Οι τρεις πρώτες Ferrari μετά τον κορονοϊό (pics & vid)

Οι τρεις πρώτες Ferrari μετά τον κορονοϊό (pics & vid)
Το εργοστάσιο της Ferrari στην Ιταλία ξεκίνησε και πάλι τη λειτουργία του και ξεκίνησε την παραγωγή του με τρία...αριστουργήματα. Mάλιστα η Ferrari ανέβασε και ένα συγκινητικό video για την επαναλειτουργία του εργοστασίου της στο Μαρανέλο, δηλαδή στη Βόρεια Ιταλία που θρηνεί εκατόμβες θυμάτων από τον κορονοϊό.

Για επτά εβδομάδες, τα εργοστάσια της Ferrari στην Ιταλία ήταν κλειστά. Ο κορονοϊός που είχε τρομερές συνέπειες στη χώρα, οδήγησε στο προσωρινό σφράγισμα των μονάδων παραγωγής, μέχρι πριν μια εβδομάδα που άνοιξαν ξανά.

Παρακάτω, βλέπουμε τα τρία πρώτα αυτοκίνητα που έφτιαξε η μάρκα, στην εποχή μετά τον κορονοϊό. Πρόκειται για μια μαύρη-γκρι Monza SP2 για έναν πελάτη από τις ΗΠΑ, μιας 812 GTS σε γκρι χρώμα με τελικό προορισμό τη Γερμανία και μια κόκκινη F8 Tributo που θα φτάσει έως την Αυστραλία. Δείτε τα αναλυτικά!

Ferrari Monza SP2

Η Ferrari με την παρουσίαση της Monza SP1 και SP2, αποδίδει φόρο τιμής σε παλαιότερα μοντέλα της από τη δεκαετία του 1940 και του 1950. Η SP2 που μας αφορά στη συγκεκριμένη περίπτωση, έχει κινητήρα V12 των 6.5 λίτρων που αποδίδει 810 ίππους, 720 Nm ροπής, επιταχύνει τα 100 χλμ./ώρα από στάση σε μόλις 2,9 δευτερόλεπτα και ζυγίζει 1.520 κιλά. Μόλις 200 αντίτυπα θα κατασκευαστούν συνολικά και έχει κανονική άδεια για χρήση στο δρόμο. Φυσικά η τιμή παραμένει άγνωστη και μόνο όποιος μπορεί να την αποκτήσει, μαθαίνει και την αξία της.

Ferrari 812 GTS

Το πιο ισχυρό κάμπριο μοντέλο κανονικής παραγωγής στον κόσμο, έχει τα σήματα της Ferrari. Η 812 GTS έχει κι αυτή V12 κινητήρα, 800 άλογα, 720 Nm ροπής και ολοκληρώνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 3 δευτερόλεπτα. Τα 0-200 χλμ./ώρα ολοκληρώνονται σε 8,3 δευτερόλεπτα και μπορεί να ξεπεράσει τα 340 χλμ./ώρα με το γκάζι στο πάτωμα! Πρόκειται επίσης και για το πρώτο κάμπριο καονικής παραγωγής της Ferrari με V12 κινητήρα τοποθετημένο εμπρός, μετά από 50 χρόνια. Όλα τα υπόλοιπα κάμπριο των τελευταίων 50 δεκαετιών που έφτιαχνε η ιταλική μάρκα ή δεν είχαν V12 μοτέρ ή το είχαν πίσω από τις πλάτες των επιβατών.

Ferrari F8 Tributo

H εντυπωσιακή αυτή Ιταλίδα ονομάζεται Ferrari F8 Tributo και παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2019. Εφοδιάζεται με τον ισχυρότερο V8 που έχει φτιάξει ποτέ η Scuderia, με δύο τούρμπο και χωρητικότητα 3.9 λίτρα. Αποδίδει 720 ίππους και 770 Nm ροπής, ολοκληρώνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 2,9 δευτερόλεπτα και φτάνει τα 340 χλμ./ώρα. Προφανώς οι εξαιρετικές επιδόσεις του ιταλικού supercar δεν αποτελούν προϊόν μόνο της τεράστιας ισχύος, καθώς το βάρος της F8 Tributo ανέρχεται στα 1.330 κιλά, ήτοι 40 κιλά ελαφρύτερη από την προκάτοχο της!

Δείτε το συγκινητικό video της ιταλικής μάρκας για την επαναλειτουργία του εργοστασίου της στο Μαρανέλο!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!