφούν στην έκδοση M440i xDrive που φοράει εξακύλινδρο τούρμπο βενζινοκινητήρα με 3.0 λίτρα χωρητικότητα και απόδοση 374 ίππων, ο οποίος έχει και τη συμβολή ενός μικρού υβριδικού συστήματος 48V με ηλεκτροκινητήρα μέγιστης ισχύος 11 ίππων.

Αν το ζητούμενο είναι ένας ντίζελ κινητήρας με αυξημένες επιδόσεις τότε ο υποψήφιος αγοραστής θα πρέπει να περιμένει μέχρι τον Μάρτιο του 2021, όπου και θα ενταχθεί στην γκάμα η έκδοση 430d με τον εξακύλινδρο τουρμποντίζελ κινητήρα των 3.0 λίτρων που αποδίδει 286 ίππους, αλλά και η M440d που έχει ίδιο κινητήρα αλλά με 340 ίππους. Κοινός παρονομαστής όλων των παραπάνω εκδόσεων είναι το αυτόματο κιβώτιο των οκτώ σχέσεων, ο οποίος στέλνει τη ροπή στους πίσω ή και στους τέσσερις τροχούς, ανάλογα αν η «τεσσάρα» είναι xDrive ή όχι. Φυσικά αργότερα θα δούμε και την κορυφαία M4, ενώ παραδοσιακά, πιο μετά θα προστεθεί και ισχυρότερη έκδοση με τον κωδικό M4 Competition. Σε ο,τι αφορά τις επερχόμενες εκδόσεις σημειώστε ότι η κάμπριο (Convertible) θα παρουσιαστεί σύντομα, όπως και η τετράθυρη κουπέ (Gran Coupe).

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!